whipit 190 Skrevet 8. November, 2024 Fantastisk første møde med "Olga Korbut" - Domina Lola Titlen siger næsten alt… Anastasya er rejst hjem, så jeg har været i 7 sind hvem der har en lige så stærk profil med domination og rigtig sex også…? En profil med en stærk og voksen domina, der er oprigtigt glad for sex også - hvem har den omkring København…??? Heldigvis opdagede jeg Lola ville aflægge et besøg i København og jeg skrev den “sædvanlige” ønskeliste: - HÅRD dominans - 90 minutter! - Stå udenfor med klaprende tænder, hives ind og rides til “torturkammeret” - Fikseres og knækkes med lang pisk og spanskrør og derefter til disposition for min dronning. Gerne rygning/askebærger, champagne og scat, hvis det skal være “helt galt” og muligt. Jeg blev hevet ind, presset ned til kys af støvler og så på med et harnisk og hænderne på ryggen. Total hjælpeløs blev jeg så afstraffet grundigt med pisk, hårde lussinger og spanskrøret. Og bedst af alt: Lola er fysisk stærk og ikke bange for at presse slaven ned og holde ham fast. Mit hoved blev trykket mod gulvet og jeg var reelt helt hjælpeløs !! Slagene faldt så hurtigt at jeg var helt omtumlet og efter mindre end 30 minutter ud af 90 måtte jeg bede om rigtig nåde…. Jeg fik det… men det gjorde ikke så meget, for jeg var oprigtigt interesseret i om Lola ville: Afstraffe mig hårdt? Var “oprigtig” i afstraffelsen og hårheden. Og selvfølgelig om hun var “lækker” og til sex Og DET var hun alt sammen ! Lola ser ud som på billederne. Hun er slank, 178 cm høj, og brysterne har fået det mest lækre sexy løft. Jeg kan ikke huske jeg før har set så lækre bryster på en kvinde der har rundet 50. Se på hendes billeder, de minder mig om den første teenagekæreste på 14 der også havde de lækreste “trut-bryster” - helt torpedo-formede. Hvis jeg skal vælge mellem alverdens kvinders bryster vil jeg til enhver tid foretrække så velformede teenager-bryster, frem for de store kunstige eller de meget tunge. Og de passer til hendes slanke og veltrænede krop perfekt - hun minder mig om en ældre udgave af en teenager-supergymnast fra Rusland: Olga Korbut, kan du huske hende? Og det bedste: Lola bruger sin styrke - jeg elsker det !! Igennem over 30 år har jeg ikke mødt en domina, som direkte kæmper med mig for at holde mig nede, for at give mig mere med pisken. For første gang nogen sinde følte jeg oprigtigt at en domina kunne “Pakke mig sammen” og gøre lige hvad hun ville. Hun havde simpelhen magten over mig ! Jeg har med andre dominaer gennem gentagne og lange sessioner kommet 50% dertil. Men jeg har aldrig efter ca. 20 minutter følt en domina virkeligt ønskede at ha’ kontrollen rent fysisk !! Der er ingen tvivl: Lola har en “oprigtig” domina i maven - jeg fik en “Russisk Røvfuld” og kunne ha’ fået meget mere. Det var fantastisk. Lola giver mig lige det jeg savner: “En oprigtig frygt og fuldstændig tab af kontrol - en frygt jeg ELSKER i dagene op til en session og en frygt der giver sommerfugle og sved i hænderne !! Stedet: Lola havde lejet en mindre kælder-biks nær søerne. Det var sku’ for ringe til hende og kan IKKE anbefales !! Jeg har aftalt vi næste gang skal mødes i en rigtig “Dongeron” så hun kan hænge mig op og gå rundt om mig med den lange singletail. Påklædning/billeder: Lola var påklædt som på billederne, der bestemt var retvisende. Hun er appetitlig og lækker, så derfor har jeg bestilt et par super 16 cm høje domina-støvler til hende. Nemlig et par Arollo Anna2 Special. Dem som f.eks. Domina Annabelle fra England bruger. Det er nok de højeste mest sexy støvler der reelt kan gåes i. Med dem på bliver Lola 194 cm høj….. !!! Med mine 180 cm - opspændt med vidt spredte ben bliver det til 170 cm…. gisp… Et par sporer fra Deadly Wicked er også på vej…. puha de er frække og “farlige” Tænk at blive spændt op med blindet og så høre hende gå rundt…. og når hætten kommer af er hun 24 cm højere og ser super sexy og ond ud… !! Sex: Jeg ville meget gerne vide så meget som muligt om hende, så vi snakkede i ca. 45 minutter og kom vidt omkring. Jeg vil meget gerne gennem en lang session med ophæng og hård afstraffelse med singletail og holdes på kanten af opgivelsen. Når jeg så er helt flad er jeg parat til alle ydmygelser - og selvfølgeligt den mest ultimative: Rigtig sex med Lola… !! Lola med stram hestehale og hvid skjorte minder mig om min lidt skrappe klasselærerinde da jeg var 10-14. Hun var 30-35 og single. En gang var hendes øverste knap åben og jeg sneg mig til at se ind på hendes hvide bryst i en pæn bh. Hun opdagede mit blik og knappede knappen, imens hun så mig dybt i øjnene. Det blik har jag ALDRIG glemt. Hun boblede af sex og jeg drømte i årevis om en eftersidning eller bedre. Jeg kunne ha’ gennemboret hende fra alle vinkler og ville lære ALT om hendes behov og teknikkerne til hendes tilfredsstillelse. Jeg forstod til fulde en voksen kvindes lyst øgedes med årene og en hvor fantastisk en trænet moden kvinde med et stort behov kan være. Flere af mine forhold gennem livet har også været med modne kvinder med et stort behov og uden de hæmninger, man ofte har som ung. Lola har DET i sig, vi talte om sex, og der er en glød i øjnene, når hun snakker om yngre virille fyre der kan give hende rigtig god sex. Hun lader sig også gerne tilfredsstille imens en slave ser hjælpeløst til. Konklusion: Det er sku’ da den mest fantastiske profil: Atletisk, højden på 178, styrken og frem for alt lysten til at være domina - sammen med et solidt behov for at få god sex. At hun så også har de mest fortryllende ung-pige trut-bryster er da for fedt ! At hun så ikke har ret mange forbehold er da bare helt skønt. Rygning, Champagne, og endda scat er med mellemrum muligt. Jeg glæder mig fuldstændigt ubeskriveligt til at give hende de super flotte Arollo-støvler og få en session i et rigtigt dongeron !! “Stay tuned” - der kommer mere !! Politik: Flere har skrevet om Lola’s syn på Ukraine-krigen og Putin. Det kom vi også omkring. Lola har en søn på 22, og ved godt at så mange mødre mister deres søn til en forgæves og tabt sag. Vi talte om Trump i USA og at mennesker tror på hans evner - kun fordi de ser kaos omkring dem. Lola var ung pige i Sovjet og oplevede en fuld Boris Jeltsin der gennem 90’erne lod landet falde fra hinanden. Som hvis Biden var fortsat og fordrukken oven i…. Men Lola er blevet mere nuanceret siden de første dage af krigen, hvor flere skrev om hendes syn. Lola er ikke fortaler for Putins slagtehus ! Selv om hun er en nok så god domina ville jeg aldrig komme igen eller lave denne anmeldelse, hvis jeg vidste at hun hyldede det tab af menneskeliv, der nok snart runder 1 million. Jo, Putin kommer til at møde Stalin og Mao og Pol Pot og Hitler igen, det må være derfor kloden opvarmes - med så mange der passer ilden !! Men jeg kan kun give mine bedste anbefalinger af Lola’s evner og vilje som domina. Var jeg en ung tyr igen, ville jeg lade mig drive til vanvid og derefter drive hende til vanvid. Det er da for fedt at få de lange ben om halsen med de frække Arollo - og så høre og se hende vride sig i en voksen kvindes uhæmmede orgasmer ! Bare gi’ hende drenge - og lad os få en beretning ! Kh W https://annoncelight.dk/showad/327815 https://www.instagram.com/arollo_boots/p/DCCL-oQNSNC/?hl=da 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 113 Skrevet 8. November, 2024 whipit skrev, for 1 time siden: Anastasya er rejst hjem, så jeg har været i 7 sind hvem der har en lige så stærk profil med domination og rigtig sex også…? Tak for en super anmeldelse, @whipit Men fra annoncen ser det ud til at Lola er i Århus, som er alt for langt væk for mig, hvor Anastasya jo var i Rødovre? Ved du i øvrigt om Anastasya som jeg har savnet, kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 190 Skrevet 8. November, 2024 Lola kommer selvfølgeligt til København, nok Hvidovre - i et rigtigt dongeron. Anastasya har jeg ikke hørt fra, onde tunger hævder at kærligheden knækker når der mangler penge i et forhold…. Så måske kommer hun “vinge-skudt” haltende tilbage en dag… Hun fortjener det holder, for hun har mentalt trængt til en break. Kh W 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1845 Skrevet 11. November, 2024 danpa skrev, for 7 timer siden: Jeg overvejer meget og besøge hende. Hun lyder fræk Du citerer et utroligt langt indlæg for IKKE at bidrage med yderligere oplysninger. Jeg har slettet dit indlæg, så folk sparer lidt tid på at scrolle. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 755 Skrevet 11. November, 2024 whipit skrev, den 8.11.2024 at 14:24: Lola kommer selvfølgeligt til København, nok Hvidovre - i et rigtigt dongeron. Det lyder som om, du har det fra pålidelig kilde. Ved du så også noget om, hvornår hun kommer til Kbh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 190 Skrevet 11. November, 2024 Jørgensen skrev, for 2 timer siden: Det lyder som om, du har det fra pålidelig kilde. Ved du så også noget om, hvornår hun kommer til Kbh? Ja, det kan man sige... Lola kontakter alle dem der har et studie i nærheden af KBH, hvornår er mest et spørgsmål om de aftaler der kan laves, men inden dec da hun rejser ned i varmen der. ...jeg melder ud med nyt når det kommer. Vi har snakket og hun glæder sig til en session i et rigtigt udstyr. Og hun ærgrede sig over jeg holdt så kort, så hun knapt blev varm.... Men for mig er det ikke et spørgsmål om rå smerte, mest at vide at det kan blive helt galt, og man ikke selv er herre. Så er jeg stresset inden jeg banker på, rigtigt stresset og nerverne sidder uden på tøjet... og jeg opfatter så hver en lyd, hver en detalje - Anita, som jo om nogen er hærdet, siger jeg optager det hele... hendes makeup, hvert et hår, en fold eller et lille hæst host... Det er for mig BDSM - hele kroppen er parat så man sitre og derefter bliver man dopet af kroppens eget narko til at dæmpe smerten. Anita er efter mange sessioner fuldstændig i stand til at holde mig på kanten med serie efter serie og pauser på det helt rigtige tidspunkt. Jeg håber at kunne lære Lola det - eller hun selv kan læse mig - selvom jeg piber som en lille hund.... Men Lola skal klart ha' chancen, så nu må vi se... "Stay tuned" ! Kh W 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 42 Skrevet 12. November, 2024 Tak for fin beretning. Har selv haft fornøjelsen af Lola et par gange, hun er yderst kompetent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg