Hop til indhold
Nordlyset

Aalborg - Thaimassage.når det er bedst!

Recommended Posts

Her i aften besøgte jeg nystartede Thailandske Nana i Aalborg centrum, meget tæt på banegården og busterminalen.

Alt blev aftalt på SMS, jeg fik hævet lidt kontanter og kom til byen. I døren møder jeg det sødeste smil fra en 28 årig skønhed, nøjagtig som på billederne. Hun tilbyder basalt thai=olie-bodymassage med enten HJ, BJ (uden) eller sex som afslutning. Priserne for 30 min. er rimelige 600 = 800 kr. Hun starter med at tilbyde et bad. Det er frivilligt, men jeg synes det er et must hvis man vil have BJ . Efter badet fik jeg lige sagt at jeg ikke behøvede hård massage, kun blidt og erotisk. Først lå jeg på maven. Og det må siges at være den frækkeste body to body massage jeg har fået til dato. Hendes pænt store bryster var overalt, det samme var hendes glatte mis, der bl.a. rigtig hyggede sig med  at køre hen over mit haleben. Så om på ryggen og nu kunne jeg rigtigt nyde hendes flotte krop. Oliemassage af fyren blev afløst af et skønt BJ, og da jeg fik hendes skønne fisse lige i ansigtet i en 69`er, da var jeg glad for jeg ikke også have bestilt sex. For jeg fik den skønneste udløsning mens min tunge legede med hendes clit. Wow en omgang, jeg var helt færdig. Men Nana havde god tid, masserede lidt videre og lod mig kramme hendes skønne bryster en sidste gang. Så tilbød hun et bad igen, og glad og tilfreds sagde jeg ikke farvel, men på gensyn.

Jeg kan næppe forestille mig det fås bedre. Ikke en masse regler, ikke noget hastværk. Og skøn fræk thaimassage med alt det man gerne vil have med. Jeg kan kun give Nana min varmeste anbefaling, og håber I også vil få samme gode oplevelse med Nana som jeg fik i dag.

Link til hendes annonce.

https://annoncelight.dk/showad/413364

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give dig ret. 
Hun er hver en mønt værd. 
Jeg bestilte 30 min FP, men kom først ud 1 time senere. Med det bredeste smil længe. 
+ det, er hendes massage helt i top. 

Hun får helt sikkert et genbesøg af mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, og må sige hun er absolut en af de bedste thai gfe'er jeg har været sammen med :wub:

Man betaler for den ydelse man ønsker, og så giver hun sig fuldt ud, intet af det hun tilbyder er ekstra:)

Mvh Runner 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge denne herlige skønne kvinde ;-)

Og hun levede helt op til mine forventninger. GFE fra start til slut som om vi har kendt hinanden i årevis, selvom det var første besøg.

Pas på hende, hun er stærkt vanedannende  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.swingking skrev, for 14 minutter siden:

Spot on / det vil jeg også gerne vide 

samt om hun vil finger kneppes 

Hun lyder vild lækker - må i banken 

Hæv rigelig med kontanter så kommer i rigtigt langt med jeres ønsker. Så er alt næsten muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.swingking skrev, 1 time siden:

Spot on / det vil jeg også gerne vide 

samt om hun vil finger kneppes 

Hun lyder vild lækker - må i banken 

Som Donald skriver, så kan vist meget lade sig gøre hos hende og ja cim er muligt og også fingerknep  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig, har også besøgt hende for nyligt, hun er flyttet til anden lejlighed lidt væk fra centrum, men servicen er den samme. 

-og faktisk giver hun også en ganske glimrende massage. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...