LarsB 649 Skrevet 22. Oktober, 2024 En blanding af manglende anmeldelser og samblanding med en anden Patty Thai anmeldelse, har vel været årsag til jeg desværre ikke har aflagt denne dejlige thai besøg tidligere https://annoncelight.dk/showad/342458 Hold nu op en solstråle, smilende fra døren gik op til jeg forlod hende, et lille forsigtig velkommen kys - god start. Hurtigt i bad og tilbage på fint rent værelse med skøn hård 1,5 mands seng, af med hendes lille kjole, hvor en helt naturel slim smuk Thai krop med små bryster blev synlig, ingen tattoo og glatbaberet. Jeg sad på sengen, hun vendte røven til og nærmest masserede mig helt i klar stilling med underlivet, jamen stop stop stop, fik hende rundt på sengen, hvor der blev kysset, krammer og nusset, inden jeg måtte ned og slikke hende, det reagerede hun yderst tilfreds med, så blev rolerne byttet rundt, hvor jeg fik et dejligt økoblow, med masser af pirring og med hendes finger godt på vej op i røven, måtte jeg kalde til pause igen... hun op til lidt mere kysseri der gik over i en dejlig pussy slide, hvor jeg igen måtte kalde til pause og få monteret et kondom, inden hun i bedste cowgirl stil red mig i mål til i yderst perfekt afslutning på nogle meget intense minutter, vi lå noget tid og nussede inden bad og afgang. Billederne passer, hun er vel sidst i 30erne og helt sikkert et besøg mere værd. En rigtig dejlig GFE oplevelser, hvor de eneste jeg fik lov at bestemme var pauserne, hun sørgede for slagets gang og hele tiden opmærksom. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 209 Skrevet 24. Oktober, 2024 Hej LarsB, Jeg er helt enig i din udlægning af Sweetsmil. Hun er bare proff, super modtagelse, ser bare dejlig ud, også på billederne (især kan jeg ikke stå for det i den sorte kjole, ufff....). Hun er ikke udlært i går. Hun kan sit kram og gav mig et laaaangt blow (uden). Og det er fint, når man har 45 min at give af. Kroppen taler jo for sig selv, bare kig på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den neutrale 25 Skrevet 26. Oktober, 2024 Er hun stadig i Århus? Hun svarer nemlig ikke når jeg skriver til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg