aalborgsoe 57 Skrevet 26. Oktober Besøgte denne smukke pige for lidt over en uge siden Billederne er ikke så sigende ! Nok min bedste oplevelse længe Sendte sms til hende og fik priser og adresse. Prisen er fornuftig Adressen er meget centralt i Aalborg med mulighed for parkering. Fra man kommer ind af døren bliver man serviceret af en pige der smiler og er nærværende. en virkelig smuk, flot sød og frækt klædt pige. Hun hjælper dig af tøjet og så starter ballet. Først en tur under bruseren. Da jeg kom tilbage fra badet tilbød hun massage. Nok bedste massage jeg har fået. Hårdt hvor hun virkelig lagde kræfter i. Lagde ikke mærke til hun lige pludselig var nøgen og brugte hele kroppen på min ryg. Om på ryggen hvor jeg fik blow job uden og kunne berøre overalt. Indimellem tog hun den helt til roden. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende. Hun satte sig på mit hoved og gav et fantastisk face fuck. Alt er tilladt undtaget anal Så satte hun sig på mig og var virkelig tændt. Efter et stykke tid var jeg sikker på hun kom. Måtte stoppe hende for ikke selv at komme. Hende på ryggen hvor vi fortsatte. Af med kondom og jeg afsluttede ud over hendes dejlig store naturlige bryster. Efterfølgende fik jeg en cola og vi havde tid til at snakke lidt sammen. Gentagelsesfare JA helt sikkert Pas godt på hende, hun er alle pengene værd Hun er her i Aalborg som hun siger long time Link: https://annoncelight.dk/showad/413364 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgno1 39 Skrevet 15. December Naturlige bryster! Nej, de har fået lidt hjælp. Men hun er skøn. Hun får også mine bedste anbefalinger, da hun er besøgt 4 gange. OBS: Hun bliver i AA 6 mdr endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet søndag klokken 19:42 Ser ud at hun har en stor mave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 799 Skrevet søndag klokken 19:46 AlexCH skrev, for 4 minutter siden: Ser ud at hun har en stor mave Men dét har hun ikke … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg