Hop til indhold
Aalborggenseren97

Mika i Aalborg: Ekstremt lille (vi blev begge taget i røven)

Recommended Posts

Hej

Jeg hygger mig nogengange med at læse op på andres erfaringer med de samme pigerne, som jeg har besøgt. I den forbindelse kom jeg til, at se, at der står nogle ting om Mika, som jeg har svært ved at genkende (så som, at hun kun er til gfe og ikke vil det kinky, når det kommer til stykket). Så her kommer min historie:

Jeg besøgte hende her henover sensommeren. Omkring august. Sent nok til, at det står helt klart i min hukommelse. Formentligt især også fordi det var min mest grænseløse oplevelse med en glædespige til dato

Jeg havde læst i hendes annonce og anmeldelser, at hun tilbød nogle ting, man ikke lige ser hver dag i Aalborg - herunder pegging, sex (både vaginalt og analt) uden kondom og lov til at aflevere ubeskyttede creampies i alle hendes 3 huller. Og ja, jeg kender godt risikoen, men det var en, vi begge valgte at tage med åbne øjne.

Jeg havde godt læst, at flere havde skrevet, at hun ikke var så stor (dog forestillede jeg mig slet ikke så lille, som det senere går op for mig) og da jeg er en "stor mand" på 185 cm og også større "dernede" end gennemsnittet, skulle jeg mene, ville jeg lige sikre mig, at hun var indforstået med, hvad jeg var ude efter. Jeg skrev derfor til hende, at jeg var en stor mand og havde læst at hun var en lille kvinde, samt at jeg primært kom for at have analsex med hende - og om hun mon var sikker på, at hun nu ville kunne klare det. Hvilket hun bekræftede.

Godt så. Da jeg kommer frem, får jeg mildt sagt et chok. Jo, jeg vidste da godt, at thaipiger ikke i gennemsnit er den højeste befolkningsgruppe i verden, men hun er virkeligt lille (og jeg har besøgt mange thaipiger). Hun når måske mig til bunden af brystkassen. Til gengæld viser det sig hurtigt, at hun har nogle virkeligt store og dejlige bryster for en mini-thaipige.

Allerede på det tidspunkt går jeg ud fra, at det nok kommer til at blive en udfordring at få det her størrelsesforhold mellem os til at gå op. Derfor vælger jeg at gå foran med et eksempel, så hun (spekulerer jeg) får sværere ved at beklage sig, når vi skal bytte plads senere. Jeg lægger mig derfor ned på ryggen, spreder mine ben og beder hende finde sin største strap-on frem. Hun kommer tilbage med en sort, tyk fætter på mindst 5 cm i diameter. At den er så stor kommer lidt bag på mig, men som sagt vil jeg gerne vise vejen inden vi skal bytte plads, så jeg beder hende komme nærmere og presse den op i mig, hvilket hun så gør. Det lykkes mig både at tage imod hende  i en missionær, doggy og ride hende (men damn jeg er også udspilet imens).

Da vi endeligt har byttet plads, og jeg er ved at gøre mig klar til at komme op i hende, bliver jeg meget i tvivl om hun kommer til at kunne holde til det her. Når man kigger på min pik ift hendes underliv ser det helt forkert ud og ligner ikke noget, der kommer til at lykkes. Og det skyldes ikke primært at jeg er stor, men at hun er mini.

Jeg beslutter dog i momentet at tænke på mig selv. Efter først at være blevet taget af hendes strapon, gramset på alle hjørner af hendes lille krop og derefter set hvor stramt det her kommer til at være, kan jeg allerede godt mærke, at jeg er på nippet. Godt nok har jeg betalt for, at jeg kan komme flere gange, men den første skal gerne være den bedste og jeg havde jo betalt for analsex (min favorit), så jeg siger, at vi springer dette hul over og går direkte til anal, inden jeg overhovedet er kommet indenfor hendes fisse.

Jeg må dog sige, at selvom hun måske virker en anelse overrasket, udviser hun et stort mod. Hun finder glidecremen frem og efter jeg har varmet hende lidt op med fingrene er det nu tid. Hun er som forventet enormt stram bagi, så jeg skal lægge en del kræfter i at komme ind. Bagefter er jeg i himmerrig. Min pik ligner et baseball-bat til sammenligning med hendes smalle hofter og lille-bitte krop.

Jeg prioriterer alle de stillinger, hvor jeg kan komme dybest op (hendes ben op på mine skuldre, doggystyle, hende siddende på mig, mens jeg holder hendes arme bag ryggen osv.). Helt smertefrit virker det ikke - vurderet på hendes ansigtsudtryk - til at være, men efter at have givet hende i omegnen af 3000 kr for de 2 timer med alt inkl, har jeg svært ved at have ondt af hende. Særligt fordi hun var advaret og indvilligede.

Jeg ender med at komme 3 gange og har stadig til gode at prøve andet end hendes røv. En absolut anbefalsesværdig oplevelse, jeg helt sikkert kommer til at gentage, så snart det er muligt.

Pigen: 10/10
Stedet: 6/10
Gentagelsesfare: 10/10

https://annoncelight.dk/showad/365355

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin historie og rigtig god anbefaling.

En lille krølle, sagt med humor:

Aalborggenseren97 skrev, for 46 minutter siden:

Gentagelsesfare: 10/10

Set fra hendes synspunkt er der måske også tale om "fare" for gentagelse med dig :lol:

Og nu jeg er ved det. Hvorfor egentlig gentagelsesfare som vurderingsfaktor? Og bare rolig - jeg forstår godt den umiddelbare mening med begrebet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Haruspexen

Er hun stadig til at få fat på? Hendes annonce er ikke opdateret siden 2023

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...