Hop til indhold
Sexy Event Club

SEXY EVENT CLUB MIDDAG i Kbh. LØRDAG 9. NOVEMBER - 600 kr for Mænd - 100 kr for Kvinder - SEC MA#241109

Recommended Posts

Hej rødder og gutinder :) 

Der er i skrivende stund MANGE der har "tilmeldt sig" uden at have betalt endnu. Eller tilkendegivet at de gerne vil, og har fået oplysning om hvordan man betaler og sikrer sig en plads. 

Status er i skrivende stund:
5 Mænd (har betalt) 
8 Kvinder (har betalt) 
Der er bestilt bord til 20 mennesker - indtil videre

Man må altså selv regne på om man så synes det haster eller ej med at få sig tilmeldt og/eller betale ;) 

Nogle ønsker ikke at offentliggøre at de deltager. Andre gør. De fleste glemmer det bare :D 

Hvis alle der har "tilmeldt sig" betaler for deres plads, er der sådan set tæt på at være udsolgt for mænd. 
Men... det er der vist ikke. Folk der HAR fået skabelonbrev om hvordan man betaler de første 300 for middagen på mobilepay fest indsamling, har til på søndag til at svare. Hvorfor folk venter, skal jeg ikke gøre mig klog på. Måske de bare "lurepasser" som @Dillermand Junior beskriver det :P 
De vil nok gerne lige se om der overhovedet kommer nogen Kvinder. 
Sidst var vi MANGE kvinder og kun næsten lige så mange mænd. Og en del kvinder kom med i sidste øjeblik. Ret mange af dem ønskede ikke at offentliggøre her i tråden at de kom for at undgå tryk på indbakken... just sayin' :wub: Ingen nævnt, ingen glemt :) 

Jeg kan som tidligere skrevet godt booke et bord mere på restaurantetn, indtil videre og i hvert fald til og med på søndag. 
Efter da, bliver det hvis der er plads i booking kalenderen hos restauranten. Hvis nogen booker en julefrokost inden folk får meldt sig til, så er der altså intet jeg kan gøre ved at folk har været lidt for længe om at overveje om de vil med eller ej. 
Til Afterparty vil der dog være plads til ret mange. Men der hvor flirteriet starter og der kan forspilles op til alenetid senere eller en anden dag, er altså på restauranten så vidt jeg opfattede det sidst i hvert fald. Sådan i praksis i hvert fald. At vi rå-flirter og har kemi-møde i plenum fra vi mødes til vi går hjem, er der vist ingen tvivl om ;) 

Mvh. Eva <3
på vegne af Sexy Event Club 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kasket-cirkus advarsel! 

Jeg må/kan ikke skrive som @Eva Nadine i denne tråd at jeg deltager, da Eroguides regelsæt forståeligt nok forhindrer mig og alle andre i at skrive i samme tråd med flere profilnavne. Derfor kan jeg ikke rigtigt gå forrest med et godt eksempel på hvordan man skriver i tråden at man deltager. Jeg forsøger med forklaring her i stedet. 
Men jeg deltager altså også - som Eva Nadine der er sexarbejder :wub:
Om man kan flirte sig til alene-tid til Afterparty med mig eller ej den aften?
Det ville være skønt hvis nogen forsøgte i hvert fald :P 
Man er meget velkommen til at forsøge fra NU af i indbakken til den personlige profil og i særdeleshed hele middagen og hele Afterparty.
Jeg ville blive svært trist hvis det bliver en flirte-fri aften for mig. Sex-fri kan jeg modvilligt acceptere fordi jeg tror at selskabet er rigeligt lummert til flere ugers ufrivillig afholdenhed :lol:

Kærligst, Eva <3
...på vegne af sig selv - altså Eva Nadine. 

Åååårh altså det' bøvlet at være arrangør og deltager og og og :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer også - og bare rolig piger, hvis I spørger sødt kan jeg love jer en god pris for en times lagengymnastik eller to! ;):lol:

Jeg ser frem til at møde både nye og gamle ansigter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en hel del af pigerne som spørger i private beskeder om der er en anden pige der vil dele hotelværelse med dem. Mest piger der endnu ikke har tilmeldt sig og som er igang med at forsøge at planlægge det lidt. 
Øh... altså når ikke ret mange skriver her i tråden at de gerne vil deltage, så bliver det nok lidt svært at få kontakt til hinanden :D 

Søg evt. på Google efter hoteller. 
Lokationerne til dit og dat og andet er alle i nærheden af Rådhuspladsen, Tivoli og Københavns Hovedbanegård.
Det tænker jeg må være relativt enkelt at google sig frem til hvis man gerne vil have lidt at vælge imellem og tjekke priser osv. 
Sidst brugte de fleste det hotel der står lige under billedet her. 
Men der er frit valg på alle hylder, naturligvis. 
Ønsker man at dele, må man nok lige skrive i tråden at man er interesseret i at dele hotelværelse med en anden pige. Det kan enten være til overnatning, til aftaler med mænd eller til at gå i bad eller klæde om i nærheden hvis man ønsker at at tilbyde alene-tid til Afterparty... eller hvad man nu end har lyst til ;) 

https://www.google.com/search?q=hoteller+nær+Københavns+Hovedbanegård+og+Tivoli&sca_esv=b65262b9514205ca&sxsrf=ADLYWIKi61yI3NAHXBrRW5woF3o_ysdQDQ:1729287413944&udm=5&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwiz9pbQ8ZiJAxVAGBAIHf2QMBkQtccEegQIHRBj&biw=1866&bih=849&dpr=2

Kærligst, Sekretær-Eva der er nødt til snart at gå i seng for i dag men vender tilbage til indbakken med mange af de samme spørgsmål fra ret mange mennesker der ikke skriver i tråden fordi det jo er nemmere... for DEM :rolleyes::P<3

Hoteller nær Hovedbanegården og Tivoli 2.jpg

Tilføjelse - og det bliver den sidste i dag ;)

Fra brevdialogerne med flere - både mænd og kvinder: 
"Men hører gerne om billige hoteller i nærheden. Er de ok med at man “arbejder” der?"
Mit svar: 
Nej det er ikke ok at man "arbejder" der. Det er det ikke på et eneste hotel jeg har hørt om nogensinde i de sidste 20 år i København.
Derfor fortæller man ikke om det når man booker. De siger nej hvis man spørger af indlysende årsager. De kan ikke spørge dig hvis du ikke siger det selv. 
Du får et nøglekort på f.eks. M**fair. Du kan bede om at få to - det koster ikke mere. 
På M**fair er man ikke i kontakt med receptionen for at komme ind på sit værelse eller gå til elevatoren. Der er direkte adgang fra gaden. For alle indtil natten. For alle med nøglekort hele døgnet. 
Derfor fremhæver jeg det fremfor andre. 

Mvh. Eva <3 
PS: Nu går jeg altså i seng og satser på at folk kan Google
:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg påtænker at deltage - men jeg er så bange for, at jeg kommer til at skulle sove alene i et mørkt ensomt hotelværelse. Derfor kunne jeg da godt overtales til at tage mig kærligt af en eller to deltagende kvinder ... og vil naturligvis stå for at gøre det omkostningsfrit for jer - og naturligvis også sørge for, at der er et fee for nattens udskejelser. Kort sagt, så SKRIV en besked, hvis der er en af jer, der kunne overveje en overnatningsmulighed med en ældre 57årig mand med en sund sjæl i en usund krop ... jeg har en seng ledig, og elsker overnatningsarrangementer ..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 7 timer siden:

Jeg kommer også - og bare rolig piger, hvis I spørger sødt kan jeg love jer en god pris for en times lagengymnastik eller to! ;):lol:

Jeg ser frem til at møde både nye og gamle ansigter.

Hallo, det er da dig der skal spørge os sødt! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 11 timer siden:

Kasket-cirkus advarsel! 

Kommer @Lemongrass Lingam også med? :rolleyes:

For hvis hun sender mig ØJNENE - så garanterer jeg ikke for noget som helst :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg VIIIIIL med men min Mobilepay er lukket fordi sønnens mobil blev stjålet på ferien:ph34r:.. 

Er da helt sikker på der er flere, der vil hjælpe en skønjomfru i nød :P

Du skriver da bare en PB :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 minut siden:

Er da helt sikker på der er flere, der vil hjælpe en skønjomfru i nød :P

Jeps, vi laver en støtteindsamling! 

