Hop til indhold
DapperDusk

Anmeldelse af Jelly -  392250

Recommended Posts

Anmeldelse af Jelly -  392250

I aftes besøgte jeg den fortryllende Jelly, en ung kvinde af usædvanlig sødme og uimodståelig naturlighed. Hendes bolig, beliggende ved en noget trafikeret vej, kan dog udgøre en udfordring for dem, der har en forkærlighed for diskretion ved aftenbesøg. Det kan være vanskeligt at finde parkering, der ikke skaber unødig opmærksomhed.

Men lad os ikke dvæle ved det praktiske; selve oplevelsen var uovertruffen. Når man træder ind i hendes rummelige hjem, mærker man straks en atmosfære af varme og hygge. Det dejligt store soveværelse indbyder til ro og tryghed, og man føler sig hurtigt hjemme i hendes hænder. En blid musik strømmer svagt i baggrunden, og tøjet er omhyggeligt foldet sammen, hvilket vidner om hendes sans for detaljen.

Jellys charme er ubestridelig, men der er dog et element, der savnes. Jeg kunne have ønsket mig et mere forførende undertøj, der kunne tilføje et forfriskende og pirrende strejf af krydderi til oplevelsen. Alligevel forlod jeg hendes hjem med et tilfreds smil og en fornemmelse af, at tiden var blevet brugt fornuftigt; en dejlig aften, der uden tvivl er værd at gentage.

• Udsende: 6,5/10
  • Venlighed: 9/10
  • Beliggenhed: 4/10
  • Aftalemæssigt: 8/10
  • Frækhed: 5,5/10
  • Kompetence: 7,5/10
  • Kommunikation: 5/10
  • Atmosfære: 7/10
  • Gennemsnit: 6,4/10 " Venligheden er dog virkelig værdsat, og måske gennemsnittet ka ses lidt misvisende ud"

Kommentar: "En smule mere forførende undertøj kunne have løftet oplevelsen."

Redigeret af DapperDusk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse og ja, man må undre sig over at piger ikke tager lidt frækt lingeri på når det nu er det de viser på blillderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...