Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet i September. Da jeg ringede fik jeg en tlfsvarer, der sagde at hun holdt ferie til midt i August. Så jeg tænkte egentlig, at hun måske havde lukket helt, men gav det en chance til via SMS og fik en tid.

Meget fint og rent sted. Indehaver venlig, men lidt reserveret. Ikke den samme varme smilende modtagelse, som ellers er typisk thaistil.
Massagen foregår på madras på gulvet. Massage OK, men fås bedre et par steder i Randers, og mange steder i Aarhus.

Ingen optræk til hanky panky, tror det er et helt grønt sted.

Ingen annoncer, så ingen link. Men hun har FB side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt grøn ja, men jeg har nu aldrig oplevet at madras er på gulvet, men på ben. Hun har også massagebriks med hul til hovedet, men hun vil helst bruge madras, desværre ikke til noget frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 7 timer siden:

Helt grøn ja, men jeg har nu aldrig oplevet at madras er på gulvet, men på ben. Hun har også massagebriks med hul til hovedet, men hun vil helst bruge madras, desværre ikke til noget frækt.

Men rigtig thaimassage foregår jo på en madras e.l. på et gulv. Det er kun her på sitet at "kunderne" efterlyser massagebrikse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grøn nu ja, men for et par år siden kunne man få hele pakken ved hende, men hun har vist fået en dansk kæreste så det er slut med det sjove nu, men da hun var med på det hele var det bestemt sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...