Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361305

Besøgte denne søde og dejlige thaipige i det centrale Kolding i dag, hun er bestemt et besøg værd.

Jeg var spændt på at se hende, billederne lagde op til noget godt, men de kan som bekendt snyde.

Men Maysa var overraskende smuk, dejligt imødekommende, lavede lidt sjov og fik skabt en god og afslappende atmosfære. 

Jeg fik ingen massage, men dejlige kys og GFE, jeg kyssede og suttede hendes berøringsvenlige bryster og hun red mig til en dejlig udløsning. 

Hun drager videre fra Kolding om fire dage sagde hun, jeg håber meget, at jeg får mulighed for at besøge hende inden hun drager videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maysa, er lige braget ind som nr.1, og det med en god håndfuld point foran de næste søde thai piger.

Maysa er 100% naturlig, ingen silicone eller tatoo. Ægte lækre bryster som tænder hende når de kysses og berøres meget. 

Hun har en smuk figur og smukkere end billeder på AN.

Hendes erotiske udstråling og ydelser er top top top.:P

Massage kan jeg ikke udtale mig om, det nåede vi ikke til..

Glæder mig helt vildt til genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zamfir skrev, den 12.10.2024 at 23:25:

...hun red mig til en dejlig udløsning.

Jeg ka' se Maysa lige er kommet til Vejle. Ved I om det er muligt at afslutte andre steder?

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, den 15.10.2024 at 18:40:

Jeg ka' se Maysa lige er kommet til Vejle. Ved I om det er muligt at afslutte andre steder?

Du kan vel stoppe lige før, skynde dig at nappe et tog og sprøjte i Skanderborg :D

Sorry, den lå for godt til højrebenet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne besøge Maysa, men hverken sms- eller telefonopkald bliver besvaret. Kan nogen i PB oplyse adressen, så vil jeg forsøge at banke eller ringe på døren for at forsøge at få en aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt betragtet :

Der er nok en grund til hun ikke svarer? ? Ville hun oplyse hendes adresse til dem hun ikke svarer - stod den nok i hendes annonce.
Så mon ikke hun skal ha fred og ro når hun holder fri - og bevare retten til, at vælge hvornår - og med hvem hun arbejder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 7 timer siden:

Generelt betragtet :

Der er nok en grund til hun ikke svarer? ? Ville hun oplyse hendes adresse til dem hun ikke svarer - stod den nok i hendes annonce.
Så mon ikke hun skal ha fred og ro når hun holder fri - og bevare retten til, at vælge hvornår - og med hvem hun arbejder.

Jeg er meget nysgerrig på årsagen til manglende svar, da jeg nogle gange har skrevet pænt i en sms og sagt jeg ønsker en aftale. Det har jeg gjort efter gode anbefalinger fra andre herinde. Jeg har ikke tidligere mødt hende, så jeg er meget undrende over de manglende svar. En af gangene holdt hun i hvert fald ikke fri, da jeg skrev 2 minutter efter hun opdaterede sin annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...