Tonorth 51 Skrevet 26. Oktober Jeg har besøgt Meena, pas på vælger den rigtige! https://annoncelight.dk/showad/413699 For pokker hun er godt nok dejlig, ikke såden en model, men er dejlig voksen kvinde, der giver sig hen og yder max Jeg fik b2b hos hende, det inkluderer massage, hj og bj og en kvinde der virkelig nyder at blive slikket, en stor fornøjelse, det er ikke sidste gang jeg besøger hende, der er flere der kalder sig Meena, så vælg hende i denne annonce 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongB 2 Skrevet 26. Oktober Der giver jeg dig helt ret! Hun er Mega skøn og hun kunne ikke skjule hvor liderlig hun var da jeg kneppede hende! Safterne løb af hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 51 Skrevet 27. Oktober Jeg giver jer fuldstændig ret, dejlig moden kvinde til billigere og fair priser, som giver god b2b massage, blowjob og giver sig fuldt ud, når man slikker hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlyset 34 Skrevet 27. Oktober Annoncen findes ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 51 Skrevet 28. Oktober (edited) Nordlyset skrev, for 13 timer siden: Annoncen findes ikke mere. Hun lukker lige som mange andre thaier annoncen ned når dagens arbejde er slut, for at lukke op igen når hun åbner. Så hun er stadig at træffe dagligt i hendes åbningstid og helt sikkert et besøg værd til den favorable thaipris, samt smilende, sød og lattermild Redigeret 28. Oktober af NP Dok . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 29. Oktober Hvor i byen holder hun til? vestbyen eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 51 Skrevet 29. Oktober @hamdermabjeg er ikke fra Aalborg, men vil tro det er meget tæt på C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet onsdag klokken 12:18 Jeg tilslutter mig koret. Hun er god og jeg kommer gerne igen ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg