Hop til indhold
sørenslem

Seriøs cuckold søges, Århus onsdag den 15/10

Recommended Posts

Hej 

Min veninde og jeg søger en lydig og underdanig cuckold i Århus, til på onsdag den 15. oktober; sidst på dagen.

Skriv kun hvis du kan på nævnte tidspunkt, er seriøs, har modet, tænder på at være cuckold og har læst hele teksten! 

Du skal være pæn, vægt og højde skal passe sammen. Max. 60 år.

Det vi forventer af dig er, at du skal se på mens vi knepper, filme det med mit kamera, slikke fisse på hende mens jeg tager hende analt og evt andet som vi aftaler individuelt. Du skal ikke have berøringsangst. 

Vi bestemmer og fortæller dig, hvad du må og skal. Er du dygtig kan det være du må få lov til komme ud over hende og/eller at slikke hende ren for mit sperm.

Du har hverken sex med hende eller med mig!

Hvis du vil tages i betragtning skal du skrive følgende:

- Jeg er en lydig cuckold

- Beskriv dig selv: alder, højde og vægt.

- Beskriv kort hvorfor vi skal vælge dig.

Det hele vare ca. en times tid og koster 1000 kr., som går udelukkende til hende, så hun kan forkæle sig selv efterfølgende.

Vi er begge pæne og erfarne. Hun er medio 30, slank, smuk og virkelig fræk. Jeg er medio 40, høj, slank, veludrustet og udholdende. Der sendes ikke fotos, men ingen vil blive skuffet.

Send mig en pm herinde, men kun vist du er helt sikker i din sag. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...