Hop til indhold

Recommended Posts

Føj for satan en svindel omgang jeg blev udsat for i dag.....

Jeg bookede 30 min. med Moon og Hana i Aalborg. Møder op og bliver vist ind i et værelse af, hvad jeg forestiller mig er Hana, men som ikke ligner hende på billederne, og er betydeligt tykkere.

Jeg betaler for 2 piger (Moon og Hana) i en halv time med BJ. Hun begynder så alene i rummet at massere mig lidt, hvorefter der kommer en anden "pige" ind i det halvmørke rum som begynder at massere benene på mig. Da jeg vender mig om begynder det som skulle have været Moon, at give mig et BJ, og da jeg er færdig forsvinder "hun" ud af rummet...

Da jeg så skal gå, kommer "hun" gående fra stuen ud i deres køkken, og der kan jeg se, at det med sikkerhed er en "Ladyboy" - Grimt mandeligt ansigt, og ekstremt mandlige træk, så jeg er slet ikke i tvivl - og da SLET ikke Moon som jeg havde booket - Fy for satan! Det er måske bare mig, men det føles sgu næsten som et overgreb, når man ikke er til den slags, og bestemt heller ikke har bestilt det.

Så lad mig give advarslen videre.... og der vimser en masse thai piger rundet i lejligheden og larmer. Jeg hørte også en klar mandestemme - endvidere bimler og bamler deres telefoner under hele sceancen på fuld skrald - så vanvittig oplevelse, jeg ikke ønsker andre skal falde i....

https://annoncelight.dk/showad/410557

https://annoncelight.dk/showad/401138

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det nede omkring bus holdepladsen i en lejlighed. 
For der gik jeg fra den anden dag. Pigen lignede overhovedet ikke pigen på billedet 

Redigeret af Peterkanin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterkanin skrev, for 5 timer siden:

Var det nede omkring bus holdepladsen i en lejlighed. 
For der gik jeg fra den anden dag. Pigen lignede overhovedet ikke pigen på billedet 

Yes, lige præcis der....! og jeg skulle også have gået, men sådan går det jo ofte - øv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var også der jeg var oppe ved Disney sidste gang, men hun har ikke annonceret noget tid.

de var lige flyttet derop den dag jeg var der. Tror der var 3 i lejligheden der 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...