sss 16 Skrevet 12. Oktober Hejsa Er der nogle der kan fortælle lidt om denne milf? Er det pengene vær? Er det til at komme til og fra uden at blive overbegloet? https://annoncelight.dk/showad/412136 mvh SSS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 12. Oktober Tror desværre ikke hun findes. Jeg villers godt gi en for holdet. Men jeg tjekkede lige telefonnummeret, det dur ikke så vidt jeg kan finde ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sss 16 Skrevet 12. Oktober Um hun skriver skriv mis. Så måske hun bare ikke tager opkald. annoncen er opdateret siden i går med nye tider gældende for i dag lørdag. Håber nogle har besøgt og kan give lidt info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester4700 5 Skrevet 17. Oktober Jeg har været forbi, alt var godt, gik derfra med en god fornemmelse. Kunne godt finde på at kigge forbi igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ssarge 31 Skrevet 21. Oktober Mester4700 skrev, den 17.10.2024 at 09:09: Jeg har været forbi, alt var godt, gik derfra med en god fornemmelse. Kunne godt finde på at kigge forbi igen Kunne du uddybe lidt? Behandling, nærvær, er beliggenheden diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester4700 5 Skrevet 21. Oktober ssarge skrev, for 4 timer siden: Kunne du uddybe lidt? Behandling, nærvær, er beliggenheden diskret? Selvfølgelig kan jeg det. Stedet synes jeg var diskret da man går om i en lille gård hvor man bliver lukket ind, gode parkerings muligheder få minutters gang derfra. Hun snakker meget, men ikke for meget i min smag. Jeg fik en god behandling, hun lyttede til mine ønsker inden for det hun tilbyder, hun var dog lidt forkølet da jeg var der som tog lidt af fornøjelsen. Hun er ikke den bedste jeg har besøgt, men over middel, så kan godt finde på at besøge hende igen. Dit spørgsmål ang nærvær, tror det er individuelt vurdering, hun vidste den nærvær jeg ønskede. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 540 Skrevet 7. December Er billederne nogenlunde retvisende, eller følger de branche normen med cirka 10 år og 20 kg. gamle??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester4700 5 Skrevet 8. December Jeg synes de retvisende, de ser ud til at være taget inden for det sidste års tid eller 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 88 Skrevet tirsdag klokken 20:15 Mester4700 skrev, den 21.10.2024 at 15:06: Hun snakker meget, men ikke for meget i min smag. Er hun pæredansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester4700 5 Skrevet onsdag klokken 05:53 Ja hun er pære dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg