Guest Haruspexen Skrevet 14. Oktober, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/profile/Aalborg+Thaimassage Hej EG'ere. Jeg har i dag haft den 3. fornøjelse på et velkendt sted i vestbyen, som huser et hav af lækre thai-damer. I dag annoncerer de om en ny pige, Nadear, som jeg ikke har prøvet endnu. Men hvis I kigger på billederne fra profilen kan I se både DaDa og Disney (primært Disney), som jeg her vil anmelde. Jeg starter min oktober ud med en trekant med DaDa og Disney. Hold nu kæft en fest! Jeg har før besøgt GP'er, men jeg er helt ny indenfor Thai verdenen, og jeg er fandeme forelsket. De to damer tager så venligt imod mig, og vi får afregnet prisen. Taget ydelsen i betragtning (trekant FP med superfransk indkluderet) gøres det utroligt billigt, så jeg ventede på briksen med stivert allerede fra starten af. Det var Disney iført en alt for stor t-shirt, som tog imod mig først. Hun så rigtigt smuk ud (og SÅ PETITE), så jeg tænkte at det her skulle satme nok blive godt. DaDa kom ind lidt senere, og Disney vendte tilbage mens DaDa sat mig til rette på briksen og gik igang med massagen. Da Disney kommer ind af døren, kun iført BH og trusser, og hun smider BH'en... Det var dér, hvor jeg for alvor blev forelsket. Trekanten var alle pengene værd, og det er en oplevelse alle burde prøve mindst én gang. De to piger hyggesnakkede mens de masserede, hvilket jeg ikke havde noget imod, det var faktisk ret sødt at høre at de to kan hygge med hinaden. Efterhånden blev pikken alt for hård til at jeg kunne blive liggende på maven, så jeg fik vendt mig om. De to dejlige damer havde deres fantastiske bryster hængene over min krop, og sagde til dem at jeg var nødt til at blive håndteret. De skiftede til at sutte min pik uden kondom, og de er begge to elite-suttere. Disney var specielt god (jeg vender tilbage til Disney i et seperat afsnit, fordi jeg er så forelsket). Efter dejligt sutteri hoppede DaDa op på pikken, og red mig mens Disney stod med hendes patter i mit ansigt. Jeg pegede efter en 4-5 minutter på Disney, og sagde "I want to feel you". Disney satte sig ivrigt op på min pik, og FOR SATAN hun er stram. Helt sikkert den strammeste lille fisse jeg har kneppet, så da hun satte sig på hug, og squattede på min pik, eksploderede jeg allerede efter 1-2 minutter. Hendes smalle talje, hendes utroligt smukke ansigt, og de oilerede, store, svingene patter var simpelthen for meget, så jeg blev færdig dér. Massagen efterfølgende var dejlig og afslappende, men jeg har som sagt ikke meget erfaring indenfor thai massage verdenen. For mine penge var jeg meget tilfreds. Fast-forward til i dag. Jeg er på vej hjem til Aaleren fra Aarhus, og jeg skriver ivrigt til Disney for at høre, om hun tilfældigvis har en halv time til mig, når mit tog ankommer. Hun svarer tilbage 2 minutter før toget ankommer, så jeg bliver i toget ud til Vestbyen. Stationen ligger 5 minutter fra addressen, så jeg var hurtigt på plads i den hule, som kravler med lækre thai damer. Allerede ved 2. møde med Disney var der kram og kys, før vi overhovedet havde afregnet. Hun virkede vitterligt glad for at se mig, og vi fik hurtigt tøjet af og mig op på briksen. Hendes massage var igen helt udmærket for mine penge, men jeg var kommet igen for to ting: Disney, og Disney's patter. Så jeg sagde "I think I am already too hard to be on my stomach", og hun smilte og grinte, og fik klasket massere af oile på hendes fantastiske barm og min pik. Hendes spansk er som at være i himlen, kombineret med hendes smukke ansigt og øjne, som helt sulten kigger mig i øjnene. Jeg er nødt til at bede hende om at "go slow", da jeg har nemt ved at komme ret tidligt, hvilket hun imødekom uden drama. Lækkert superfransk blow blev til endnu en omgang cowgirl, som Disney altså udfører bedre end de andre piger i verdenen. Helt til bunden og med tungekys og med fuld berøring af hendes petite røv, talje og hendes (ikke så petite) bryster. Om i en doggy, hvor jeg måtte smide håndklædet i ringen, efter en god pumpetur hvor jeg virkeligt kunne beundre hendes veltrænede ryg, og utroligt smalle talje. Hun er en lille dame, men med størrelse hvor jeg kan lide det, og en utrolig stamina. Og hold nu kæft hvor kunne jeg sætte pris på, hvor stram den fisse var, når jeg selv fik lov at sætte pikken ind. Nå, men som nok fremgår, så er jeg fuldstændig plask-forelsket i Disney. DaDa var også udmærket, men der er ét eller andet ved Disney, som får mig fuldstændig ud over det sædvandlige jeg mærker, når jeg er sammen med GP'ere. Alt til en god pris, med mobilepay muligheder, på en dejlig lokation i byen. Hvis jeg skulle finde ét minus, så ville det være, at den her addresse er så langt fra diskret, som man kan komme. Der er tale om en butik med "Thai Massage" på facaden, og den befinder sig endda på et relativt traffikeret hjørne. Dette påvirker ikke mig, da jeg ikke har en kone eller andre vedkommende, som helst ikke skal vide at jeg er ude og knalde omkring. De ved godt at stedet ikke er diskret, så man kan heldigvis få lov at komme ud gennem bagdøren, som til gengæld er relativt diskret. Disney sagde noget om, at hun nok var her i 2 måneder mere, hvis der var nok kunder. Jeg har personligt lovet hende at jeg kommer igen (og igen, og igen, og igen), og at hun sagtens kunne annoncerer for sig selv, da hun er så fucking lækker. Så tag afsted, så vi kan beholde hende her i Aalborg så længe som muligt. Hun er simpelthen en gudinde, som på mystisk vis har besluttet sig for at opholde sig i Vestbyen 10/10 på alle punkter (pånær diskretion, som må være på en 2/10) https://annoncelight.dk/profile/Aalborg+Thaimassage Redigeret 14. Oktober, 2024 af Haruspexen Grammatik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 13 Skrevet 16. Oktober, 2024 Hvad var prisen for to piger? Og suttede de begge to uden kondom på samme tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.swingking 36 Skrevet 17. Oktober, 2024 Lækker anmeldelse - Tak for den. Hrmm hende Disney må da vist have et besøg ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 135 Skrevet 18. Oktober, 2024 (edited) Jeg var også en af dem som kom med en god anmeldelse af hende … Mine første 2 besøg var udover det sædvanlige .. Men desværre 3 gang var sidste gang jeg besøger hende , mit sidste besøg startede godt , men da jeg sagde nej tak til udvidelse med en ekstra pige , kunne jeg godt mærke på stemningen , at dette faldt ikke i god jord . Denne service og god udstråling , ændrede sig desværre til at der mere rutine præget , og følelsen af at man skulle være hurtig færdig, da der venter en anden i køen .. og dertil når jeg opdager at man skriver og læser sms under behandlingen , så bliver det min sidste gang . Betalt for en time , efter 45 min så var det slut , med forklaringen at det har været en hård dag … Desværre der blev hun fjernet af listen Redigeret 18. Oktober, 2024 af EddieM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 23. Oktober, 2024 Holder Disney ferie eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 803 Skrevet 23. Oktober, 2024 CarlosM skrev, 1 time siden: Holder Disney ferie eller? Det ser ikke sådan ud : https://annoncelight.dk/showad/410557 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.swingking 36 Skrevet 25. Oktober, 2024 EddieM skrev, den 18.10.2024 at 14:21: Jeg var også en af dem som kom med en god anmeldelse af hende … Mine første 2 besøg var udover det sædvanlige .. Men desværre 3 gang var sidste gang jeg besøger hende , mit sidste besøg startede godt , men da jeg sagde nej tak til udvidelse med en ekstra pige , kunne jeg godt mærke på stemningen , at dette faldt ikke i god jord . Denne service og god udstråling , ændrede sig desværre til at der mere rutine præget , og følelsen af at man skulle være hurtig færdig, da der venter en anden i køen .. og dertil når jeg opdager at man skriver og læser sms under behandlingen , så bliver det min sidste gang . Betalt for en time , efter 45 min så var det slut , med forklaringen at det har været en hård dag … Desværre der blev hun fjernet af listen Jeg besøgte hende også efter denne lange fine anmeldelse fra trådstarter. Men må sige jeg blev skuffet da det egentlig ikke blev en spor anderledes oplevelse end den sædvanlige middelmådige Thai massage med efterfølgende tju-bang hiv og træk på akkord. Så jeg kommer heller ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskjyde 2 Skrevet 25. Oktober, 2024 Har heldigvis stadig kun gode oplevelser med Disney, sidst havde jeg booket en time fuld pakke, men kunne ikke komme da jeg selv havde “ordnet noget” tidligere men det endte med jeg var der 1 time og 20 min inkl bad hvor hun var med og arbejdede videre på sagen men de har vel alle gode og dårlige dage… Jeg har heldigvis kun ramt gode dage (3 stk) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappilyMarried 69 Skrevet 29. December, 2024 Er der nogen der har et link eller tlf.nr. til Disney? Please… Har besøgt hende er par gange med stor tilfredshed, men da jeg sidst var i byen og forsøgte at booke, ‘arbejdede hun ikke længere på klinikken’ i Vestbyen. Nu er jeg i Aalborg igen og savner meget hendes selskab. Håber på hurtig hjælp... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haruspexen Skrevet 30. December, 2024 Hun virker desværre ikke til at være i arbejde i Danmark pt. Jeg holder selv øje efter den dag hun vender tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
radiatoren 0 Skrevet 30. December, 2024 Så tror jeg sgu hun er tilbage i vejle men hun arbejder vist ikke hver dag så man skal lige fange annoncen men 100 hun er i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1536 Skrevet 31. December, 2024 HappilyMarried skrev, for 8 timer siden: Mange tak begge to! Det må blive næste gang. Jeg endte i stedet hos Ice i Nørresundby. Så laver du en anmeldelse. Denne tråd handler om Disney. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg