sugarlegs 22 Skrevet 28. Oktober Missmaxx er falsk profil, og sender falske telefonnumre ud. Take care, pas på jer selv, og anmeld gerne profilen https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6QxNAze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstsugar 38 Skrevet 28. Oktober (edited) Hvor ?? Redigeret 28. Oktober af bedstsugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 28. Oktober bedstsugar skrev, for 43 minutter siden: Hvor ?? Hvad mener du med "hvor?" ? Profilen skulle gerne være linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstsugar 38 Skrevet 28. Oktober sugarlegs skrev, for 1 time siden: Hvad mener du med "hvor?" ? Profilen skulle gerne være linket Hvor mener hvorhenne i landet. Link virker ikke længere til siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 93 Skrevet 28. Oktober bedstsugar skrev, for 2 timer siden: Hvor mener hvorhenne i landet. Link virker ikke længere til siden Jo hvis du kopi link , og du går ind på SD , og søg og så indsætte link , så virker det , det lærte jeg den anden dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 75 Skrevet 28. Oktober Smedesvenden skrev, for 2 timer siden: Jo hvis du kopi link , og du går ind på SD , og søg og så indsætte link , så virker det , det lærte jeg den anden dag Iøvrigt har de ændret lidt på maskineriet, i nat tror jeg, således at man ved at klikke på links fx herinde umiddelbart åbner profilen på SD når man er logget ind på den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg