Titommeren 322 Skrevet 14. Oktober https://annoncelight.dk/showad/403323 Mail frem og tilbage i enstavelsesord, men endelig kom der en aftale igennem. Jeg fik adressen og parkerede den aftalte tid. Kunne se, der stod en på gaden og helt klart “ventede”. “Et øjeblik” skrev hun til mig og manden gik ind i opgangen kort efter. Jeg var i mit tålmodige hjørne og ventede en lille halv time, hvor manden kom ud igen og ganske rigtigt blev der skrevet til mig at nu kunne jeg godt komme op. Hun er meget sød, har en lækker krop og ser rigtig godt ud og jeg blev modtaget af en glad hund. Afregnede. Jeg havde bestilt en 69er uden gummi. Lækker, lækker fisse at slikke, men hun var da - undskyld udtrykket - stået helt af. Hun rørte praktisk taget ikke ved min pik og jeg kommer altså direkte fra bad, er helt nybarberet dernede osv. Jeg troede, det var løgn. Men hun gad altså ikke lige mere den dag kunne jeg mærke. Oveni det var der et kæmpe hul i sengen - tror det var et brandhul. Jeg fik set en lækker krop og slikket lidt fisse. Det var det. Jeg gad ikke brokke mig, men trak i tøjet og forlod stedet uforløst. Spild af både tid og penge, men et eller andet sted tænker jeg… stakkels pige… og jeg havde det lidt skidt bagefter… 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 14. Oktober Tak for info. Har tænkt på, at besøge hende, men det dropper jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 14. Oktober Har mødt hende i solcenter. Dødt udtryk i øjnene og det var fuldstændig uden indlevelse. Hun virkede til at have nogle personlige problemer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Janus89 1 Skrevet 15. Oktober Tænker heller ikke alle andre mennesker er lige perfekte på deres arbejde hver dag jeg mødes jævnligt med hende og det er fantastisk, hun har en stram fisse, nem og snakke med virkelig sød. Måske du ikke har tændt hende hvilket hun self buede sige. Men tænker haller ikke du har gode dage hver dag ellers ville du nok være den eneste jeg har ihvertfakd besøg hende flere gange fordi hun giver de bedste blowjobs og bare synet af hende giver jo stiv dreng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 47 Skrevet 15. Oktober Ja, brug pengene et andet sted. Har kun dårlige oplevelser med Mia. Gav hende 2 chancer og aldrig mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 15. Oktober Hej jeg lavede en aftale med hende start August, jeg ville gerne mødes i det fri, det var ikke noget problem - jeg samlede hende op i Vestbyen, vi fandet et sted,. Det var aftalt vi skulle lave en 69èr med slik og sut alle de frække steder, og i alle tænkelige stillinger - jeg syntes hun har en fin krop - og hun blev slikket forfra bagfra på alle 4 - hun suttede alt hvad hun kunne - hun blev så tændt, at hun selv spurgte om hun måtte få den op, i en doggy - og selvføldig måtte hun det. vi afslutte som aftalt, hvor jeg kom i munden på hende, hun havde selv medbragt legetøj, som jeg flittigt brugte på hende. jeg har desværre ikke besøgt hende siden, med mit besøg var helt fint, sød, ren pige helt nede på jorden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Janus89 1 Skrevet 15. Oktober fræk6 skrev, for 3 timer siden: Hej jeg lavede en aftale med hende start August, jeg ville gerne mødes i det fri, det var ikke noget problem - jeg samlede hende op i Vestbyen, vi fandet et sted,. Det var aftalt vi skulle lave en 69èr med slik og sut alle de frække steder, og i alle tænkelige stillinger - jeg syntes hun har en fin krop - hjog hun blev slikket forfra bagfra på alle 4 - hun suttede alt hvad hun kunne - hun blev så tændt, at hun selv spurgte om hun måtte få den op, i en doggy - og selvføldig måtte hun det. vi afslutte som aftalt, hvor jeg kom i munden på hende, hun havde selv medbragt legetøj, som jeg flittigt brugte på hende. jeg har desværre ikke besøgt hende siden, med mit besøg var helt fint, sød, ren pige helt nede på jorden Fighter skrev, for 17 timer siden: Ja, brug pengene et andet sted. Har kun dårlige oplevelser med Mia. Gav hende 2 chancer og aldrig mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg