superslikker 15 Skrevet for 6 timer siden [email protected] Så lige det her [email protected] 3 timer prisen var som den skal være hvis jeg skal afsted melder mig til og finder ud ad der mange tilmeldt ik lige det som jeg håber på ville jo gerne hele tiden kan også se der vejarbejde i området Når man har meldt sig til Så kommer man Så afsted i god tid Har lagt planer med kørsel nå til området og som altid når jeg er afsted går det galt masser af vejarbejde vejfolk der råber af en diverse u vendinger kørsel i den forkert bane man kunne let have mindst sigt kørekort møder ind som mand nr 2 starter ca 7 lille møde om hvad vi må finder ud af vi må næsten alt så op til pigen og igang denne gang var jeg ik hurtigt nok til den først slikke og kneppe tur men derefter gik det slag i slag pik i mund pik i fisse og pik anal Der bliver også prøvet DP + pik i mund pigen bliver vendt og drejet rundt i sengen øjnene rullede på hende hun kan lide det godt der hele kom nye til Master havde travlt med dirigere folk ned til huset ikke helt nemt samtidigt med han skulle høre om pigen ik skulle have pause og vi gjort det ikke helt nem for hende at svare med en pik i munden det meste af tiden så der blev ingen pause og ingen glidecreme folk kommer og går Vi kunne nu godt brugt dem der ikke møde op Batterierne eller også var strømpriserne for høje denne dag mr DURACELL var ved gå flad for energi (først gang) Pigen kan sprøjte 8 gang med mig bare med pikken om lidt hjælp med fingrene hvor mange gange jeg kommer har jeg først gang ikke styr på da det blev lidt vildt ind imellem Sønderborg drengen var ved drukne da han ville slikke hende og mens den var en der brugt sine finger på hende så sprøjte det kan hun Hun over gå der ved https://annoncelight.dk/profile/MayaTheMagicGirl det er stort Som jeg har besøgt en del gange 6 gange sprøjte med hende også med pik Fingrene kan åbenbart ik Håber på noget længer Nord på fartbøde kom på engen vej mens man tænkt på dagen begivenheder mrDURACELL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg