Hop til indhold
Sexy Event Club

SEXY EVENT CLUB MIDDAG i Kbh. LØRDAG 9. NOVEMBER - 600 kr for Mænd - 100 kr for Kvinder - SEC MA#241109

Recommended Posts

Helge N skrev, for 5 minutter siden:

Det er meget godt alt sammen.

Men får I nåed fisse til de der arrangementer ....... ?

Hvis man forventer at man får fisse til de der arrangementer, tænker jeg at man måske har misforstået konceptet en smule.
Det er sexkøbere og sexarbejdere der mødes til de der arrangementer. Det er Eroguide brugere og medlemmer... så derfor fisse noget der kan købes eller måske rettere lejes også til de der arrangementer ;) 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 12 minutter siden:

Der er allerede 2 meget beskrivende anmeldelser nogle af aftenens begivenheder. 

Læs dem her eller her.

Ja det må jeg sku nok sige !

Hold da op !!!

Tak for hjælpen ......

Det virker som noget man kunne blive forfalden til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, for 1 minut siden:

Tak for hjælpen ......

Det virker som noget man kunne blive forfalden til ?

Velbekomme

Det kan helt klart anbefales at man prøver det af, i hvert fald mindst én gang. Det er nok ikke for alle, men jeg synes selv at det var alle pengene værd - og mere til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 56 minutter siden:

Velbekomme

Det kan helt klart anbefales at man prøver det af, i hvert fald mindst én gang. Det er nok ikke for alle, men jeg synes selv at det var alle pengene værd - og mere til!

Det virker som et "standard" godt koncept, som vi desværre ikke har herovre i Jylland.

Men det kan vel også gå hen og blive lidt halv bekosteligt, hvis man skal bedække hele 3 kvinder på en aften, hvilket man selvfølgelig lige så godt kan, hvis man endeligt er kommet enlig i byen og trænger ?

Helge N

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, for 1 minut siden:

Det virker som et "standard" godt koncept, som vi desværre ikke har herovre i Jylland.

Men det kan vel også gå hen og blive lidt halv bekosteligt, hvis man skal bedække hele 3 kvinder på en aften, hvilket man selvfølgelig lige så godt kan, hvis man endeligt er kommet enlig i byen og trænger ?

Jeg synes i hvert fald det er et rigtig godt koncept, men det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Du har helt ret i, at der desværre ikke findes et jysk alternativ til konceptet. Jeg er selv først for nyligt flyttet til øen, men vil dog sige at jeg synes turen til København for at deltage i Evas andet arrangement "Eva's Fredagsbar" også har været både turen og alle pengene værd.

Ja, det koster da lidt hvis man skal bedække 3 kvinder på en aften - men det vælger man jo selv om man vil. Selv brugte jeg kun 50,- udover de 600,- i entre på aftenen og valgte i stedet at hygge mig socialt samtidig med at jeg så folk lidt an. Til gengæld har jeg udset mig et par kvinder jeg har tænkt mig at kontakte på et senere tidspunkt. Der er intet krav til at man køber sig en aftale for aftenen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, for 36 minutter siden:

Men det kan vel også gå hen og blive lidt halv bekosteligt, hvis man skal bedække hele 3 kvinder på en aften,

Det er et spørgsmål om prioritering, jeg syntes det var alle pengene værd<3

Bedække er et grimt udtryk, jeg vil kalde det aftaler som jeg havde 3 skønne af:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...