@Sexy Event Club Hvor skal vi sende pengene hen? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg VIIIIIL med men min Mobilepay er lukket fordi sønnens mobil blev stjålet på ferien:ph34r:.. 

Måske du kunne starte med at skrive en privat besked om at du gerne vil med og så tager vi den derfra, før der går velgørenhedsindsamling i projektet - for 100 kroner :rolleyes::D
Blot en tanke... ;)<3

Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Nå for satan! Det må være mig der har misforstået noget :P 

Så er det da heldigt at du HAR betalt for deltagelse :D
Spøg til side... mon ikke du får flirtet dig til mindst een aftale med mindst een af hunnerne?
Måske endda på særligt fordelagtige betingelser hvis hvis også du reklamerer med hvorvidt også du kan tilbyde tag over hovedet efter dagens og nattens eskapader. Eller sågar et lift fra Langtbortistrup til Københavnstrup? Eller er Eventyrmandens hente-på-vejen-service allerede fuldt booket? ;) 
Blot en tanke... <3

Sherlock skrev, for 10 timer siden:

Jeg påtænker at deltage - men jeg er så bange for, at jeg kommer til at skulle sove alene i et mørkt ensomt hotelværelse. Derfor kunne jeg da godt overtales til at tage mig kærligt af en eller to deltagende kvinder ... og vil naturligvis stå for at gøre det omkostningsfrit for jer - og naturligvis også sørge for, at der er et fee for nattens udskejelser. Kort sagt, så SKRIV en besked, hvis der er en af jer, der kunne overveje en overnatningsmulighed med en ældre 57årig mand med en sund sjæl i en usund krop ... jeg har en seng ledig, og elsker overnatningsarrangementer ..... 

HELT fantastisk idé lige at "reklamere" her i tråden at man ligesom har noget at byde ind med. 
Mon ikke at nogen byder ind? Eller måske er det dig der skal spørge dem der har skrevet at de deltager om de har lyst. 
Det er min erfaring at de fleste Kvinder (sexarbejdere eller ej) ikke er sådan super duper glade for eller gode til at det er dem der "byder op til dans". 
Vi kan som flest ret godt li' at vide på forhånd at sandsynligheden for at blive afvist ikke er til stede. Sådan er vi bare. Vi er ikke så vant til at få afslag, jo idet vi især som sexarbejdere ligesom er plukket ud som en af favoritterne før vi overhovedet svarer bejleren :P:wub:
Blot en tanke... <3

Needy skrev, 1 time siden:

Kommer @Lemongrass Lingam også med? :rolleyes:

For hvis hun sender mig ØJNENE - så garanterer jeg ikke for noget som helst :lol:

Hvis Eva, Eva, Eva eller Eva (altså mig) tager kontaktlinserne ud og tager de her hjertesolbriller på, så kan du være helt sikker på at jeg både ramler ind i alting og slet ikke kan se hvem jeg kigger på. Så skulle det være løst for alle. Det bliver fandme en sjov aften hvis vi i praksis spærrer for mit blik og udsyn :D
Og tak! <3:wub:<3

hjertebriller.png

Jeg glæder mig! 
Skriver nok en opdatering før jeg går i seng sent i aften med hvor mange der har sikret sig en plads indtil videre. 
Måske bliver det først i morgen. 

God weekend til alle! 

Kærligst, Sekretær-Eva <3
...på vegne af Sexy Event Club

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 10 minutter siden:

Så er det da heldigt at du HAR betalt for deltagelse :D
Spøg til side... mon ikke du får flirtet dig til mindst een aftale med mindst een af hunnerne?
Måske endda på særligt fordelagtige betingelser hvis hvis også du reklamerer med hvorvidt også du kan tilbyde tag over hovedet efter dagens og nattens eskapader. Eller sågar et lift fra Langtbortistrup til Københavnstrup? Eller er Eventyrmandens hente-på-vejen-service allerede fuldt booket? ;) 

Jo jo, entreen kunne jeg da lige finde pantflasker nok til :P 

Tiden må jo vise om jeg ender med en aftale eller ej :D Tag over hovedet kan jeg sagtens tilbyde, men jeg har jo faktisk rykket teltpælene op her i sidste weekend og ny bor jeg faktisk også på øen - og man skal virkelig spørge sødt, hvis jeg skal lokkes tilbage til Jylland for at samle nogen op :lol: Ellers kan man ved helt almindelig forespørgsel sagtens blive samlet op i vestsjælland og kørt næsten lige til døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 13 minutter siden:

Jo jo, entreen kunne jeg da lige finde pantflasker nok til :P 

Tiden må jo vise om jeg ender med en aftale eller ej :D Tag over hovedet kan jeg sagtens tilbyde, men jeg har jo faktisk rykket teltpælene op her i sidste weekend og ny bor jeg faktisk også på øen - og man skal virkelig spørge sødt, hvis jeg skal lokkes tilbage til Jylland for at samle nogen op :lol: Ellers kan man ved helt almindelig forespørgsel sagtens blive samlet op i vestsjælland og kørt næsten lige til døren.

Nå for faaaaaa'n! (som @SiaUngQ siger det så jysk og poetisk :wub: )
Er det allerede sket?
Tillykke!
Og velkommen til Djævleøen <3<3<3
Vestsjælland er for en Københavnerinde sådan lidt en flytning fra Langtbortistrup til Øster-Langtbortistrup og uden bompenge :P
Ja ok - det skal immervæk være lidt af et tilbud, hvis der skal køretur og bropenge tilbage til Moderlandet, kan jeg godt se :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 4 minutter siden:

Nå for faaaaaa'n! (som @SiaUngQ siger det så jysk og poetisk :wub: )
Er det allerede sket?
Tillykke!
Og velkommen til Djævleøen <3<3<3

Ja, det er det, selvom jeg ikke er kommet helt på plads endnu. :D 

Mange tak! :D 

Sexy Event Club skrev, for 5 minutter siden:

Vestsjælland er for en Københavnerinde sådan lidt en flytning fra Langtbortistrup til Øster-Langtbortistrup og uden bompenge :P

Haha, ja det er det jo nok :P Men for de fleste jyder er turen fra vestsjælland til hovedstaden jo kun en brøkdel af turen og er de alligevel kommet så langt på egen hånd vil de færreste nok skifte transportmiddel frem for bare at blive siddende til ankomsten :P Er der alligevel nogen for hvem det kunne være interessant, så er man selvfølgelig velkommen til at spørge :D 

Sexy Event Club skrev, for 8 minutter siden:

Ja ok - det skal immervæk være lidt af et tilbud, hvis der skal køretur og bropenge tilbage til Moderlandet, kan jeg godt se :D 

Ja, man skal virkelig spørge sødt så :P Men det ved jeg jo også at nogle af de søde piger du netværker med har evnerne til, så måske det alligevel bliver relevant :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 39 minutter siden:

Måske du kunne starte med at skrive en privat besked om at du gerne vil med og så tager vi den derfra, før der går velgørenhedsindsamling i projektet - for 100 kroner :rolleyes::D
Blot en tanke... ;)<3

Jowjow men du skrev selv man skulle skrive i tråden ved interesse:P<3.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jowjow men du skrev selv man skulle skrive i tråden ved interesse:P<3.. 

Jeps... men det bliver man jo ikke tilmeldt af :wub: 
Skriv eller ring da lige din lille skamsmækre feriefrækkedulle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg tilmeldt mig og betalt.
Første gang jeg deltager. 
Ihh hvor jeg glæder mig til at hilse på alle i andre dejlige damer. 

og forhåbentlig også få flirtet en masse til afterparty, med alle i dejlige mænd. :wub:

Hold også gerne øje med mine opslag, mon ikke der bliver lavet et lille arrangement når jeg nu er i dejlige kbh igen ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 3 timer siden:

Hold også gerne øje med mine opslag, mon ikke der bliver lavet et lille arrangement når jeg nu er i dejlige kbh igen ❤️

Det lyder spændende :wub:

Redigeret af Swarley

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 6 timer siden:

Spændende ^_^

Din danske Girl Next Door skrev, for 5 timer siden:

Jeg er også tilmeldt hele dagen den 9. november og glæder mig til at møde en masse skønne mænd & kvinder <3

Glæder mig allerede til gensynet skønne Nicole <3 ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg tilmeldt :wub:

Jeg glæder mig til at møde en masse skønne mennesker <3 

Hvis man ønsker alene-tid, så send mig en besked :wub:

Redigeret af SiaUngQ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...