Needy 750 Skrevet lørdag klokken 11:41 Miza skrev, for 2 timer siden: 10 minutters smæk/spanking 200kr 1 minuts hård CBT uden C gratis. Behøver du spørge hvad det er, er det IKKE for dig! Hvad kan man få for en 50'er? En flad? Vi ses lige om snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet lørdag klokken 11:43 Needy skrev, Lige nu: Hvad kan man få for en 50'er? En flad? Vi ses lige om snart En “flad” må høre under spanking og smæk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17821 Skrevet lørdag klokken 14:39 (edited) Vil i komme med et gæt på hvem der tog toget den forkerte vej fra Holbæk og derfor nu er endt i Kalundborg.. Vi ses nok først efter middagen.. Jeg fanger jer på spisestedet.. Eftersøger pædagogisk hjælp op til næste arrangement.. Redigeret lørdag klokken 14:40 af JenniferRomantica 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet lørdag klokken 14:57 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Eftersøger pædagogisk hjælp op til næste arrangement.. Måske en sporhund/guidedog skal tilføjes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet lørdag klokken 15:32 JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden: Vil i komme med et gæt på hvem der tog toget den forkerte vej fra Holbæk og derfor nu er endt i Kalundborg Ja ja vanens magt er stor Vi ses derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2720 Skrevet lørdag klokken 15:46 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Eftersøger pædagogisk hjælp op til næste arrangement Hvis man må holde dig i hånden mens man guider dig rundt så kan jeg godt den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 24 Skrevet lørdag klokken 16:20 Min bil er brudt sammen lige efter Storebæltsbroen. Afventer Falck. Har skrevet til Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 173 Skrevet lørdag klokken 16:46 Ha ha, Ser frem til at læse nærmere om de trafikale problemer og måske også en fræk oplevelse. Håber I får en fantastisk aften Trident Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet søndag klokken 10:09 Tak for en super hyggelig aften OG nat i det københavnske natteliv Dejligt at se jer IRL Selvom det var første gang - hyggede jeg mig meget - og glæder mig til næste gang! DET kan da kun gå for langsomt! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 833 Skrevet søndag klokken 11:24 Needy skrev, 1 time siden: Tak for en super hyggelig aften OG nat i det københavnske natteliv Dejligt at se jer IRL Selvom det var første gang - hyggede jeg mig meget - og glæder mig til næste gang! DET kan da kun gå for langsomt! Selv tak! Det var fedt at møde alle jer gode mennesker og få sat ansigt på 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 355 Skrevet søndag klokken 11:27 Tak til @Sexy Event Club for et fantastisk event, jeg hyggede mig gevaldigt på en travl aften.Og selvfølgelig til min 3 skønne jyske aftaler @Miza, @CamillaHusmor og @Gangbang-milf , jeg var helt færdig på den “fede”måde. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet søndag klokken 11:39 Jeg vil også sige tak for en fantastisk aften. Jeg glæder mig til næste gang. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet søndag klokken 11:42 Jeg takker også for en dejlig aften Beklager at jeg lige skulle give en hvis person en time i navigation Håber i bærer over med mig 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet søndag klokken 12:12 Mister12 skrev, for 27 minutter siden: Jeg takker også for en dejlig aften Beklager at jeg lige skulle give en hvis person en time i navigation Håber i bærer over med mig Du ER tilgivet Bare ærgerligt vi ikke fik snakket noget mere - men så har vi da heldigvis chatten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet søndag klokken 12:23 Jeg takker os For en super hyggelig dag med kvinderne, og for middagen med hyggelige bordherre 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17821 Skrevet søndag klokken 13:02 Taaark for et par hyggelige timer.. Jeg ærger mig gul og blå over ikke at kunne blive længere.. Jeg glæder mig til næste gang.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet søndag klokken 13:07 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Jeg ærger mig gul og blå over ikke at kunne blive længere Ja det er sgu da klart når du ABSOLUT skulle se på Kalundborg og omegn Meeen der er vel ting der er mere interessante end os 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 344 Skrevet søndag klokken 13:10 ….også stor tak for en fantastisk dag til jer alle Dejligt at du @Eva Nadine vil stå for det. Det er ikke sidste gang jeg kommer så langt væk hjemmefra.. Men næste gang bliver det helt sikkert med overnatning og det er næsten allerede aftalt med et par af pigerne 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2720 Skrevet søndag klokken 13:17 Swarley skrev, for 1 time siden: jeg var helt færdig på den “fede”måde. Kender følelsen Takker også for en god aften til alle der var med jeg sparrer lidt på takken derudover og gemmer det til et lille skriv senere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet mandag klokken 07:34 Hvor er det godt at høre at i allesammen har haft en fantastisk aften trods de trafikale udfordringer. Det er desværre en type arrangement jeg har svært ved at finde alibi til. sneræven skrev, den 9.11.2024 at 12:38: Så det lige, og blev nysgerrig ... Tænkte detetød "Come Between Tits" men tænkte, hvordan kan det lige gøres på eet minut uden C ... ?? Så Googlede jeg det og fandt ud af, at det betyder "Cognitive Behavioral Therapy" ... Det gjorde ikke min undren mindre ... ... finder selv ud ... ... ka' i ha' en go' aften ... Cock and ball torture. Uden cock må det vel være en god, gammeldags omgang nosse-tamtam som vi husker det fra skolegården. Tror ikke jeg holder til 1 minut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet mandag klokken 14:36 Lauersen skrev, for 7 timer siden: Cock and ball torture. Uden cock må det vel være en god, gammeldags omgang nosse-tamtam som vi husker det fra skolegården. Tror ikke jeg holder til 1 minut. Tænker du på en olfert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet mandag klokken 15:45 Needy skrev, 1 time siden: Tænker du på en olfert? Nej, det er at få trukket underbukserne op imellem ballerne. Nosse-tamtam er et fast greb i skridtet hvor man rytmisk klemmer til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2720 Skrevet mandag klokken 18:41 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Nej, det er at få trukket underbukserne op imellem ballerne. Nosse-tamtam er et fast greb i skridtet hvor man rytmisk klemmer til. Det er sgu nogen underlige hobbyer i har 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 750 Skrevet mandag klokken 19:03 @Dillermand Junior jeg aner ikke en skid om det - men jeg forestiller mig at det må være lige som mad. Noget smager bare sådan lidt af salt og peber og så er der noget andet der bare er ENORMT spicy med et ORDENTLIG drys af chili med en Scoville-styrke på langt over 4.000.000 SHU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 42 Skrevet tirsdag klokken 12:41 Needy skrev, for 17 timer siden: @Dillermand Junior jeg aner ikke en skid om det - men jeg forestiller mig at det må være lige som mad. Noget smager bare sådan lidt af salt og peber og så er der noget andet der bare er ENORMT spicy med et ORDENTLIG drys af chili med en Scoville-styrke på langt over 4.000.000 SHU Det er meget godt alt sammen. Men får I nåed fisse til de der arrangementer ....... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg