Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte jeg måtte anmelde dette sted selvom besøget ligger tid tilbae.  Men nu kan jeg se at hun stadigvæk er aktiv

Det var en forårsdag hvor at jeg havde haft en bøvlet og lang dag .. var helt kaput i musklerne. kokken var passeret tidspunktet hvor man vil mene at fornuftig almindelig massage var udelukket 

Men på turen nordpå tog jeg en chance og ringede til Jernbanegade i Frederikssund klokken var vel 21.30 da jeg ankom og havde på forhånd pr sms instrueret i at jeg kun ville have håd massage en time ..

Da jeg ankom til butikken som ligger ud til gågaden sad pigerne inde bag det store glasparti iført ikke alt for meget tøj taget betegning af publikummet udenfor 

Det er sgu lidt spøjst at Der ligger sådan et sted som jo på overfladen kun er thai massage med en hurtigt finder man ud af det hvis man søger på nettet er der også foregår alt muligt andet 

Jeg blev vist ind i rummet til højre bag forhænget og der stod nu tre personer foran mig

Fanta en  piger mere muligvis en pige mere som havde en ufattelig dyb stemme som var ret tyk Per definition troede jeg at den tykke pige / muligvis mand ville være den der skulle give den hårde massage og flashede 500 kr til vedkommende 

Fantas spurgte hvorfor jeg gav 500 kr til ham/ hende og tog pengene og jeg blev lagt op på briksen og de gik i gang alle 3

Puha 

nu startede en time i helvede Fanta var tydeligvis en smule fornærmet over at jeg havde betvivlet om hun kunne give hård massage eller ej de to andre personer var en stor formildende omstændighed da deres massage var på 2% af fantas  

Jeg kan godt lide hård massage og jeg nød timen til fulde med hold kæft hvor var det vanvittigt 

Jeg havde lovet mig selv at jeg på intet tidspunkt vil jeg sige Stop så der var lidt en kamp mellem Fanta og mig hvor hun gik rundt på ryggen af mig og masseret min krop og fik frembragt lyde som om at jeg ville blive omdannet til frimærke 

På et tidspunkt havde jeg ikke trukket vejret i et minut lå og  og tænkte at jeg nok ville ende mine dage på en forårs aften i Frederikssund på gågaden 

Jeg blev fuldstændig gennembanket for enden til anden af tre piger på en time 

Der var en sjov og afslappet stemning og de to andre var i rummet fordi de ikke havde andet at lave tydeligvis 

Har senere besøgt Fanta og jeg må sige at hvis du skal have en hård massage så er det her du skal sende dine  henvendelser 

Husk for Guds skyld at fortælle hende på forhånd hvilken styrke massage du vil have 

Men alt i alt en fantastisk oplevelse 

Ved andre besøg er der også faldet mere af end bare massage 

Utrolig flot pige flot krop 

Senere har jeg været der og fået massage hvor jeg bare har bestilt en times massage hvor hun flere gange bare har smidt alt tøjet undtagen trusserne 

Ikke nødvendigvis fordi der skulle ske noget men hold kæft hvor er det fedt koncept ♥️

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, den 19.10.2024 at 11:45:

Jep Hende Fanta er lidt af en vildbasse, er kommet hos hende i mange år  efterhånden, og hun er altid total damp, god massage og vild sex, hahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...