Hop til indhold
gras

Bj med slug

Recommended Posts

Der er noget med de billeder og beskrivelse Der linger en der er kendt for svindel.   Med mange forskellige navne.    

Og lidt mistænkeligt der er en nu bruger der siger god for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jfpd skrev, for 12 timer siden:

Jeg var forbi hende i går - billeder og beskrivelse passer fint med virkeligheden, så for mig en god oplevelse :)

Og manden sad og kiggede på? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlexS skrev, for 33 minutter siden:

Og manden sad og kiggede på? 

Måske.

Et sted i annoncen står der, at han kigger på, et andet sted står der, at han er maskeret under mødet.

Nå ja, hvor er jeg dum, det er da selvfølgelig en af de masker, man kan kigge gennem den ene vej ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har også denne annonce https://annoncelight.dk/showad/412422 Nøjagtig samme tekst og billeder. Eneste forskel er overskriften

Begge annoncer er oprettet 02-09-2024, intet tlf.nr, kun mail [email protected]

Jeg har samme mistanke som @Jooo så jeg er spændt på, om der kommer flere positive anmeldelser af hende.

Redigeret af Julius
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jooo skrev, for 21 timer siden:

Der er noget med de billeder og beskrivelse Der linger en der er kendt for svindel.   Med mange forskellige navne.    

Og lidt mistænkeligt der er en nu bruger der siger god for hende.

Så din tease er at en ny bruger ikke må skrive noget positivt? Det er jo ikke en gang en anmeldende jeg skriver, men blot et venligst svar til en anden bruger, da jeg faktisk besøgte hende. 
Min vurdering er (og jeg er egentlig slet ikke i tvivl) at billeder og virkelighed er den samme, men folk kan jo bruge min info som de vil, det kan jeg ikke gøre så meget ved. 

Manden tog imod mig, og ellers sad han på forsædet, men han kiggede ikke noget særligt, virkede som om han mest var der for pigens tryghed, hvilket giver god mening for mig nu hun har bind for øjne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 13 timer siden:

Måske.

Et sted i annoncen står der, at han kigger på, et andet sted står der, at han er maskeret under mødet.

Nå ja, hvor er jeg dum, det er da selvfølgelig en af de masker, man kan kigge gennem den ene vej ...

Han var maskeret med en form for elefanthue hvor der var hul ved øjne. Så nej du er ikke dum, men heldigvis bliver vi aldrig for gamle til at lære noget nyt :D

Redigeret af Jfpd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange og har altid været mere end godt tilfreds - og der er intet fake over hendes fotos, det ene billeder er jeg sikker på er fra den bil hvor jeg selv har fået blowjob. Om man er til konceptet hvor manden er der, er selvfølgelig en smagssag, men at sige hun er fake er ikke fair eller korrekt. Hun er i hvert fald i toppen over min favorit-gp’er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...