dfreak 192 Skrevet 31. Oktober, 2024 Jeg var en tur forbi Apple igår, det er hende på billederne og de er meget vellignende, brysterne synes jeg er større i virkeligheden end på billederne og rigtig bløde og krammevenlige, jeg ankom og ringede på døren, godt det ikke var en hoveddør lige ud til gaden, for jeg ventede nok 5 minutter inden hun endelig kom og åbnede,, jeg kom endelig ind og fik betalt og bedt om at tage mit tøj af, så forsvandt hun, jeg tog tøjet af og smed mig på sengen, hvis jeg ikke allerede havde betalt, havde jeg nok taget mit tøj på og gået igen, så lang tid ventede jeg, da hun endelig kom tilbage så jeg hun har togskinner på, havde jeg set det ved ankomst, var jeg sikkert vendt omog fundet en anden, det er ikke en 15årig skoleelev men en 30 årlig Thai jeg skal være sammen med. hun giver en rigtig god hård massage og da hun ikke er større kunne hun også sidde på min ryg og massere, så hun er en lille nips, hendes blow uden er rimelig kortvarig men ganske udemærket og da hun er så let er det ingen sag at svinge hende rundt ved en ny stilling, og hun tager imod uden at kny. Alt i alt en udemærket oplevelse, dog trækker bøjlen ned og jeg kommer derfor ikke igen,. jeg ved ikke om jeg er den eneste der har et problem med togskinner, men jeg vil være alle evig taknemmelig hvis de vil skrive i deres anmeldelser hvis tøsen bruger bøjle. https://annoncelight.dk/showad/394475 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8260 29 Skrevet 1. November, 2024 Var du bange for dit besøg skulle køre helt af sporet Forstår ikke helt din frygt for togskinner, det er da prisværdigt pigen gør noget ved sine tænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 360 Skrevet 1. November, 2024 dfreak skrev, for 16 timer siden: at svinge hende rundt ved en ny stilling, og hun tager imod uden at kny. Alt i alt en udemærket oplevelse, dog trækker bøjlen ned og jeg kommer derfor ikke igen,. Tænker pige er fint tilfreds med du ikke kommer igen. :) Dit indlæg oser af egoisme og disrespekt for pigen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg