Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/367679

En helt almindelig efterårsdag fik jeg lyst til at være sammen med en dejlig thaipige, og efter lidt research faldt valget på Nicha. 

Jeg kan godt lide thaipiger, der ikke er super-slanke, men har lidt former. Og sådan en er Nicha :-)  Brysterne er måske nok hjulpet lidt på vej, men passer hendes krop godt. 

Ankommet til en anonym etageejendom i det sydlige Århus blev jeg vist op lejligheden, hvor Nicha tog imod. 

Vi havde aftalt 45 minutters FP, og Nicha startede med B2B massage, efterfulgt af massage af mig, liggende på maven. Og det må være den mest pirrende massage, jeg længe har oplevet. Det tog alt min selvdisciplin at holde udløsningen tilbage, så jeg også kunne nå at opleve Nicha. 

Efter en kort omgang fransk (først til mig, så til hende), bevægede jeg mig langsomt op ad hendes krop, kyssede hendes fyldige bryster, for til sidst langsomt at trænge ind i hende i en dejlig missionær. Pausen mellem massagen og samlejet gjorde, at jeg havde kølet lidt af, så at sige, og kunne holde ud lidt længere. Men alt godt har en ende, og efter et par minutter krop mod krop i missionæren måtte jeg overgive mig til hende, og kom i dejlig, lang udløsning. 

Alt i alt en god oplevelse, hvor det eneste (lille) minus er, at man skal betale ekstra for kys. Men selv med det med i vurderingen absolut anbefalelsesværdigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, var hun meget butter eller bare sådan romantisk,og hvad ville du sige hendes alder er. Annoncen siger 29. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gez3 skrev, for 23 timer siden:

Tak for anmeldelsen, var hun meget butter eller bare sådan romantisk,og hvad ville du sige hendes alder er. Annoncen siger 29. 

Jeg synes egentlig, at billederne viser buttetheden ret godt. Dvs absolut romantisk buttet :-) 

Alder: Nok lidt højere end de 29, men absolut ikke over 35.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyoprettet bruger men lang tids følger på siden her. Har i alt 3 erfaringer med GP (kun massage og HJ) og Nicha var min 3.:

Booking: Booking af tid gik stærkt og Nicha var klar til at modtage mig på 30 minutter.

Billeder: Der er ikke tvivl om, af det er Nicha på billederne.

Sted: Stedet er diskret i lejlighed tæt på Randersvej og Nordre Ringgade.
Bliver tilbudt bad både før og efter. Fine forhold i lejligheden generelt. Lejligheden er meget thai præget, så det minder om en decideret klinik, mens der forsat er tegn på privat lejemål.

Service: Nicha er meget høflig, smilende og nærværende, trods at jeg vurderer hendes engelske kundskaber til at være 2/6. Der er altså mulighed for samtale, men med rig risiko for misforståelser, hvis samtalen bliver bare en smule kompliceret. Hold dig derfor gerne til erhvervsmæssig samtale og undgå unødvendig sniksnak om emner, der er urelateret til akten.

Kroppen: Lidt buttet omkring maven efter graviditet som giver ekstra hud. Brysterne er flotte, fastsiddende og bløde. Bærer ikke præg af tidligere graviditet.

Massagen: Nicha er dygtig og leverer en hård massage som kan mærkes, uden at være den hårdeste på niveau med fx mørkegrønne klinikker. Vil dog klart placere hende i niveau med grønne klinikker, så altså en solid 5/6 hvad angår massagen.
B2B: God oplevelse med fokus på de rigtige steder.

H.E.: Jeg fik lov at levere 2 gange uden nogen former for diskussion eller brok. Det var svært at få gang i mig anden gang, men jeg er glad for / stolt over hende, for ikke at opgive "håbet" og bare klø på med noget berøring. Da jeg ikke følte situationen var forhastet eller en gene at berøre et område uden tegn på liv, kunne jeg i ro og mag samle
tankerne, til der kom gang i min ven igen. Jeg er meget tilfreds 6/6.

Konklusion: Nicha er klart besøget værd, hvis man på baggrund af min anmeldelse føler sig klar på at tage skridtet. Have fun. 5/6. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
2Hurtige skrev, den 31.10.2024 at 14:24:

Nyoprettet bruger men lang tids følger på siden her. Har i alt 3 erfaringer med GP (kun massage og HJ) og Nicha var min 3.:

Booking: Booking af tid gik stærkt og Nicha var klar til at modtage mig på 30 minutter.

Billeder: Der er ikke tvivl om, af det er Nicha på billederne.

Sted: Stedet er diskret i lejlighed tæt på Randersvej og Nordre Ringgade.
Bliver tilbudt bad både før og efter. Fine forhold i lejligheden generelt. Lejligheden er meget thai præget, så det minder om en decideret klinik, mens der forsat er tegn på privat lejemål.

Service: Nicha er meget høflig, smilende og nærværende, trods at jeg vurderer hendes engelske kundskaber til at være 2/6. Der er altså mulighed for samtale, men med rig risiko for misforståelser, hvis samtalen bliver bare en smule kompliceret. Hold dig derfor gerne til erhvervsmæssig samtale og undgå unødvendig sniksnak om emner, der er urelateret til akten.

Kroppen: Lidt buttet omkring maven efter graviditet som giver ekstra hud. Brysterne er flotte, fastsiddende og bløde. Bærer ikke præg af tidligere graviditet.

Massagen: Nicha er dygtig og leverer en hård massage som kan mærkes, uden at være den hårdeste på niveau med fx mørkegrønne klinikker. Vil dog klart placere hende i niveau med grønne klinikker, så altså en solid 5/6 hvad angår massagen.
B2B: God oplevelse med fokus på de rigtige steder.

H.E.: Jeg fik lov at levere 2 gange uden nogen former for diskussion eller brok. Det var svært at få gang i mig anden gang, men jeg er glad for / stolt over hende, for ikke at opgive "håbet" og bare klø på med noget berøring. Da jeg ikke følte situationen var forhastet eller en gene at berøre et område uden tegn på liv, kunne jeg i ro og mag samle
tankerne, til der kom gang i min ven igen. Jeg er meget tilfreds 6/6.

Konklusion: Nicha er klart besøget værd, hvis man på baggrund af min anmeldelse føler sig klar på at tage skridtet. Have fun. 5/6. :)

Hvad betalte du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...