Hop til indhold
½angel

En uges synd i Hamborg

Recommended Posts

Bobby CPH skrev, den 26.11.2024 at 11:30:

Jeg har været der en enkelt gang. Jeg synes, det fungerede fint med at sidde i baren og safte lidt øl med udkig til pigerne i sofaen, inden man besluttede sig og gik ovenpå.

Jeg har prøvet at ville sætte mig i sofaen og snakke lidt med pigerne først - det måtte man ikke - men man kan godt fra baren få lidt øjenkontakt med enkelte piger - og se hvilke, som er interesserede i nærmere kontakt og som måske kan invitere over og så en lille snak med - men jeg har efterhånden opgivet at komme der, da de  spiller så høj musik, at der er næsten umuligt at føre en alm. konversation.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig fortælling. Jeg har overnattet på Pharos lige overfor Harmony et par gange - ikke imponerende - men havde en af pigerne fra Harmony med derover - det blev en vild nat :-)

Anal uden på Harmony - okey - det var nyt det har jeg aldrig fået tilbudt.... spændende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...