Århus8000 6 Skrevet 28. Oktober, 2024 (edited) Hej Så må det blive min tur til at lave et Review på en sød sød pige i Århus. Havde enligt beslutte mig at holde hende for mig selv!! Det hele starte i begyndelse af oktober månede med et kig på annoncelight. Hvor jeg fandt hende https://annoncelight.dk/showad/407684 Tænkte 20min 500kr var fint for mig da jeg bare trængte til en hurtig omgang sex uden massage. Fik et hurtigt bad og bj uden gummi og sex i forskellige stillinger. Varmt og dejligt nærvær med hende uden at blive noget mere end det det skulle være. Da vi var færdig og fik krammet lidt farvel tænkte jeg det er godt nok langt tid siden jeg sidst har fået sådan en omgang til de penge.. Her 3 uger sener har jeg været forbi ca 1500kr om ugen så noget må hun gøre rigtig for mig. Stedet er Finderrupvej nærxxxxx Alt det bedste fra mig Redigeret 3. November, 2024 af Stapler Præcis stedangivelse slettet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusogomegn 0 Skrevet 28. Oktober, 2024 hun lyder fræk. Hvor godt er hendes engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus8000 6 Skrevet 28. Oktober, 2024 Thai Engelsk. ok kan godt før en samtale. men hvor meget snakker man lige når man har 20min.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 1. November, 2024 Stemmer billederne overens med virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus8000 6 Skrevet 2. November, 2024 Ja det gøre de.. men hun har sidste dag i dag i århus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1631 Skrevet 3. November, 2024 Århus8000 skrev, den 28.10.2024 at 11:41: Stedet er Finderrupvej nærxxxxx 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg