Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag:    https://annoncelight.dk/showad/245948

Det gjorde jeg på trods af semi kedelige anmeldelser herinde… men tid, sted, udseende og tilbud passede ind for mig, så jeg gav det et skud (faktisk 2, da jeg bestilte 45 minutter med 2xcum). Normalt kommer jeg ret let og hurtigt første gang, så jeg går normalt efter mulighed for 2 skud, når nu man er kommet afsted og bukserne er nede.

Det positive: Jeg fik det jeg havde betalt for, og hun er, som andre også beskriver, pænt lækker og godt skåret. Lille nips på vel ca. 155 cm og faste siliconebryster, lækker krop. Hun gav dybt blow og har en super fræk røv at kikke på i doggy, og jeg var inden for i præcist de 45 min. jeg havde bestilt.

Det ikke så positive: Som andre også har beskrevet, Hun en kold sild. Man bliver læst og påskrevet inden, under og efter akten. “Ikke bide i nipples - det er kun dumme dumme mænd der synes det er rart”. “Du skal overhovedet ikke røre kondomet når du trækker ud… det gør jeg og nu nappede du min fisse med neglene, hvad fanden laver du” (jeg var færdig i doggy og holdt om gummiet mens jeg trak ud) og mere af samme skuffe. “Sig mig, er du genert? Det virker sådan… men sådan er alle nordiske mænd… uhøflige og kolde”   Jeg synes nu selv jeg opretholdt en høflig og beskeden attitude.   Jeg er heller ikke blevet gennembanket med en grimme-stok og havde været i bad og børstet tænder lige inden jeg mødte op.
Efter knepperiet bad jeg om lidt rygmassage i den tid der var tilbage. Det fik jeg mod lidt brokkeri, og de sidste 10 minutter var en lang svada mod folk født nord for Napoli i almindelighed og mænd fra Norden i særdeleshed… vores kolde uhøflige og uopdragne facon, modsat hendes egne åbne og nysgerrige sind som sydeuropæer.. hmmm . Jeg synes måske hun var lidt fordomsfuld.. måske er det bare mig.    Hun er lækker nok, men hold kæft en krampe.  Jeg bruger mine penge bedre et andet sted næste gang. Jeg gav 1000 kr. for de 45 minutter med 2xcum, hvilket vel ellers er fair

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes, nøjagtigt samme oplevelse jeg havde med hende. Jeg bestilte 45 minutter også, men, efter alt det frække var overstået efter 20-25 minutter, og vi sad og snakkede, kunne jeg simpelthen holde ud af høre på hende tale… jeg sagde bare direkte til hende, at, hun virkelig skulle overveje at forlade branchen, da det slet ikke er for hende, specielt når hun indirekte talte ned til mig og det gjorde hende blot endnu mere irriteret og ville diskutere yderligere. Jeg sagde, at hun burde overveje sine ord og attitude kraftigt, fordi det kan blive delt på et forum som Eroguide. Normalt skriver jeg ikke negative anmeldelser, men, jeg er fuldstændig enig i din udlægning.

Det er ikke alle mænd som er godtagende, når en person taler sådan om en, og specielt i hendes branche, hvor hun møder masse forskellige mænd. Det er ren og skær bekymring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siden mit første besøg hos Aisha, som vist foregik i Valhalla, har jeg nøjedes med 15 min. besøg hos hende. Måske derfor har jeg ikke oplevet så meget snak at hendes attitude ligefrem var negativ, men nok mest kølig. Men hvis hun ikke kan lide nordiske mænd, hvorfor bliver hun så ved med at komme tilbage til Danmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, men nu skal jeg til det igen som jeg har gjort det før. Egentlig kunne jeg være glad for I andre ikke kan finde ud at være sammen med Aisha, men jeg bliver meget ked af de negative anmeldelser, når jeg ved hvor skøn og sød hun er. Men hun er en Ferrari og det kræver noget mere af os end alle Dacia’erne der er derude (ikke noget ondt om dem heller). Så man skal forstå hvad man laver sammen med Aisha og ikke bare tænke på sig selv, stikke fingre op i hende og bide i hendes i bryster osv. Spørg hende om jeres lyster er OK og lad ellers være og gå til en Dacia i stedet, hvis det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i København for år tilbage, inden hun fik lavet bryster. Hun var super lækker, men personligheden var jeg ikke vild med - man kan næppe kalde hende hjertevarm. Nød til gengæld at give hende den dybeste orgasme med fingrerne oppe i hende - det var frækt. Men det er vist lidt af en undtagelse at man får lov til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ked af at høre at i har haft dårlig oplevelse med hende , det må være træls at gå hjem med den følelse . Jeg har besøgte Aisha flere gang , og altid haft gode sex  og snak med hende . Hun er sød open og bestemt , Ja hun er ærlig , alt for ærlig ,  
og kontant . Jeg tror at hun er beskytter sig sig på den måde . Jeg har mødet flere pige med det samme træk , høj selvhøjtidelig , og stærk  narcissistisk træk . Men skal være forsigtig i starten med en vild hest , men når du har den , så bliver det noget af en tur . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er nok også mere til Dacia'erne end Aishas Ferrari :D

Eller også skal Ferrarien kun køres i 15min, det var sådan set et OK besøg med besigtigelse af hendes større bryster, et OK blow og afslutning i doggy. Og begrænset snak derefter.

Så jeg tænkte det kunne være godt at prøve 30min med tilkøb af kys. Det ville hun nok være super god til. Men Aisha forklarede at hun var stoppet med at kysse, for som hun sagde, alle vi mænd lugtede jo alligevel ud af munden... Sådan, så var linien ligesom lagt. Nå, men jeg også glædet mig til at slikke hende, så det kunne være det blev et højdepunkt. Hun vred sig også under behandlingen, så jeg troede selvfølgelig at jeg gjorde det godt, men så stoppede hun op og forklarede mig, at hun nok skulle bevæge underlivet derhen hvor der skal slikkes, jeg skulle bare holde hovedet stille. Så derefter forsøgte jeg bare at holde mit hoved helt stille og tungen ind/ud på nøjagtig samme måde hele tiden. Det blev lidt akavet og ikke super fedt. Resten af mødet skulle vist bare overstås. 

Tror jeg parkerer Ferrarien og håber, at der kommer lidt flere Dacia'er <3

Kan se, at hun har lavet en ekstra profil, det er måske nødvendigt. Men det er der selvfølgelig så mange der har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kneppe-dyret skrev, for 3 timer siden:

...hun var stoppet med at kysse, for som hun sagde, alle vi mænd lugtede jo alligevel ud af munden...

Jeg forventer selv at pigerne har ren mund og det har Aisha altid haft og det ska' hun også forvente af sine gæste. At kysse uden ren mund er turn off og ikke noget jeg har lyst til overhovedet, så det er kun forstående Aisha er træt af det, at det er ubehageligt for hende. Møde op uden ren mund og ville kysse med pigen er fandme ulækkert, grænseoverskridende og heldigt Aisha selv ka' fravælge de ildelugtende mænd. Fra hende ska' man høre det, hvor mange andre piger ville kunne sige det samme? Til jer derude, lad være at være ulækre, børst jeres mund.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...