Hop til indhold
Thailover987

Fantastisk Massage Horsens

Recommended Posts

Absolut bedste oliemassage jeg har prøvet i DK. Blev mødt af Sammie en ung sød pige jeg havde bestilt 1 times massage da jeg virkelig havde brug for det og det fik jeg kan varmt anbefales da hun virkelig kunne massere har ikke mødt en med så mage fingerkræfter før. 
Fik kun massage men tror godt man kan få mere ^_^

https://annoncelight.dk/showad/406591

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailover987 skrev, den 21.10.2024 at 13:00:

Absolut bedste oliemassage jeg har prøvet i DK. Blev mødt af Sammie en ung sød pige jeg havde bestilt 1 times massage da jeg virkelig havde brug for det og det fik jeg kan varmt anbefales da hun virkelig kunne massere har ikke mødt en med så mage fingerkræfter før. 
Fik kun massage men tror godt man kan få mere ^_^

https://annoncelight.dk/showad/406591

Tja, ud fra annoncen så er det ret sikkert at man kan få mere ... Nu er der billeder af to kvinder. Ved den ene står der Belle på billedet. Er det Sammie på det andet billede eller er det billede af den tredje pige på stedet? Hvordan vil du beskrive Sammie i forhold til alder, højde/drøjde? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede stedet torsdag aften. Meget sød og flot pige. Ca 30 ( hun sagde hun var 32). God massage. Lidt hård. Var på et tidspunkt i tvivl om jeg kunne klare den efterfølgende omgang sex. Men da hun tog tøjet af og gned sine velformede ( silikone tror jeg) bryster op af mig kom der liv i den. ..... Om på ryggen gummi på lidt sut. Og dernæst alle de positioner jeg ville. Til sidst blev hun dog nødt til at afslutte med hånden. Tror alligevel massagen. Havde taget energien fra mig. 

Stedet tja. Jeg kan godt lide steder man kan komme uden altmulig ringen og skriven først. Så 9

Pigen dejlig 8

Kunne have brugt det var et hun i briks til hovedet under massagen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

kommer lige inde fra horsens ,jeg bestilte 1 times hård massage + et hj ved belle

tror det er den bedste gang hård massage jeg har fået her i dk af en thai ,på højde med malissa's i vejle og hj har hun også helt styr på  :D

kan kun anbefales.

enste minus er at man mangler hullet i briksen til hovedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...