Hop til indhold

Recommended Posts

https://70210026.dk/vica

Idag kl.16 booker jeg en tid hos Vica via sms. Da jeg køre mod pussygalores bliver jeg spurgt om om jeg har mødt hende før og om jeg er over 40år hvilket de havde glemt at spørge mig om. Da hun er inde hos en “gæst” kan hun først svare på om hun kan tage imod mig om 30min. Vender derfor om igen da jeg kommer langvejs fra hvilket jeg informere dem om… 30min senere får jeg en besked om hun gerne vil tage imod mig, kl.19. Jeg tager så derhen og da jeg kommer er hun så pludselig optaget i mere end en time, og får at vide jeg kan vente i vente rummet i en time indtil hun er klar, på dette tidspunkt er jeg rimelig irriteret og vælger at gå dog med et smil trods fustrationen.

Synes fandme at der er at skide på folk og deres tid… har brugt over 2,5 timer på at køre frem og tilbage også tilbydes jeg at vente i yderligere en time på hun er klar. Ved ikke om det er fordi den anden person brugte flere penge eller hvad det er… men vores tid er lige så dyrebar som de gb’ere der ikke vil brændes af…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Satme en træls oplevelse....

Nu har jeg kun været der en enkelt gang før, men det er første gang jeg læser nogen er kommet ud for det du har oplevet på PG. Tænker der er gået noget helt galt i bookingen i starten, men det andet nummer de så laver med dig efterfølgende, virker meget useriøst og ikke særlig respektfuld.:blink:Kan godt forstå du vendte om igen. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Crabman nægter at tror der er gået så meget galt… jeg kom endda lidt før tid og der var hun inde hos en gæst og der skulle være en time tilbage… så medmindre det har været fejl 2 gange i min booking og manden har booket i to timer så… :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Coconut14 Jeg gætter jo også bare, kan godt se det virker usandsynligt 2 gange. Da det bestemt er min opfattelse de er meget professionelle på PG. Tja det hele virker meget besynderligt imo...

Enig i de godt kunne have informeret dig inden du ankom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coconut14 skrev, 1 time siden:

https://70210026.dk/vica

Idag kl.16 booker jeg en tid hos Vica via sms. Da jeg køre mod pussygalores bliver jeg spurgt om om jeg har mødt hende før og om jeg er over 40år hvilket de havde glemt at spørge mig om. Da hun er inde hos en “gæst” kan hun først svare på om hun kan tage imod mig om 30min. Vender derfor om igen da jeg kommer langvejs fra hvilket jeg informere dem om… 30min senere får jeg en besked om hun gerne vil tage imod mig, kl.19. Jeg tager så derhen og da jeg kommer er hun så pludselig optaget i mere end en time, og får at vide jeg kan vente i vente rummet i en time indtil hun er klar, på dette tidspunkt er jeg rimelig irriteret og vælger at gå dog med et smil trods fustrationen.

Synes fandme at der er at skide på folk og deres tid… har brugt over 2,5 timer på at køre frem og tilbage også tilbydes jeg at vente i yderligere en time på hun er klar. Ved ikke om det er fordi den anden person brugte flere penge eller hvad det er… men vores tid er lige så dyrebar som de gb’ere der ikke vil brændes af…

Det har jeg også prøvet engang dog ikke hos dem, jeg var også kommet langvejs fra og måtte kører hjem igen, så måtte jeg jo bare give dem lidt af deres egen medicin, efterfølgende booket jeg en masse tider hos den pige under forskellige navne som aldrig kom :D noget tid efter skrev de ud at de var træt af folk booket tider hvor de ikke kom,  og det gav mig et smil på mine læber :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

@Coconut14 Jeg gætter jo også bare, kan godt se det virker usandsynligt 2 gange. Da det bestemt er min opfattelse de er meget professionelle på PG. Tja det hele virker meget besynderligt imo...

Enig i de godt kunne have informeret dig inden du ankom.

Sorry hvis jeg lød negativ, det var bestemt ikke meningen :(

Ja jeg gik os forvirret og irriteret ud… selvom de tilbød mig at vente en time i venteværelset så var stemningen jo ødelagt, ved så ikke om det er stedet eller pigen der er skyld i det. Måske begge to.

Sidst jeg var på PG for 2 år siden fik jeg dog os en god oplevelse. 

og besøgte os Vica for 3-4år siden og fik god oplevelse der, men ved ikke om der er gået for meget penge i den eller hvordan og hvorledes, men dengang var hun heller ikke så populær som nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, for 36 minutter siden:

Det har jeg også prøvet engang dog ikke hos dem, jeg var også kommet langvejs fra og måtte kører hjem igen, så måtte jeg jo bare give dem lidt af deres egen medicin, efterfølgende booket jeg en masse tider hos den pige under forskellige navne som aldrig kom :D noget tid efter skrev de ud at de var træt af folk booket tider hvor de ikke kom,  og det gav mig et smil på mine læber :)

Først smilede jeg og tænkte "what goes around comes around". Men så tænkte jeg at pigerne sjeldent tager telefon og laver bookinger, det er stedets telefondamer. Så det var nok ikke pigens skyld, men stedets booking manager der lavede rod i det. Derfor er det lidt synd at de falske bookinger gik ud over pigen. Telefondamen får sin aftalte løn uanset hvor mange gæster der kommer eller ikke kommer, men pigen gører ikke.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coconut14 skrev, for 58 minutter siden:

Sorry hvis jeg lød negativ, det var bestemt ikke meningen :(

Det var slet ikke sådan jeg opfattede det, bare rolig all good.:) Kan godt forstå dine frustrationer!

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære dig.

Jeg beklager din oplevelse i dag. Jeg har siddet med en ny teledame som ikke kender mine præference eller branchen synderlig godt og derfor træder i uvant terræn. Jeg modtager ikke ikke-etniske dansker under 40 år. Jeg har muligvis gjort på et vilkårligt tidspunkt, men ens livssfære kan ændre sig og dermed ens præferencer af gæster. Jeg oplyser dette og regner med teledamen får orden på det. Her er der muligvis en miskommunikation mellem mig og tele, jeg tænker hvertfald ikke du kommer.

Da du oplyser teledamen at du kender mig, tænker hun alt er godt, men har åbenbart overset en anden bookning, der til og med er forsinket, og derfor sker der et skred, hvilket virkelig ikke er i orden taget din tid i betragtning, vi ønsker alle denne respekteres.

Når det så er sagt, er jeg ked af tonen “ om en brugte flere penge eller en stigende popularitets rate”. Konklusionen er langt mere nuanceret og langt fra sandheden. Jeg behandler altid mine gæster med respekt, som jeg forventer er gensidig. Jeg tager skideballen til mig og beklager den øv oplevelse du har haft, men vi styre ikke altid vores bookninger, sidder ofte med de samme teledamer der kender os og vores præferencer og jeg har derfor ikke været opmærksom nok på, at tele var ny i huset og brancen generelt.

Jeg beklager virkelig din spildte tid og du er selvfølgelig velkommen en anden gang, henvis til at vi kender hinanden og episoden her. Men enhver anden af mine teledamer havde afvist dig ved booking blot ved navn og dermed havde du ikke spildt din tid.

Jeg håber trods den dårlige start på aften, at du får en god weekend.

Kh. Vica Velvet

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, for 2 timer siden:

Det lyder faktisk sjovt haha.

Men kunne aldrig finde på at gøre det når jeg ved hvor irriterende det er at få sin tid spildt, plus det går hårdt økonomisk udover pigen der kunne ha tjent en del penge, men nu mister dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
IsabellaHerself skrev, 1 time siden:

Kære dig.

Jeg beklager din oplevelse i dag. Jeg har siddet med en ny teledame som ikke kender mine præference eller branchen synderlig godt og derfor træder i uvant terræn. Jeg modtager ikke ikke-etniske dansker under 40 år. Jeg har muligvis gjort på et vilkårligt tidspunkt, men ens livssfære kan ændre sig og dermed ens præferencer af gæster. Jeg oplyser dette og regner med teledamen får orden på det. Her er der muligvis en miskommunikation mellem mig og tele, jeg tænker hvertfald ikke du kommer.

Da du oplyser teledamen at du kender mig, tænker hun alt er godt, men har åbenbart overset en anden bookning, der til og med er forsinket, og derfor sker der et skred, hvilket virkelig ikke er i orden taget din tid i betragtning, vi ønsker alle denne respekteres.

Når det så er sagt, er jeg ked af tonen “ om en brugte flere penge eller en stigende popularitets rate”. Konklusionen er langt mere nuanceret og langt fra sandheden. Jeg behandler altid mine gæster med respekt, som jeg forventer er gensidig. Jeg tager skideballen til mig og beklager den øv oplevelse du har haft, men vi styre ikke altid vores bookninger, sidder ofte med de samme teledamer der kender os og vores præferencer og jeg har derfor ikke været opmærksom nok på, at tele var ny i huset og brancen generelt.

Jeg beklager virkelig din spildte tid og du er selvfølgelig velkommen en anden gang, henvis til at vi kender hinanden og episoden her. Men enhver anden af mine teledamer havde afvist dig ved booking blot ved navn og dermed havde du ikke spildt din tid.

Jeg håber trods den dårlige start på aften, at du får en god weekend.

Kh. Vica Velvet

Hey

At sige vi kender hinanden er nok lige over grænsen da vi kun har set hinanden 1 gang og det er 3-4år siden og tænker nok ikke at jeg får særlig meget ud af at nævne den her episode eftersom det er kritik jeg er kommer med.

Kan godt forstå at man ef ny osv… men synes bare det er for meget miskomunikation når det er over flere ting. Hun tog dog os skylden på sig ved den første episode men ikke nr.2.

Jeg ville dog have det fint med hvis jeg kom at man så sagde nej tak da vi alle har retten til at afvise, men at jeg bliver tilbudt at vente i en time i venteværelset også blive afvist det ville bare være for meget. Jeg var nemlig helt indforstået med hvilke typer du ikke tog imod og vente hjem igen, men får så at vide i har snakket sammen og du gerne ville tage imod mig kl.19. 

Nu var det dog heller ikke en konstatering medhensyn til popularitet eller flere penge… Det var mere et måske, da jeg ikke rigtigt fik et svar på hvad der var gået galt og det mere lød som…. Beklager hvis tonen lød hård. Men har os brugt 2,5 timers transporttid samt penge til ingen nytte, kunne ha brugt det på en meget bedre måde, og at jeg får at vide at der var en sandsynlighed for at jeg ville blive afvist selvom jeg ventede i en time pga miskommunikation ville gøre mig mere frustreret :( håber du forstår.

Måske burde der stå på din profil du ikke tage imod vise type mennesker.

Håber dog os du får en god weekend.

Redigeret af Coconut14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Megasurt med rod i bookingen og lang transport etc. Jeg kan til fulde forstå din frustration.

Når det så er sagt har jeg haft nogen ualmindelig skønne møder med Vica. Hun er sød, nem at tale med, serviceminded og fantastisk glad for sex. Hvis man vil føle sig som en verdensherre, der får kvinderne til at skælve af orgasmer, så leverer hun varen. 
PG er diskret med gode parkeringsmuligheder lige ved lyngbyvejen og nogenlunde pæne forhold. 
Vica er fantastisk - en dag bør man nok prøve lidt af de andre piger på stedet,- hvis de skulle være i samme liga. - men Vica er mums. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucky man skrev, for 7 timer siden:

Vica er fantastisk - en dag bør man nok prøve lidt af de andre piger på stedet,- hvis de skulle være i samme liga. - men Vica er mums. 

Der er ikke mange kvinder som hende...

Hverken hos PG eller andre steder for den sags skyld :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucky man skrev, for 23 timer siden:

Megasurt med rod i bookingen og lang transport etc. Jeg kan til fulde forstå din frustration.

Når det så er sagt har jeg haft nogen ualmindelig skønne møder med Vica. Hun er sød, nem at tale med, serviceminded og fantastisk glad for sex. Hvis man vil føle sig som en verdensherre, der får kvinderne til at skælve af orgasmer, så leverer hun varen. 
PG er diskret med gode parkeringsmuligheder lige ved lyngbyvejen og nogenlunde pæne forhold. 

Nu var det heller ikke hendes evner det blev anmeldt, men mere måden at man “afviser” en kunde/gæst på, og håndtere situationen på er meget mærkelig og frustrerende.

Har aldrig været ude for noget lignende…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Coconut14

Virkelig træls oplevelse! Føler sgu med dig. Har også prøvet at blive henvist til at vente og tilbudt andre kvinder. Det er nogle gange med begrundelsen om, at telefondamen har kalenderført forkert. Den køber jeg ikke altid, fordi nogle gange passer det ikke. Men de arbejdende damer skal naturligvis heller ikke indgå i en handel, de ikke vil. Hvordan kan man undgå det fremadrettet ved jeg ikke helt. Måske man skulle høre telefondamen om pigen vil tage imod én når man fx er anden etnisk herkomst end dansk og er under 40 år, som jeg fornemmer du er. 

Der er flere piger/kvinder, som skriver klart og tydeligt, at de ikke tager imod udlændinge. Og det er der sikkert en god grund til, om man vil det eller ej. Det går så udover alle udlændinge (i dette tilfælde under 40). Det kan jeg egentligt godt forstå. Jeg arbejder også med handel. Der har gjort mig visse erfaringer, som kommer den en bestemt gruppe til gode, mens en anden arbejder ud fra andre vilkår. Intet forudindtaget, fordumsfuldt eller andet, bare evidensbaseret, som det er med Vica. Hun har sikkert haft for mange dårlige oplevelser med udlændinge. 

Heldigvis er der mange andre smukke, søde, kvinder, som gerne vil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...