Hop til indhold
Crabman

Give sin fulde og ærlige mening, men kan ikke.

Recommended Posts

Hvor ville jeg dog ønske man bare en gang imellem havde mulighed for at give sin ærlige mening/sviner, når man så en anmeldelse eller et indlæg man virkelig ikke bryder sig om...:evil: Men grundet retningslinjerne gør jeg det ikke...

Men hvor kan jeg dog blive indebrændt nogen gange over folks sprogbrug eller dumhed....:(  

Kender i den følelse.:D

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det næsten, ja. Men jeg holder ikke af, at folk kritiserer hinanden personligt. Men bestemt ok, at forholde sig kritisk til indholdet i et indlæg eller anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Probator skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg holder ikke af, at folk kritiserer hinanden personligt. Men bestemt ok, at forholde sig kritisk til indholdet i et indlæg eller anmeldelse.

Gør jeg nu heller ikke, og der skal også meget til at få mit pis i kog. Men til tider ville det være på sin plads...bare en gang imellem.:P Helt enig i man skal forholde sig til emnet på en konstruktiv måde, men hold nu op hvor er der tit nogen som gør det svært for en. Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kender jeg følelsen...Men vælger ikke at blive stødt over ordet luder på en side for købesex ^_^

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde

Vha. likes kan man udmærket give udtryk for sin mening - og er det helt galt, kan man vælge at bruge knappen oppe til højre og indrapportere et indlæg man synes er utidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig kender jeg følelsen...Men vælger ikke at blive stødt over ordet luder på en side for købesex ^_^

Det kan jeg nu også godt selv se bort fra i de fleste tilfælde, det er mere når der hypotetisk set kommer en anmeldelse, hvor man nærmest får det til at lyde som man bare har "Brugt pigen" og bruger meget hårdt sprog. Det er jo selvfølgelig subjektivt hvad man synes er hårdt sprog...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

men hold nu op hvor er der tit nogen som gør det svært for en. Vælger som regel også bare at holde min mund i de tilfælde.

Selvom du er ung og fyrig er du også klog heldigvis. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Vha. likes kan man udmærket give udtryk for sin mening - og er det helt galt, kan man vælge at bruge knappen oppe til højre og indrapportere et indlæg man synes er utidigt.

Den er jeg med på. Men fordi man rapporterer en anmeldelse, grundet man ikke kan lide sprogbruget bliver den jo ikke slettet af.. Eksempel (Jeg gennem pullede hendes lille fisse så hun nærmest ikke kunne gå) Sådan noget bliver en tråd jo ikke slettet af.:lol:

Medmindre man decideret måske sviner GP'en eller andre til. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 5 minutter siden:

hvor man nærmest får det til at lyde som man bare har "Brugt pigen" og bruger meget hårdt sprog.

Enig. Det er respektløst og nedladende. Øv at der findes sådanne mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

Eksempel (Jeg gennem pullede hendes lille fisse så hun nærmest ikke kunne gå) Sådan noget bliver en tråd jo ikke slettet af.:lol:

Hvis det bare er lidt farverigt sprogbrug, du føler støder dig - så kan jeg godt se, du har det svært herinde ;-)

Men jeg kan sådan set kun anbefale dig at anmelde de mest grelle tilfælde og ellers selv holde et sobert sprogbrug til efterfølgelse for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det støder mig ja, men har det ikke svært herinde overhovedet.:P Vælger bare hurtigt at scrolle videre, også er det ligsom ude af verden.

Det er sgu ikke noget jeg har gjort, men ja det er nok bare den bedste mulighed. Holder altid tonen pæn fra min side af ville jeg mene, om jeg kan lide indlægget/personen eller ej.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det helt sikkert - forstår ikke en brik af dominans, golden shower og sorte kys, eller hvad pokker danske mænd skal med thai-kvinder...

Måske har nogle GP`er netop behov for at blive "brugt"?

Men forstår og accepterer, at der bare er mere mellem himmel og jord - mellem mænd og kvinder, og transer - ja, hvad ved jeg ;-)

Tænker, jeg i virkeligheden bliver mere tolerant af at læse Eroguide, i stedet for at blive forarget.

Tænker, det nok er mig, der i virkeligheden ikke har fattet noget, når jeg betaler for sex og forventer/håber på en ligeværdig GFE relation med gensidig respekt, og godt ved, jeg bliver snøret!

Væmmes til tider, men jeg kan jo bare holde mig væk, hvis jeg ikke kan lide lugten!

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuld forståelse for dit synspunkt.

Et af de udtryk jeg hader er “hvem har været på hende” er der nogen der har været på hende”  “været på hende” det er et menneske vi snakker om, ikke en karrusel. 
Har en enkel gang valgt at give min mening til kende, med en anden bruger, for lang tid siden, det gav også en advarsel, og efterfølgende slettede jeg brugeren og holdt en lang pause.

jeg har løst lidt af problemet ved at bloker et par bruger, så jeg slipper for at se deres indlæg, det burde bare ikke være nødvendigt. 
Tal pænt, og hvis du ikke kan det så hold din mund siger min mor altid. Det burde også gælde herinde.

Det har intet med bruger af ydelser som jeg ikke ønsker elle har lyst til, men udelukket sproget der anvendes, sexuelle præferencer har intet med det at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ridiculous. 
It's very easy to say once honest opinion and feeling about a meeting without violating a single guideline. 
Simply use grownup language and etiquette. 
And then you can deliver a far more skating opinion than if you use profanities ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man døder ikke af en advarsel -og hvis det letter -kan det være det værd;-) Man får en ferie eller 2... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 7 timer siden:

Ridiculous. 
It's very easy to say once honest opinion and feeling about a meeting without violating a single guideline. 
Simply use grownup language and etiquette. 
And then you can deliver a far more skating opinion than if you use profanities ! 

It is easy for sure, but it really depends on the review imo, because sometimes a person can be very inappropriate and disgusting imo. And then its very hard to write it in a good way, without attacking the persons personal preferences, and not just the review in a constructive way. Which leads to a warning of some kind.

I do get your point, but aint that simple always.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Man døder ikke af en advarsel -og hvis det letter -kan det være det værd;-) Man får en ferie eller 2... 

Det gør man selvfølgelig ikke.:P Men nu når man gerne vil følge med herinde på daglig basis ish, så er det ikke så tiltalende hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også, det handler om at udvikle modenhed i sin måde at reagere på. Det kommer ofte med alderen. :) Men desværre også en mangelvare i mange tilfælde. Så, kan man ikke få luft for sin frustration, må man finde PYT knappen frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal måske arbejde med dig selv.
 

Det kan ofte være vanskeligt at ændre folk omkring sig - og eftersom der er så mange forskellige synspunkter, skal man måske bare fokusere på budskabet i stedet for formen. 
 

Jeg er faktisk træt af folk der ikke kan se bort fra sprogbrug - og bare fokusere på budskabet. Men ærligt talt…. Lad flyve…. Eller gør som du gør her - skab en kulisse hvor man kan snakke om sådan noget. Det er så en kulisse hvor jeg (næsten) ikke orker at gå ind i. Det bliver i min verden nemlig hurtigt sådan lidt dømmende og doserende. 
 

Så tak for tråden alligevel - for så fik jeg også et legalt sted at aflevere min galde;-)

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...