Pianistinden 3112 Skrevet 10. Oktober @Eva Nadine your wish is my command men benene er stadig vikinge hvide, end ikke 3 mdr i arabiens land kan ændre på Nicole Kidmann genet . Strandløverne er enten for unge eller for gamle, spørg mig igen om en måned idet jeg til den tid har været afholdende i to måneder så måske jeg begynder at se strandløver til den tid Cat-calling er en ting ja og noget jeg slet ikke er vant til i DK.. "Excuse me Madam!" "Hey Miss!" "*piiift* hey Lady!" "Madam! Madam!". Her er øredutter, knyttede næver, "I see nothing, I hear nothing" en dagligdags ting (bortset fra den dag min kvindelige udlejer kørte op på siden af mig i sin bil og råbte "Heyyyy!!!!.....uuuh sexy!" - det udløste et grin og et kort løft i nederdelen). @Eva Nadine og lakridser! Omg bring me lakridser!!! Og rugbrød!! Bornholm er en sød lille solskins ø, men om hun kan servicere en temperatur på 30° (RealFeel 34° RealFeelShade 32°) her i oktober måned, det er vidst tvivlsomt, men med klima ændringer er alt vel muligt, hvad ved jeg . Nå inden der går for meget kære dagbog og ananas i egen juice i den, så får i et strandfoto og så hepper jeg på at @JenniferRomantica følger op med noget tilsvarende når hun er landet i Tyrkiet PS: Måske vi skulle lave en billed tråd med EG folkets bedste sommerbilleder? Bare for at forlænge sommefølelsen lidt? Knuuuuuuuzzz 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 154 Skrevet 10. Oktober JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg kan da også lige sende nogle billeder fra turen til Sverige.. Heldigvis kun for at tage flyveren til Tyrkiet.. Nu vil vi ikke ha' flere billeder fra Bornholm... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 10. Oktober (edited) Jeg power-shopper på dba.dk for at glemme at jeg ikke har flere planlagte ferier i år. Har et godt øje til et Bornholmer-ur, en Amager-hylde og et gavekort til Lalandia til halv pris. Det er ret langt fra hvad jeg egentlig ønsker mig, men nogle af os skal jo også forkæle Horekarle, Hulemænd og Hønisser imens resten af hønsene er på ferie i de varme lande. Ynk ynk yyyynk og samtidigt indre empatisk glæde over at I to skønne Kvindfolk sørger for at der er balance i universet og vi tilsammen ikke kommer til at mangle D-vitamin i vinter Pustekys fra det kolde regnvåde Københavnstrup til jer begge. fra Hønemor/Ræven med de sure rønnebær-Eva Redigeret 10. Oktober af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 11. Oktober Pianistinden skrev, den 10.10.2024 at 10:23: Nå inden der går for meget kære dagbog og ananas i egen juice i den, så får i et strandfoto og så hepper jeg på at @JenniferRomantica følger op med noget tilsvarende når hun er landet i Tyrkiet YEEEES - SÅ kan vi lige klare den indtil i er tilbage JA - det må rigtig gerne blive en laaang tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 11. Oktober Det viser sig at Norrkoping lufthavn er super meget lille.. Vi har lidt en ide om at vores fly ankommer som et ikea samlesæt.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 154 Skrevet 11. Oktober JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Det viser sig at Norrkoping lufthavn er super meget lille.. Vi har lidt en ide om at vores fly ankommer som et ikea samlesæt.. Er det ikke derfra, de opsender luftballoner? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 11. Oktober (edited) Heliot skrev, for 3 timer siden: Er det ikke derfra, de opsender luftballoner? Mener du "luftballoner" som i UFO'er, så jo... det er nemlig rigtigt! Det hemmelige hovedkvarter der også bliver hvor invasionen fra fremmede planeter har start-linje, ligger nemlig i Norrköping. Det har jeg også hørt! Almindelige luftballoner til vejrmålinger osv. er det jo ikke... eller i hvert fald ikke KUN. Det ved vel enhver der har siddet ved siden af en konspirationsteoretiker i et charterfly med for smalle sæder og for lidt benplads og kø til tændstikæske-toilettet, og hvor man ikke har en skid indflydelse på samtale emnet Mener du dem med en kurv under hvor man for sjov helt lydefrit kan opleve kloden fra fugle- (eller UFO-) perspektiv, så også ja. Men det hele er da kamouflage! Det er hovedkvarteret! Norrköping er skandinaviens "Area 51". Det er både sikkert og vist Redigeret 11. Oktober af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 11. Oktober (edited) Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Men det hele er da kamouflage! Det er hovedkvarteret! Norrköping er skandinaviens "Area 51". Det er både sikkert og vist Hvis @JenniferRomantica IKKE vender tilbage - så har vi vist fået vores egen "Bermuda trekant" Redigeret 11. Oktober af Needy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 11. Oktober What....jeg troede Herning var 'Area 51' fordi:..."Hvor fanden ligger Herning?" Ingen ved det, alle snakker om det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 11. Oktober Pianistinden skrev, for 7 minutter siden: What....jeg troede Herning var 'Area 51' fordi:..."Hvor fanden ligger Herning?" Ingen ved det, alle snakker om det. Er du sikker på du ikke mener Henning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 154 Skrevet 11. Oktober Needy skrev, for 13 minutter siden: Er du sikker på du ikke mener Henning? Så må vi håbe de ligger på en lang række... for dem er der ca. 13.921 af i Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 19. Oktober Feriebilleder sagde i.. Jamen det skal i da få. To nætters indlæggelse og nu en kampvægt på hele 37,5 kg.. Fuuuck mit liv.. Når men er nu hjemme i kolde i Danmark.. Tyrkiet er åbenbart ikke fan af you guys for jeg måtte i hvertfald ikke besøge jer imens jeg var dernede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 19. Oktober Hvad fanden har du NU lavet! Du skulle da bare have skrevet - så havde vi da besøgt dig Smukke ben forøvrigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 19. Oktober JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden: To nætters indlæggelse og nu en kampvægt på hele 37,5 kg.. Fuuuck mit liv.. Når men er nu hjemme i kolde i Danmark.. Hvad fanden har du NU lavet! Du skulle da bare have skrevet - så havde vi da besøgt dig Smukke ben forøvrigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 19. Oktober Needy skrev, Lige nu: Hvad fanden har du NU lavet! Du skulle da bare have skrevet - så havde vi da besøgt dig Smukke ben forøvrigt De ved det aldrig.. Sidste år var samme deal.. Jeg kaster op og kaster mere op og sådan fortsætter det åbenbart bare indtil jeg kommer hjem til Danmark.. Det føles som en stump smerte der banker mig lige i solar plexus hver gang jeg ekshalerer.. Til sidst bliver det faktisk så slemt at det føles som om jeg slet ikke kan være i min egen krop og så oplever jeg en voldsom madlede.. Jeg prøver at forklarer dem at jeg har født 3 børn helt uden smertestillende og uden at så meget som sige “av” derimod har jeg sunget.. Tror jordmødrene havde foretrækket det første dog.. Men det som om de tror jeg har en meget lav smertetærskel uanset.. Selvom jeg siger at med den første der var jeg bare 15 år og lægen der havde taget imod mit barn kom bagefter og takkede mig for den smukkeste fødsel han havde overværet.. Sidste år stod på egen regning og det var forbandet dyrt.. 12.000 for en overnatning bare og så kom alt det andet oveni.. Så i år havde vi heldigvis rejseforsikring.. I få lige nogle billeder af den fremragende hospitalsmad der serveres til folk med madlede og det smarte er at jeg bare kan sende dem for en dag for menuen var den samme dagen efter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 934 Skrevet 19. Oktober JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: Feriebilleder sagde i.. Jamen det skal i da få. To nætters indlæggelse og nu en kampvægt på hele 37,5 kg.. Fuuuck mit liv.. Når men er nu hjemme i kolde i Danmark.. Tyrkiet er åbenbart ikke fan af you guys for jeg måtte i hvertfald ikke besøge jer imens jeg var dernede Ej forhelvede Øv altså… håber at i, i det mindste nåede at få nogle gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 19. Oktober JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: I få lige nogle billeder af den fremragende hospitalsmad der serveres til folk med madlede og det smarte er at jeg bare kan sende dem for en dag for menuen var den samme dagen efter.. Og så brokker folk sig over den danske hospitalsmad! Øv altså - Ferien fra helvede! Håber at du trods alt er kommet ovenpå Næste år må den stå på ferie i Danmark - så kan vi altid komme og nusse om dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 19. Oktober SiaUngQ skrev, for 33 minutter siden: Ej forhelvede Øv altså… håber at i, i det mindste nåede at få nogle gode oplevelser Vi fandt ud af at jeg faktisk nok bare sådan er ægte havfrue for lige så snart jeg kom ud i havet forsvandt ALLE symptomer.. Det var virkelig mærkeligt men lige der blev der i kor sunget “Havet er skønt”.. Fik så bare brugt en masse ikke ægte-eksisterende energi dernede på stranden så det var ikke kun positivt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 19. Oktober JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Feriebilleder sagde i.. Jamen det skal i da få. To nætters indlæggelse og nu en kampvægt på hele 37,5 kg.. Fuuuck mit liv.. Når men er nu hjemme i kolde i Danmark.. Tyrkiet er åbenbart ikke fan af you guys for jeg måtte i hvertfald ikke besøge jer imens jeg var dernede Håber du er ok igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jegernysgerrig 35 Skrevet 19. Oktober For pokker da Håber du er okay igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 20. Oktober Shiiiiiiit @JenniferRomantica Først: Fuck dig for de lækker brune stænger! Next: Nej nej nej! Øv hvor en træls omgang! Hvor længe var du syg? Er du ok nu? Kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 20. Oktober Pianistinden skrev, for 3 minutter siden: Shiiiiiiit @JenniferRomantica Først: Fuck dig for de lækker brune stænger! Next: Nej nej nej! Øv hvor en træls omgang! Hvor længe var du syg? Er du ok nu? Kram Jeg nåede da heldigvis at få sol nok til at jeg ligner det kz offer der havde ansvaret for hitlers solseng eller noget.. Thanks for noticing.. Vi ankom om fredagen og tirsdag morgen klokken 02 måtte jeg overgive mig og startede med at kaste op.. Og så blev jeg indlagt om morgenen ved en 09.00 tiden.. Indlagt de næste to dage og så udskrevet igen.. Med en shitload af forskelligt medicin på slæb.. Er stadig ikke på toppen endnu men kan da spise igen efter hjemkomsten.. Selvom alt smager mærkeligt (pga mavesyren jeg har kastet op ud over mine smagsløg sikkert).. Nu skal der bare lige 5-6 kg på igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1030 Skrevet 20. Oktober JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Nu skal der bare lige 5-6 kg på igen.. Ja du kan godt lade slikskålen stå fremme - og så få hubby til at fylde den op med jævne mellemrum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 5. November Lidt farve er der kommet på nu 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg