Esbjerghanhund 377 Skrevet 5. November Jenny Havde for noget tid siden besøgt den udsøgte unge thaidame i kun 15 minutter. I dag valgte jeg en hele time til standardpris. Alle pengene værd! Jeg kan slet ikke få armene ned. Ikke mange kvinder kan få mig til at komme to gange på 50 minutter, men hende her er bare en drøm. Jeg vil helst have hende for mig selv. Sex 10 bj 10 krop 12 sted 8 Virkelig værdi for pengene! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 509 Skrevet 5. November Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden: Jenny Havde for noget tid siden besøgt den udsøgte unge thaidame i kun 15 minutter. I dag valgte jeg en hele time til standardpris. Alle pengene værd! Jeg kan slet ikke få armene ned. Ikke mange kvinder kan få mig til at komme to gange på 50 minutter, men hende her er bare en drøm. Jeg vil helst have hende for mig selv. Sex 10 bj 10 krop 12 sted 8 Virkelig værdi for pengene! Gud i himlen hun ser dejlig ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Man hilmself 0 Skrevet 5. November Hvordan er stedet? Nemt og anonymt? Lyder som en dejlig oplevelse og trækker måske op til besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 377 Skrevet 5. November Boligblok i centrum, kælderlejlighed. ok diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 78 Skrevet 6. November Besøgte hende i sommers, samme sted kunne det lyde som, og det var bestemt også en dejlig oplevelse. Måske ikke helt så euforisk som TS, men hun er dejlig og giver god service, og kan bestemt også anbefales herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike1 83 Skrevet 7. November Besøgte hende også for et par uger siden og kan kun give ret, hun er 100% på og alle pengene værd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 570 Skrevet 7. November Har også besøgt og anmeldt hende , gir jer fuldstændig ret . Men er der nogle GP ere i Esbjerg der har samme kvalitet som hende p.t ? Er spændt på at få svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 34 Skrevet 10. November Lider hun af berøringsangst som mange andre også ? Er nemlig en del tændt nu over jeres beskrivelse af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 34 Skrevet 10. November GiftMand69Esbjerg skrev, for 4 timer siden: Lider hun af berøringsangst som mange andre også ? Er nemlig en del tændt nu over jeres beskrivelse af hende Nå, det blev en tur ved Nikky, da Jenny havde valgt at holde fri nu hvor jeg virkeligt var tændt. Hold nu fast en godte hun også er…. Levede fuldstændig op til mine forventninger omkring GFE oplevelsen. Og ingen berøringsangst!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 377 Skrevet 13. November Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 6.11.2024 at 20:52: Besøgte hende i sommers, samme sted kunne det lyde som, og det var bestemt også en dejlig oplevelse. Måske ikke helt så euforisk som TS, men hun er dejlig og giver god service, og kan bestemt også anbefales herfra Hvem er TS? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg