hamselvdk 7 Skrevet 7. November Jenny i Viby (kendt sted) Virkelig sød og imødekommende. Fik 45 min med 2 times. https://annoncelight.dk/showad/406420 Massage: 6/10 HJ: 9/10 Bryster: Ægte Fotos: ligner, men mere buttet i dag Dejlig besøg - jævnt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ClausHv Skrevet 18. November Så får hun et besøg snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kv.volvo 2 Skrevet 18. November Jeg besøgte hende i lørdags, jeg har tidligere boet i Aarhus, og vil ikke sige det er i Viby, men nok lige på grænsen Hun er buttet, ikke noget der betyder noget for mig og en lille a/b skål og hun nyder at blive kærtegnet på dem Jeg valgte b2b og at slikke hende, det holder jeg meget af, det gør hun også, hun fortalte klart inden vi gik i gang, at hun ikke vil have fingre i missen, det respekterer jeg naturligvis, hun skrev til mig og sagde tak for besøget, det har jeg det fint med Alt i alt er godt og ikke sidste besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KHansen58 14 Skrevet 19. November Jeg har også besøgt Jenny og kan kun bekræfte, hun er et besøg værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CH74 3 Skrevet for 15 timer siden Skynd Jer Aarhus hun er på vej videre øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg