Hop til indhold

Recommended Posts

aalborgaalborg skrev, for 1 minut siden:

En at foretrække frem for den anden, og hvorfor?

Jeg har kun besøgt , Allisa , hun er sød, service minded , og lige som billederne viser .. petit og dejlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har kun besøgt , Allisa , hun er sød, service minded , og lige som billederne viser .. petit og dejlig 

Jeg har besøgt dem begge. 
tænder man mest på petit så Alisa

tænder man på snaksagelighed krydret med en fantastisk krop på en høj pige så Anna B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, for 52 minutter siden:

Jeg kan kun være enig - der er så mange tvivlsomme profiler lige nu.

Alisa - har jeg selv besøgt flere gange. Hun er skøn som billederne viser og desuden sød og smilende med en fed personlighed.

https://annoncelight.dk/showad/368708

Har også besøgt Anna B - Men foretrækker helt klart Alisa .... Hvis det er muligt næste gang - ville jeg sætte en ekstra halv time af til bare at røre hende. :) 

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes Alisa er en sød og fræk pige med nogen gode bryster! Eneste minusser er at hun stønner alt for overdrevet og hun er ikke den strammeste! 

Glæder mig allerede til Alis kommer tilbage til Aalborg ! 

hvis du er til Thai så besøg Disney hun er satme den bedste thai i Aalborg pt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Suppah skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes Alisa er en sød og fræk pige med nogen gode bryster! Eneste minusser er at hun stønner alt for overdrevet og hun er ikke den strammeste! 

..... Det er jeg naturligvis overhovedet ikke enig i. Tværtimod nød jeg hendes naturlighed og ro til at nyde hele forløbet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...