Hop til indhold
40_plus_gents

Glostrup ka noget fortiden, perle fundet!

Recommended Posts

Hej Gents!

Det er ved at være lang tid siden at jeg har bidraget herinde, sorry! Mine vanlige damer er enten stoppet eller rejst på ubestemt tid, så jagt sæsonen igang igen:P

Jeg var idag forbi et kendt sted i Glostrup, som jeg ellers holder mig fra da mange herinde har haft mindre gode oplevelser der. MEN, der var en pige jeg har kigget på længe og aldrig fået prøvet og det blev så i dag. Pigen hedder Erika og kommer fra Rusland. Hun er som den nye sekretær som man har flirtet med hele året og endelig kneppet til julefrokosten:wub:

Jeg kontaktede hende over mobilen og fik en aftale i hus. Jeg fik en adresse efter forsørgelse så jeg kunne checke det på google street view, da jeg er til diskrete lokationer. Da jeg ankom blev jeg hurtigt buzzet ind og igen ved døren hurtig entre. Hun tog imod mig med stort smil, kram og kys, dejligt! Ind på værelset hvor hun med det samme ville afklæde mig (nyt for mig):huh:, men jeg stoppede hende for at få transaktionen af vejen først. SÅ var jeg klar til at få den kongelige afklædning FRÆKT! Efter dejlige franske kys, kælen og pillen, bedte jeg om en tur under bruseren, hvilken jeg klarede alene som en stor dreng. 

Tilbage i værelset søgte hendes nysgerrige hånd direkte under håndklædet og fandt hurtigt hvad hun ledte efter mens jeg igen blev forkælet med liderlige lyde og dyyyybe tunge kys, mums. Ned på knæ og efter at højre og venstre bryst rosiner fik kys, slik og pillen så blev der eller blæst med slurp, savl og dyb pik massage. Knæ rystede, så måtte give op og ligge mig i sengen hvor hun hurtigt fortsatte hvor hun slap. Hurtig note: Hendes øjne og blik er hypnotiserende! Hun er også buttet men fræk på den helt rigtige måde, dejlig blød ingen blæver. Næste punkt på dagsorden var at smage på gotterne, jeg må sige hun er ren og dufter godt, men smager endnu bedre og om det er skuespil eller oprindelig liderlig så gjorde det bar oplevelsen det bedre når hun vrider sig og stønner højlydt indtil hele kroppen sitre og ryster. Dejlig glat mis med fin lyserødt kød og ikke forsvundet ind som hos nogen buttede piger. Resten var en god motions parade af ridning, missionær og andet standart bolleri indtil vi begge var udmattet og måtte hvile lidt. Sex er naturligvis med gummi.

Efter fik jeg en god massage med olie, som jeg normalt frabeder mig da jeg altid er fedtet på ryggen selv efter bad, MEN hun gik sku med i bad og jeg fik IGEN en royal behandling hvor jeg blev grundigt rengjort af hende...WOW og alt dette for 1500kr....WOW! 

Erika en virkelig charmerende, smilende og for en til at føle sig tryg med det samme. Der er ingen akavet situationer og hun byder indtil intim samvær og bliver naturligt liderlig og er nærmest nymfe agtig når man går igang.

Sted 8/10

Pigen 10/10

Service 11/10

Agten 10/10

Gentagelse JA!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...