Zar 338 Skrevet 26. Januar Jeg besøgte hende i slut December 24. Hun er rigtig sød men der bliver desværre kun tilbudt massage , HJ & bad med hende. Gad ellers godt prøve hele pakken med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 4 Skrevet 27. Januar Ok tak for info Kan ikke finde hendes annonce.... må 1 der kan hjælpe her, - 1000 tak pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 102 Skrevet 29. Januar Hendes annonce er ikke aktiv, men du kan se hende på hendes profil og en masse billeder i øvrigt: https://annoncelight.dk/profile/Kimberly2024 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet i går klokken 12:24 Hendes annonce er aktiv igen. Jeg fandt hende ret interessant og fristende så skulle lige læse lidt om hende herinde og faldt over linket til hendes Onlyfans. Efter at have set hendes gratis side blev jeg nysgerrig og tog introtilbuddet til halv pris på betalingssiden. Fuck det var spild af penge. På hendes gratisside ligger der pt. en 10 min lang video af hende hvor hun gnubber en dildo mod fissen. På betalingssiden er alt interessant sløret/dækket og man skal købe alt. Det svarer sgu til at skulle betale entre for at komme ind i Føtex og handle. Der er ikke en skid at komme efter på betalingssiden medmindre man tilkøber det som ekstra. Så medmindre I har planer om at brænde en masse penge af på at tilkøbe billeder og videoer med hende så hold jer til hendes gratisside derinde. Nu finder jeg hende så umådelig uinteressant pga. det stunt, så nu kommer jeg næppe til at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 4 Skrevet i går klokken 12:35 hvor finder jeg den gratis video...syntes ik jeg kan finde den... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet for 23 timer siden Hun er ganske enkelt ikke pengene værd, dårlig BJ og total dårligt. Knald, ydermere så tror jeg hun skal sørge for at vaske sig mellem kunderne, duften var bestemt ikke sjov og tog ligesom en del af lysten. aldrig igen og spild af penge, der findes masser at thai kvinder i området som helt klart er værd at besøge fremfor hende her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hadstengutten 22 Skrevet for 1 time siden Herren47 skrev, for 22 timer siden: Hun er ganske enkelt ikke pengene værd, dårlig BJ og total dårligt. Knald, ydermere så tror jeg hun skal sørge for at vaske sig mellem kunderne, duften var bestemt ikke sjov og tog ligesom en del af lysten. aldrig igen og spild af penge, der findes masser at thai kvinder i området som helt klart er værd at besøge fremfor hende her. Det må være nogen tid siden at du har besøgt hende, - de sidste par måneder har hun sat sin service ned til b2b og hj. - tror ikke at du kan få mere hos hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg