Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Meena, pas på vælger den rigtige!

https://annoncelight.dk/showad/413699

For pokker hun er godt nok dejlig, ikke såden en model, men er dejlig voksen kvinde, der giver sig hen og yder max

Jeg fik b2b hos hende, det inkluderer massage, hj og bj og en kvinde der virkelig nyder at blive slikket, en stor fornøjelse, det er ikke sidste gang jeg besøger hende, der er flere der kalder sig Meena, så vælg hende i denne annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der giver jeg dig helt ret! Hun er Mega skøn og hun kunne ikke skjule hvor liderlig hun var da jeg kneppede hende! Safterne løb af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg giver jer fuldstændig ret,  dejlig moden kvinde til billigere og fair priser, som giver god b2b massage, blowjob og giver sig fuldt ud, når man slikker hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nordlyset skrev, for 13 timer siden:

Annoncen findes ikke mere.

Hun lukker lige som mange andre thaier annoncen ned når dagens arbejde er slut, for at lukke op igen når hun åbner.

Så hun er stadig at træffe dagligt i hendes åbningstid og helt sikkert et besøg værd til den favorable thaipris, samt smilende, sød og lattermild

Redigeret af NP Dok
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...