Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Apple igår, det er hende på billederne og de er meget vellignende, brysterne synes jeg er større i virkeligheden end på billederne og rigtig bløde og krammevenlige, jeg ankom og ringede på døren, godt det ikke var en hoveddør lige ud til gaden, for jeg ventede nok 5 minutter inden hun endelig kom og åbnede,, jeg kom endelig ind og fik betalt og bedt om at tage mit tøj af, så forsvandt hun, jeg tog tøjet af og smed mig på sengen, hvis jeg ikke allerede havde betalt, havde jeg nok taget mit tøj på og gået igen, så lang tid ventede jeg, da hun endelig kom tilbage så jeg hun har togskinner på, havde jeg set det ved ankomst, var jeg sikkert vendt omog fundet en anden, det er ikke en 15årig skoleelev men en 30 årlig Thai jeg skal være sammen med.

hun giver en rigtig god hård massage og da hun ikke er større kunne hun også sidde på min ryg og massere, så hun er en lille nips, hendes blow uden er rimelig kortvarig men ganske udemærket og da hun er så let er det ingen sag at svinge hende rundt ved en ny stilling, og hun tager imod uden at kny. Alt i alt en udemærket oplevelse, dog trækker bøjlen ned og jeg kommer derfor ikke igen,.

jeg ved ikke om jeg er den eneste der har et problem med togskinner, men jeg vil være alle evig taknemmelig hvis de vil skrive i deres anmeldelser hvis tøsen bruger bøjle.

https://annoncelight.dk/showad/394475

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var du bange for dit besøg skulle køre helt af sporet

Forstår ikke helt din frygt for togskinner, det er da prisværdigt pigen gør noget ved sine tænder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, for 16 timer siden:

at svinge hende rundt ved en ny stilling, og hun tager imod uden at kny. Alt i alt en udemærket oplevelse, dog trækker bøjlen ned og jeg kommer derfor ikke igen,.

Tænker pige er fint tilfreds med du ikke kommer igen. :) Dit indlæg oser af egoisme og disrespekt for pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...