Hop til indhold
dinjo

New girl Am Nadir in Aabenraa Sweet Lady from Thailand, 29years old, hei160 160weight 49g, small body and nice skin.

Recommended Posts

så var jeg forbi her. https://annoncelight.dk/showad/411821

Hun er en sød kvinde med dejlige bryster og hårde vorter.

Fik blow uden, slikkede en del på selve pikhoved imens hun kikker på mig, lækkert at de hendes tunge lege med min pik, suttet mig dybt, måtte pille lidt i hendes fisse, hun var våd.

Derefter kondom på og hun red mig, derefter bagfra, hvor jeg rigtigt kunne se min pik forsvinde op i hendes fisse, holdte ikke lang tid, fyldte kondomet.

Hun rengjorde min pik og fik lidt slik også, tror efter 40 min var jeg ude af døren igen, godt tilfreds og slap pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dinjo skrev, den 7.11.2024 at 11:34:

så var jeg forbi her. https://annoncelight.dk/showad/411821

Hun er en sød kvinde med dejlige bryster og hårde vorter.

Fik blow uden, slikkede en del på selve pikhoved imens hun kikker på mig, lækkert at de hendes tunge lege med min pik, suttet mig dybt, måtte pille lidt i hendes fisse, hun var våd.

Derefter kondom på og hun red mig, derefter bagfra, hvor jeg rigtigt kunne se min pik forsvinde op i hendes fisse, holdte ikke lang tid, fyldte kondomet.

Hun rengjorde min pik og fik lidt slik også, tror efter 40 min var jeg ude af døren igen, godt tilfreds og slap pik.

Passer hendes højde på 160cm og kropsvægt på de 48-49 kg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denstoreokse skrev, for 9 timer siden:

Og hvad med alderen er den nogenlunde tilsvarende virkeligheden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bukas skrev, den 7.11.2024 at 12:09:

Lyder dejligt. Hvad koster sådan en tur med hende..

Skriv selv og spørg, men tro det er ganske normale priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denstoreokse skrev, den 13.11.2024 at 01:16:

Ja vil jeg mene den gør, lille pige men men okay store bryster og dejlige bløde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hardticket skrev, den 13.11.2024 at 10:29:

Og hvad med alderen er den nogenlunde tilsvarende virkeligheden? 

ja vil jeg også mene, men svært om det er 5 år mere på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bukas skrev, den 7.11.2024 at 12:09:

Lyder dejligt. Hvad koster sådan en tur med hende..

Spurgte hende tror det var 1000 for en halv time. Måske er jeg bare en nærig jyde eller en fattig røv, men det synes jeg er lidt i overkanten ift. Hvad man kan få andre steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hardticket skrev, den 15.11.2024 at 10:50:

Spurgte hende tror det var 1000 for en halv time. Måske er jeg bare en nærig jyde eller en fattig røv, men det synes jeg er lidt i overkanten ift. Hvad man kan få andre steder. 

Så må du meget gerne komme med en liste over steder, hvor man kan få en halv time med fuld pakke inkl. superfransk for under 1000 kr. Sådan en liste kunne jeg godt bruge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 21 minutter siden:

Så må du meget gerne komme med en liste over steder, hvor man kan få en halv time med fuld pakke inkl. superfransk for under 1000 kr. Sådan en liste kunne jeg godt bruge.

Det er sgu lidt mærkeligt med de priser. En time med det hele koster fra Kolding on nedefter i Jylland stort set altid 1.500 kr. I hvert fald de steder jeg har spurgt. Bruger man så lige de 15 minutter ekstra det tager at køre til Vejle, er prisen kun 1.200. Er det huslejen der er dyrere eller hvad er årsagen? Udover at det er billigere, synes jeg også at pigerne er lækrere og at servicen er bedre i Vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herbertus skrev, Lige nu:

Det er sgu lidt mærkeligt med de priser. En time med det hele koster fra Kolding on nedefter i Jylland stort set altid 1.500 kr. I hvert fald de steder jeg har spurgt. Bruger man så lige de 15 minutter ekstra det tager at køre til Vejle, er prisen kun 1.200. Er det huslejen der er dyrere eller hvad er årsagen? Udover at det er billigere, synes jeg også at pigerne er lækrere og at servicen er bedre i Vejle.

Måske men nu snakkede vi om prisen på en halv time som du mente var for dyr. Jeg er ret sikker på at de steder du nævner her også tager 1000 kr. for en halv time. Og så er prisen på vej op mange steder i Vejle. Desuden er turen fra Aabenraa til Vejle noget mere end 15 minutter. Det tager faktisk omkring en time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, 1 time siden:

Måske men nu snakkede vi om prisen på en halv time som du mente var for dyr. Jeg er ret sikker på at de steder du nævner her også tager 1000 kr. for en halv time. Og så er prisen på vej op mange steder i Vejle. Desuden er turen fra Aabenraa til Vejle noget mere end 15 minutter. Det tager faktisk omkring en time. 

Jeg har ikke nævnt noget som helst om prisen for en halv time, du forveksler mig med hardticket. De 15 minutter er jo naturligvis mellem Kolding og Vejle. Det var egentlig bare en undren over den store forskel. Men enig, det var lidt en afsporing af denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herbertus skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke nævnt noget som helst om prisen for en halv time, du forveksler mig med hardticket. De 15 minutter er jo naturligvis mellem Kolding og Vejle. Det var egentlig bare en undren over den store forskel. Men enig, det var lidt en afsporing af denne tråd.

Sorry du har ret. Troede du var Hardticket pga. du svarede min besked. Men jeg tror jeg stopper her - Hardticket må dog gerne stadig sende en liste over hvor man får en halv timer under 1000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 14 timer siden:

Sorry du har ret. Troede du var Hardticket pga. du svarede min besked. Men jeg tror jeg stopper her - Hardticket må dog gerne stadig sende en liste over hvor man får en halv timer under 1000 kr.

jeg kan nævne Kolding, Vejle og Fyn. Der har jeg fået en halv time til 800. Så kan du nok selv finde frem til pigerne. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...