Hop til indhold

Recommended Posts

Havde i dag arbejde i København og havde for en uge siden, varslet en af mine foretrukne at jeg var i byen og gerne ville besøge hende. Hun havde lovet at svare tilbage med en adresse i dag kl. 10.00 men der skete intet. Jeg skrev, men ingen respons.

Nu havde jeg sat næsen op og var klar, så noget skulle der ske. Normalt er jeg til de små slanke piger, men så så dette tilbud med 30 min B2B og BJ ending til en plovmand. Hun lignede ikke en af mine foretrukne, men jeg bestilte tid kort tid efter.

Parkeringsplads udenfor, ja måske, men der var også et autoværksted. Følte mig lidt eksponeret og parkerede på en sidegade. Ned og ringe på døren, i det samme kom et bud på nogle flasker. Døren blev åbnet af en ældre dame, massøsens mor tænker jeg. I det samme kom massøsen så ud og sagde hej og inviterede indenfor. Jeg satte skoene og på vej ind til massageværelset møde vi en teenagepige, formentlig hendes datter som var på vej ud og lufte hund.

Det var mange oplevelser lige oven i hinanden og egentlig fortrød jeg voldsomt min beslutning, men valgte at tage det som en oplevelse og se hvor det bar hen. Fik to valg og valgte 30 min med B2B og BJ. 
Af med tøjet og op på briksen. Kvinden tog også tøjet af og så fortrød jeg lidt igen. Men nu var der ingen udvej, så jeg blev sjasket ind i olie og så lagde hun sig ovenpå og smuttede lidt rundt en ti minutters tid. Ind imellem følte hun lige efter om der var liv i lille manden. Det var der, men det var nok mere pga den blå pille jeg havde slugt en halv time forinden, bare for at være sikker. Så om på ryggen, gummidutten på og i en kombi af blow og hårde ryk gik det løs. Da der ikke var sket noget efter to minutter røg dutten af og på med en halv liter olie til glidende ryk. Jeg fik de overstået. Hun tilbød et bad, hvilket jeg takkede ja til pga olien. Håndklæde omkring, stadigvæk med dolk afsted til badeværelset som viste sig at være optaget af mormor og datter. Tilbage på værelset, tørre det værste olie af med håndklædet, på med kludende og så UD!!!

25 minutter efter jeg var trådt ind af døren sad jeg atter i min bil, en oplevelse og mange indtryk rigere.

Men jeg skal dog lige tilføje at hun var sød og smilende.

(Min oprindelige aftale skrev senere og undskyldte, hun havde en god undskyldning og blev tilgivet)

ps. Jeg kan ikke få et link til at virke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt forvirret, @Marley . Hende på billederne var hende du VILLE besøge, men ikke hende du fik?

Du siger: 

John Marley skrev, for 8 timer siden:

Kvinden tog også tøjet af og så fortrød jeg lidt igen.

Hvorfor det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Marley skrev, for 12 timer siden:

Jeg satte skoene og på vej ind til massageværelset møde vi en teenagepige, formentlig hendes datter som var på vej ud og lufte hund.

måske du skulle ha spurgt efter datteren :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor det?

Rager ikke mig, men tagger du ikke den forkerte??

Marley (som du tagger) har ikke været logget på siden 2016B)

John Marley (som du citerer) får jo nok nok besked alligevel;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 7 timer siden:

Jeg er lidt forvirret, @Marley . Hende på billederne var hende du VILLE besøge, men ikke hende du fik?

Du siger: 

Hvorfor det?

nitu skrev, for 3 timer siden:

Hvad var konklusionen? var det en god eller dårlig oplevelse?

Hende jeg ville have besøgt er ikke nævnt. Hende på billederne valgte jeg lidt spontant. Det var ikke en god oplevelse for mig. Men igen, så var hun sød nok og hvad kan man forvente til en plovmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Marley skrev, for 5 minutter siden:

Hende jeg ville have besøgt er ikke nævnt. Hende på billederne valgte jeg lidt spontant. Det var ikke en god oplevelse for mig. Men igen, så var hun sød nok og hvad kan man forvente til en plovmand

For mig en dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 9 timer siden:

Du siger: 

Hvorfor det?

Den er helt på min regning. Som sagt så kan jeg godt lide de slanke modeller

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...