Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368708

Hej igen EG’ere.

Efter et utal af gange hvor jeg har skrevet med Alisa om at mødes, men hvor det ikke lige gik op (fra min side af, skal det siges) fik jeg endelig en aftale i hus. Besked til hende på WhatsApp, som bliver svaret efter en 5 minutters tid. Afsted med mig, og allerede en halv time senere stod jeg foran hendes dør.

Jeg har ofte beskrevet GP’er som værende perfekte og min hidtil yndlings. Men nu er de alle fandeme blevet overgået. Alisa er som trukket ud af mine våde drømme, og skabt til at få mig til at blive forelsket. Jeg har INTET negativt at sige om udsende eller om personlighed. Hendes bløde stemme og bedårlige fnisen kommer til at sidde fast i mine drømme de næste mange måneder. Uden tvivl den aller pæneste, sødeste, mest sexede dame jeg har haft fornøjelsen af at knalde,  både inden for GP-kategorien og uden for den. Ingen tidligere forhold kan hamle op med hende.

Hun er i sine tidlige 20’ere, og som en mand der er lige ved at være i slutningen af 20’erne var der kemi i luften fra første blik. Efter jeg tømte mig i kondomet inde i hende fra doggy, sad vi og snakkede om uddannelse. Vi fik de resterende 10 minutter til at gå sådan, mens jeg rørte ved hendes perfekte røv, og suttede på hendes patter. Det bedste blow jeg har fået nogensinde, som gik helt til roden, med massere af spyt, øjenkontakt og tunge: lige som jeg vil have det.

Jeg kommer helt sikkert tilbage om et par måneder, når jeg har fået mere på kontoen. Tror jeg ville gå fallit, hvis ikke jeg holder disciplinen oppe, fordi jeg har allerede lyst til, at vende om og gå tilbage til Alisas omfavn.

Pige. 11/10 (Det smukkeste væsen jeg har haft fornøjelsen at være i samme rum som)

Sted: 9/10 (ikke super diskret, opgang i midten af Aalborg, men jeg kunne stå midt på Jyllandsgade med en megafon hvis det var kravet om at se Alisa, så det går ikke mig på)

Service: 10/10 (bj skills, mulighed for diverse outfits, og det hele til standard pris)

Redigeret af Haruspexen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin beskrivelse at din oplevelse med Alisa. Jeg er ydmygt helt enig og har haft samme dejlige stunder med hende. Så håber hun holder os ud. For hun er en fantastisk skøn ung kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved I om hun kun svarer via whats app? Har forsøgt at ringe og skrive sms men uden held desværre :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...