aalborgaalborg 21 Skrevet 17. Oktober Hvad skal man vælge i Aalborg lige nu? Ung, tynd, flot ?? Synes der er så mange nye udlandske med tvivlsomme profiler pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 54 Skrevet 17. Oktober Sweet Allisa Eller Anne B , er det du søger og begge 2 vel anmeldt .. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgaalborg 21 Skrevet 17. Oktober En at foretrække frem for den anden, og hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 54 Skrevet 17. Oktober aalborgaalborg skrev, for 1 minut siden: En at foretrække frem for den anden, og hvorfor? Jeg har kun besøgt , Allisa , hun er sød, service minded , og lige som billederne viser .. petit og dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 194 Skrevet 17. Oktober Klopp skrev, for 47 minutter siden: Sweet Allisa Eller Anne B , er det du søger og begge 2 vel anmeldt .. Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 194 Skrevet 17. Oktober Klopp skrev, for 43 minutter siden: Jeg har kun besøgt , Allisa , hun er sød, service minded , og lige som billederne viser .. petit og dejlig Jeg har besøgt dem begge. tænder man mest på petit så Alisa tænder man på snaksagelighed krydret med en fantastisk krop på en høj pige så Anna B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 107 Skrevet 17. Oktober (edited) Klopp skrev, for 52 minutter siden: Jeg har kun besøgt , Allisa , hun er sød, service minded , og lige som billederne viser .. petit og dejlig Jeg kan kun være enig - der er så mange tvivlsomme profiler lige nu. Alisa - har jeg selv besøgt flere gange. Hun er skøn som billederne viser og desuden sød og smilende med en fed personlighed. https://annoncelight.dk/showad/368708 Har også besøgt Anna B - Men foretrækker helt klart Alisa .... Hvis det er muligt næste gang - ville jeg sætte en ekstra halv time af til bare at røre hende. Redigeret 17. Oktober af Greyman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Suppah 42 Skrevet 17. Oktober Jeg synes Alisa er en sød og fræk pige med nogen gode bryster! Eneste minusser er at hun stønner alt for overdrevet og hun er ikke den strammeste! Glæder mig allerede til Alis kommer tilbage til Aalborg ! hvis du er til Thai så besøg Disney hun er satme den bedste thai i Aalborg pt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 107 Skrevet 18. Oktober Suppah skrev, for 17 timer siden: Jeg synes Alisa er en sød og fræk pige med nogen gode bryster! Eneste minusser er at hun stønner alt for overdrevet og hun er ikke den strammeste! ..... Det er jeg naturligvis overhovedet ikke enig i. Tværtimod nød jeg hendes naturlighed og ro til at nyde hele forløbet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg