Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem leverer en GOD massage på Fyn uden at ‘ekstra’ skal være det det handler om. Det gør ikke noget muligheden er der, men er ikke første prioritet. 

tak :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 41 minutter siden:

Hvem leverer en GOD massage på Fyn uden at ‘ekstra’ skal være det det handler om. Det gør ikke noget muligheden er der, men er ikke første prioritet. 

tak :-) 

Kik på al. efter Vissenbjerg (Odensevej) -de giver god massage -og spørg ikke om du vil have ex. men det er en mulighed ved mindst en af dem;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Obesum Thaimassage i Vindegade. Hun er 100% professionel og giver en hård massage. Min hustru fik et par gule mærker efter en massage, som hun ikke var vild med, men jeg kan rigtig godt lide denne hårde massage. Hun finder ALLE de ømme muskler og de bliver mast flade.

Du beholder underbukserne på og der gives ingen former for sex eller happy ending. God fornøjelse.

En time koster 400,- og et ti-turskort koster 3500,-, så billigere end en GP.

Har også været ved Stella og det er blød massage i forhold til Obesum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fecking skrev, den 12.10.2024 at 11:45:

Jeg er stor fan af hård massage, hvor man virkelig bliver æltet igennem, og det er altid her jeg vender til age til https://annoncelight.dk/showad/305847, ikke super diskret, men fine lokaler, og dejlig betjening. 

Hej jeg skal til Odense i november er det et godt sted eller er der andre der er gode 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv og skrive, Kerteminde i søge feltet, så får du svar på dit spørgsmål. Men ja, der er mulighed for mere:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
latex skrev, den 28.10.2024 at 06:01:

Prøv og skrive, Kerteminde i søge feltet, så får du svar på dit spørgsmål. Men ja, der er mulighed for mere:rolleyes:

Øhhh… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrer mig lidt over at der ikke er nogen der nævner ‘Mind your body’ i Odense, har ikke selv besøgt stedet, men efter sigende er det en ‘gammel’ kending der huserer på adressen og hun er nok den dygtigste massør jeg har besøgt…..

https://annoncelight.dk/showad/402571

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 27 minutter siden:

Jeg undrer mig lidt over at der ikke er nogen der nævner ‘Mind your body’ i Odense, har ikke selv besøgt stedet, men efter sigende er det en ‘gammel’ kending der huserer på adressen og hun er nok den dygtigste massør jeg har besøgt…..

https://annoncelight.dk/showad/402571

Enig, jeg havde ikke besøgt hende da jeg lavede det første indlæg. Det har jeg nu. Bedste B2B Jeg indtil nu har fået. Er sikker på hun også giver andre massageformer på bedste vis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 14 timer siden:

Enig, jeg havde ikke besøgt hende da jeg lavede det første indlæg. Det har jeg nu. Bedste B2B Jeg indtil nu har fået. Er sikker på hun også giver andre massageformer på bedste vis.

Hvad gav du for B2B?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pachamama skrev, for 55 minutter siden:

Hvad gav du for B2B?

Jeg lavede en aftale om forskellige services incl B2B, men når når Naree ikke selv oplyser priser i annoncen synes jeg heller ikke jeg vil gøre det her, men som jeg har skrevet i tråden der anmelder Naree er det ikke billigt, men det hele værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...