HG Wells 398 Skrevet 25. Oktober, 2024 Lek Wellness er et thai massage sted der ligger super centralt i Viborg, lige overfor Føtex. Det er en almindelig grøn massage klinik der kun leverer massage. Eller jeg blev i hvert fald ikke tilbudt andet. Men jeg havde også ondt i skuldre og arm, så en god hård massage passede mig fint. På samme adresse har der for år siden ligget en anden thai klinik, hvor man kunne få en håndtrold. (Jeg synes klinikken hed et eller andet med Dee…) Der er ikke nogen andre reklamer end Googles, så man kan bare google Lek Wellness Viborg, så dukker den op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hadstengutten 22 Skrevet 30. November, 2024 Hej, ved du om der er weekend åbent hos Lek? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 14. Februar HG Wells skrev, den 25.10.2024 at 22:19: Lek Wellness er et thai massage sted der ligger super centralt i Viborg, lige overfor Føtex. Det er en almindelig grøn massage klinik der kun leverer massage. Eller jeg blev i hvert fald ikke tilbudt andet. Men jeg havde også ondt i skuldre og arm, så en god hård massage passede mig fint. På samme adresse har der for år siden ligget en anden thai klinik, hvor man kunne få en håndtrold. (Jeg synes klinikken hed et eller andet med Dee…) Der er ikke nogen andre reklamer end Googles, så man kan bare google Lek Wellness Viborg, så dukker den op. Man har før kunnet få hele pakken hos den der var der før. "Dee" et eller andet ja. Ingen der har fået ekstra hos Lek? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 14. Februar Daa gav fp.....lek før ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 14. Februar Lek gør ikke Lanna wellnes på den anden side af Føtex havde også engang et par piger Aon og Lise der ville gi fp, men tror ikke de er der mere desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 58 Skrevet 14. Februar https://massageplus.dk/klinik/chok-dee-viborg-1020922342 Hende her i mener ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 14. Februar Swappie skrev, for 7 timer siden: https://massageplus.dk/klinik/chok-dee-viborg-1020922342 Hende her i mener ? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 14. Februar maxmuld skrev, for 9 timer siden: Lek gør ikke Lanna wellnes på den anden side af Føtex havde også engang et par piger Aon og Lise der ville gi fp, men tror ikke de er der mere desværre Gir Lek heller ikke hj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 15. Februar Ikke de gange jeg har spurgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg