Ginne 325 Skrevet 11. Oktober, 2024 https://annoncelight.dk/showad/404503 Så blev den nye thai i Fredericia på mit favorit sted afprøvet. Wauv en thaipige. Vild flot krop med rigtig gode bryster. Store bløde og sidder godt. Er hjulpet på vej. Hun er en humørbombe, dejligt så fik man en god afslappet start Hun taler godt engelsk. Vi sprang massagen over. Og gik direkte til blowjob. Jeg har gennem tiden prøvet mange. Ifølge mig så skal hun have en 10'er. Hun gjorde det virkelig godt. Så blev det en 69'er. Hun er til den blide tunge. Vi sluttede af med sex. Hun er da vild og jeg holdt ikke ret længe. Hun var en positiv oplevelse. Kommer jeg igen. Ja 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2022 Skrevet 11. Oktober, 2024 Ginne skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/404503 Så blev den nye thai i Fredericia på mit favorit sted afprøvet. Hvor er vi henne af i byen. ? Privat eller klinik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 12. Oktober, 2024 8000 skrev, for 9 timer siden: Hvor er vi henne af i byen. ? Privat eller klinik ? Hvis jeg husker rigtigt er ginne's ynglingssted der hvor tukta og legendariske bee opholdt sig Vh B70 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 12. Oktober, 2024 B70 skrev, for 2 timer siden: Hvis jeg husker rigtigt er ginne's ynglingssted der hvor tukta og legendariske bee opholdt sig Vh B70 Korrekt. Du følger godt med 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2022 Skrevet 19. Oktober, 2024 (edited) Så er Maya besøgt. Hmm genkender kun humørbombe. Resten var en katastrofe. Ingen kvindelighed hårde bryster ingen pirring ringe massage. Sexen en katastrofe. På et tidspunkt gav hun blow og hånd. Troede strengen ville springe i flensborg på trods af lokationen var i Feedericia, så meget fart var der på. Hen skal jeg ikke besøge igen. 8000 Redigeret 19. Oktober, 2024 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 39 Skrevet 7. November, 2024 Kan slet ikke genkende 8000 ‘s skriv. så jeg måtte da lige tilbage til Maya. Jeg fik hvad jeg kom efter. Dejligt humør som får en til at slappe af. Hendes engelsk er ok. Gode faste bryster. Blowjob som jeg vil have det. Jeg synes hendes sex er ok. Igen ingen massage. Gik direkte til det frække. Hun har en dejlig god krop. Sådan som jeg synes thaipiger skal være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg