Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/282206

Jeg har i dag været en lille tur forbi nytorv i thisted, jeg bestilte og betalte for 1 time massage med hj, men blev glædelig overrasket da pigen smed alt tøjet og pludselig lagde oven på mig i en 69. Så helt klart valuta for pengene, selv om hun godt nok ikke tog hele klatten i munden, men måske halvdelen.

Der var ikke 2 piger da jeg var der, så skal man i hvert fald tælle "mutter" med, men hende der var der var rigtig sød, med ret store naturlige bryster som gerne måtte mærkes og slikkes.

Hendes massage var rigtig dejlig med masser af pirring, men jeg tror ikke det helbredte ret mange skavanker, hun gik ret hurtig væk fra massagen og flyttede opmærksomheden over på den lidt mere spænde del af besøget, som ikke helt blev til 1 time men måske 50 minutter, men jeg havde jo også fået mere end jeg havde bestilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 13 timer siden:

Spændende, hende på billederne ?

Hvad måtte du af med for det ?

Ja det er temmelig sikker hende med den sorte bh på billederne og hun er faktisk pænere i virkeligheden,  jeg er ikke så glad for at nævne priser her, men helt normal pris for aftalen, så kom jeg godt nok til at hive en enkelt ekstra frem til pigen da vi kom op på værelset, måske derfor jeg også fik det bj, som jeg faktisk ikke skulle have haft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 9.11.2024 at 16:35:

https://annoncelight.dk/showad/282206

Jeg har i dag været en lille tur forbi nytorv i thisted, jeg bestilte og betalte for 1 time massage med hj, men blev glædelig overrasket da pigen smed alt tøjet og pludselig lagde oven på mig i en 69. Så helt klart valuta for pengene, selv om hun godt nok ikke tog hele klatten i munden, men måske halvdelen.

Der var ikke 2 piger da jeg var der, så skal man i hvert fald tælle "mutter" med, men hende der var der var rigtig sød, med ret store naturlige bryster som gerne måtte mærkes og slikkes.

Hendes massage var rigtig dejlig med masser af pirring, men jeg tror ikke det helbredte ret mange skavanker, hun gik ret hurtig væk fra massagen og flyttede opmærksomheden over på den lidt mere spænde del af besøget, som ikke helt blev til 1 time men måske 50 minutter, men jeg havde jo også fået mere end jeg havde bestilt.

Hvad med dig Fisken16? Kan du huske de to unge thai piger/veninder på nytorv. Den ene havde bøjle og store bryster og den anden havde japansk tatovering på ryggen, farvet lyst hår og lille.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinodk skrev, den 18.11.2024 at 14:17:

Hvad med dig Fisken16? Kan du huske de to unge thai piger/veninder på nytorv. Den ene havde bøjle og store bryster og den anden havde japansk tatovering på ryggen, farvet lyst hår og lille.  

Jeg har stadig kontakt til hende men hun er i Thailand nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej nordenfjords,

Jeg går ud fra, at damen på det første billede er mutter selv. Hun ser ud til at have interessante fortrin - er hun selv aktiv og er dette et aktuelt billede af hende eller er det 20 år gammelt? Nogen der kan sige noget om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baldy skrev, for 15 minutter siden:

Hej nordenfjords,

Jeg går ud fra, at damen på det første billede er mutter selv. Hun ser ud til at have interessante fortrin - er hun selv aktiv og er dette et aktuelt billede af hende eller er det 20 år gammelt? Nogen der kan sige noget om det?

Damen på det første billede er absolut ikke mutter selv, mutter er mindst 60 og ikke særlig attraktiv. Jeg ved ikke hvem det første billede forestiller, men ikke nogen på Nytorv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baldy skrev, for 5 timer siden:

Hej nordenfjords,

Damen på det første billede er Nok, det er mutter på stedet. Billedet er ikke helt nyt. Hun kan også noget hvis der ikke er andre piger på stedet, men det er der som regel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bad Motherfucker skrev, for 1 time siden:

Damen på det første billede er Nok, det er mutter på stedet. Billedet er ikke helt nyt. Hun kan også noget hvis der ikke er andre piger på stedet, men det er der som regel.

Hele pakken eller blot massage med lidt ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...