Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n19354/6659/your-favorite-in-copenhagen

Hold mig nu fast ,hvilken lækker skøn kvinde ,hun er ganske enkelt WOW :x

Hun er pisselækker ,hun mødte mig med knald rød læbestift og tætsiddende rød kjole og høje hæle og G-string ,Hold mig nu kæffftttt hun var lækker .

Fik et bad ,kom ud og derfra tig det fart ,vi kyssede og kælede ,hun lagde sig på sengen tog min pik i munden, imens jeg siddende kunne kærtegne hendes lækre bryster og fisse.

Så om i en 69er og hun gav den virkelig gas med blow, er du sunshine det var ufattelig lækkert  samtidig slækkede jeg hendes lille fisse hun blev godt våd og liderlig ,jeg kunne mærke på hende at hun kom ,I sammentrækninger og lidt lyd.

Sp blev det tid til lidt doggy men jeg var ved at sprænges ,så måtte sige at det nok var til til hun skulle blowe igen så jeg kunne komme hende i ansigtet /munden. 

Hun suttede /slubrede  lystigt på min pik tog den dybt ,et fantastisk blow ,måtte overgi mig og fyrer den af ud i ansigtet på hende.

Et fantastisk møde med en smuk og lækker kvinde. 

Jeg er glad for at jeg nåede at besøge hende ,hun har sidste dag fredag og HUN KOMMER IKKE IGEN .

Så hvis i skal nå et besøg så er det nu ,de varmeste anbefalinger fra mig ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...