69lover 163 Skrevet 30. Oktober, 2024 Hallo Boyz Jeg havde set en god og en dårlig anmeldelse af Jane: https://annoncelight.dk/showad/364244 - så tænkte at jeg der manglede endnu en bedømmelse ! Den var "lille" Tarzan med på. Så der blev let bestilt tid og inden længe skulle Jane en gyngetur i lianerne...!!! Jeg siger bare at lille Tarzan blev MEGA STOR --- ved synes af denne søde og skønne lille slanke krop og stram var hun også MUMS. Vores kemi var helt i TOP lige fra starten og det blev en fantastisk time med 2 halvlege (SUPER SEX) og en massage pause (middel). 2 sjove ting - Da vi skulle starte anden halvleg ville hun til at bruge smørelse men kunne jo se hvor våd hun selv var blevet så det droppede hun... den anden ting er at der i hendes annonce står hun er 23 år men det er nok 33 år med mindre at man får barn som 12 årig, hun fortalte at hun havde en på 11 år. Men skidt, kun en sjov lille ting for mig - for hun føles og ser ud som en på 23. Til ham som skrev den dårlige anmeldelse, heldigvis ser og oplever vi forskelligt for jeg og "lille" Tarzan SKAL afsted til Jane igen lige om lidt, så bliv du bare hjemme vi snupper gerne din tur. Bad: 5 ud af 10 Pige: 9 ud af 10 SEX ud af 10 + 4 for ingen brug af smørrelse God aften 69lover 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 31. Oktober, 2024 ttps://annoncelight.dk/showad/364244 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg