Slavesvinet 2 Skrevet 29. Oktober Hvem kender ikke situationen - HVORFOR Helvede er min drømme Domina altid bosat i den anden del af Danmark”. Dette er også for mig en daglig udfordring - meeeen løsningen findes: Dominans via mail/sms/ tlf. - og det mestre LADY CHERIE Slavesvinet har igennem det seneste 1 1/2 år udlevet dette Vores bekendtskab går dog mange år tilbage!!! Spændingen om hvornår/om jeg får svar/ordrer fra min ejer LADY CHERIE er vild!!! Hvad skriver min Domina til MIG / Bliver SVINET tændt heraf? Og så kommer jeg til løsningen: Ansøg om at blive LADY CHERIE’S SLAVE og dyrk dette via mail/sms eller tlf LADY CHERIE MINDFUCKER MIG MED SINE BESKEDER OG JEG SKRIGER EFTER MERE!! HAR JEG OPFØRT MIG ORDENTLIGT? HAR SLAVESVINET VÆRET VELOPDRAGEN? DETTE TÆNKER SLAVEN OG HÅBER AT LADYEN RINGER/ ELLER SKRIVER TIL SLAVEN!! YES LADYEN SKREV LIGE, AT JEG SKULLE VÆRE KLAR VED TLF. OM 5 MIN.! SÅ ER DET MED AT VÆRE KLAR PÅ MIN SLAVEROLLE - FOR CHERIE KOMMANDERER/GIVER ORDRER!! STRAKS DA TLF. RINGEDE LØD DET: “ER DU SLAVE? VIL DU TJENE MIG? VILD DU ADLYDE ALT HVAD JEG KRÆVER? ER DU KLAR TIL AT TJENE MIG 100 %? SÅ GØR SOM JEG KRÆVER: TA’ DIT TØJ AF MÆRK MINE LANGE NEGLE JEG VIL PISKE DIG UBEGRÆNSET SLUK DIN CIGARET PÅ DINE SLAVEPATTER SEND BILLEDE HERAF JEG ER I PELS OG LÆDER OG DU TILBEDDR MIG UBEGRÆNSET DU ER INTET / JEG ER ALT ! JEG EJER DIG! GØR ALT HVAD JEG KRÆVER - DU ER EN SLAVE BETAL ALT HVAD DU EJER TIL MIG SLAVE! EFTER SÅDAN EN GANG VERBAL DOMINANS ER JEG TOTAL FÆRDIG: ER KLAR TIL ALT HVAD LADYEN FORLANGER!! Prøv det - det er så fantastisk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 208 Skrevet 29. Oktober Jeg er ganske vist masochist, men alligevel kan jeg ikke efterkomme alle krav, så som at 'betale alt hvad jeg ejer til hende.' 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 140 Skrevet 29. Oktober @Slavesvinet: Velkommen til EG og tak for en vild fin første anmeldelse Venlig hilsen Heliot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 65 Skrevet 30. Oktober Slavesvinet skrev, for 7 timer siden: Dominans via mail/sms/ tlf. - og det mestre LADY CHERIE Hvad måtte du betale for den ydelse? Vh FL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1559 Skrevet 30. Oktober FeetLover skrev, for 9 timer siden: Hvad måtte du betale for den ydelse? Vh FL Alt hvad han ejer? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavesvinet 2 Skrevet 31. Oktober Nu er spændingen og dominansen jo usikkerheden!!! Så prisen er HELT op til LADY CHERIE - og skifter løbende afhængig af hvor ulydig slaven har været Landsbytossen skrev, den 30.10.2024 at 11:00: Alt hvad han ejer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg