Suppah 45 Skrevet 29. Oktober, 2024 https://annoncelight.dk/showad/411438 Liderligirl - Annoncelight Hvis nogen er interesseret i om hun er "ægte" så besøgte jeg hende da hun var i Nørresundby. Bestilte bare 25 mins naked body massage/penis massage/mutual touch/with blow job uden 25 mins 500 Gider aldrig smide en masse penge efter en man aldrig har mødt eller der er nogen gode anmeldelser af. (alt for mange dårlige oplevelser ) Kontakt med hende forløb meget let ingen problemer, fik hurtig en aftale i hus også afsted det gik. Mødte op på adressen og pigen jeg mødte var pigen på billederne! Tro det eller ej hun er faktisk meget pænere in real life. Massagen var satme ikke noget at skrive hjem om. Det var en meget blid massage, men heldigvis var det et over middel blowjob! Sød pige med nogen pæne bryster og ok krop! Min top 3 er stadig: 1.Alis petite 2. Disney eller Gemy eller Milin (Hvis det skal være en thai pige) Er egentlig ikke så meget til Thai piger haha Men i det mindste leverer de satme varen ! 3. Lucia når hun er i DK 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 25 Skrevet 1. November, 2024 Tak for anmeldelse, hun ser da lækker ud og med nogle spændende ydelse. Nemlig en god ide ikke at smide en masse penge i første besøg. Må bare håbe, at jeg er tilstrækkelig relativt succesrig til at besøge hende... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 31 Skrevet 29. Januar Har besøgt hende i Randers! Der er godt nok ikke meget liv i hende, køn? Det er nok øjnene der ser, hun ser ung ud, men hun tænder overhovedet ikke mig Jeg kommer ikke igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 157 Skrevet 29. Januar (edited) Jagtvej skrev, for 4 timer siden: er godt nok ikke meget liv i hende Enig. Har besøgt hende en del gange til massage og bj. Hun er stille, men jeg kunne godt lide hendes væremåde. Har så prøvet 30 min til 650. Godt det ikke var 800. Hendes tekst er overdrevet. Hun er ikke "sexelskerpige, der nyder at sutte, kneppe og tage udløsning på kroppen " . Hun ville ikke tæt på, og hun er ganske rigtigt meget passiv. Sød er hun, men der er ikke rigtig noget tæt nærvær over det. Jeg forventer ikke kys, men hun holder for meget afstand. Redigeret 29. Januar af fila 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg