Nordlyset 34 Skrevet 26. Oktober, 2024 Her i aften besøgte jeg nystartede Thailandske Nana i Aalborg centrum, meget tæt på banegården og busterminalen. Alt blev aftalt på SMS, jeg fik hævet lidt kontanter og kom til byen. I døren møder jeg det sødeste smil fra en 28 årig skønhed, nøjagtig som på billederne. Hun tilbyder basalt thai=olie-bodymassage med enten HJ, BJ (uden) eller sex som afslutning. Priserne for 30 min. er rimelige 600 = 800 kr. Hun starter med at tilbyde et bad. Det er frivilligt, men jeg synes det er et must hvis man vil have BJ . Efter badet fik jeg lige sagt at jeg ikke behøvede hård massage, kun blidt og erotisk. Først lå jeg på maven. Og det må siges at være den frækkeste body to body massage jeg har fået til dato. Hendes pænt store bryster var overalt, det samme var hendes glatte mis, der bl.a. rigtig hyggede sig med at køre hen over mit haleben. Så om på ryggen og nu kunne jeg rigtigt nyde hendes flotte krop. Oliemassage af fyren blev afløst af et skønt BJ, og da jeg fik hendes skønne fisse lige i ansigtet i en 69`er, da var jeg glad for jeg ikke også have bestilt sex. For jeg fik den skønneste udløsning mens min tunge legede med hendes clit. Wow en omgang, jeg var helt færdig. Men Nana havde god tid, masserede lidt videre og lod mig kramme hendes skønne bryster en sidste gang. Så tilbød hun et bad igen, og glad og tilfreds sagde jeg ikke farvel, men på gensyn. Jeg kan næppe forestille mig det fås bedre. Ikke en masse regler, ikke noget hastværk. Og skøn fræk thaimassage med alt det man gerne vil have med. Jeg kan kun give Nana min varmeste anbefaling, og håber I også vil få samme gode oplevelse med Nana som jeg fik i dag. Link til hendes annonce. https://annoncelight.dk/showad/413364 4 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgno1 41 Skrevet 4. November, 2024 Kan kun give dig ret. Hun er hver en mønt værd. Jeg bestilte 30 min FP, men kom først ud 1 time senere. Med det bredeste smil længe. + det, er hendes massage helt i top. Hun får helt sikkert et genbesøg af mig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 25 Skrevet 5. November, 2024 Jeg har også besøgt hende, og må sige hun er absolut en af de bedste thai gfe'er jeg har været sammen med Man betaler for den ydelse man ønsker, og så giver hun sig fuldt ud, intet af det hun tilbyder er ekstra Mvh Runner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet tirsdag klokken 16:39 Så blev det min tur til at besøge denne herlige skønne kvinde Og hun levede helt op til mine forventninger. GFE fra start til slut som om vi har kendt hinanden i årevis, selvom det var første besøg. Pas på hende, hun er stærkt vanedannende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 122 Skrevet tirsdag klokken 17:08 Giver hendes bj også mulighed for cim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.swingking 38 Skrevet tirsdag klokken 20:09 Fisken16 skrev, for 2 timer siden: Giver hendes bj også mulighed for cim Spot on / det vil jeg også gerne vide samt om hun vil finger kneppes Hun lyder vild lækker - må i banken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 22 Skrevet tirsdag klokken 20:26 mr.swingking skrev, for 14 minutter siden: Spot on / det vil jeg også gerne vide samt om hun vil finger kneppes Hun lyder vild lækker - må i banken Hæv rigelig med kontanter så kommer i rigtigt langt med jeres ønsker. Så er alt næsten muligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet tirsdag klokken 21:40 mr.swingking skrev, 1 time siden: Spot on / det vil jeg også gerne vide samt om hun vil finger kneppes Hun lyder vild lækker - må i banken Som Donald skriver, så kan vist meget lade sig gøre hos hende og ja cim er muligt og også fingerknep 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet tirsdag klokken 22:16 Helt enig, har også besøgt hende for nyligt, hun er flyttet til anden lejlighed lidt væk fra centrum, men servicen er den samme. -og faktisk giver hun også en ganske glimrende massage. /North 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg