Hop til indhold
Jernsvinet

Massage mm. i Kabucikho, Tokyo

Recommended Posts

Gik lidt rundt i Kabucikho som er det største og mest kendte red light district i Tokyo, hvor jeg tidligere havde haft en dejlig massage oplevelse hos Asia Feeling

https://asian-feeling.net/english/

med en thaipige - omend lidt dyrt i forhold til Thailand, men hun havde formået at give mig happy ending med hånden til 10000 yen ( ca. kr. 475,-) og det formår de ikke altid i Thailand – men de havde alt optaget, så jeg gik lidt videre, hvor jeg blev antastet af en lettere moden, men lidt overvægtig dame, der tilbød massage only til 3000 yen – ok,  knap kr. 150,-, kunne jeg nok undvære og gik med op, blev ført hen til en meget lille kabine med et forhæng, betalte 5000 yen og fik 2000 tilbage, men straks begyndte optrækkeriet, om jeg ikke vil ofre 2000 ekstra og få oilmassage. Det afviste jeg, da jeg ikke altid bryder mig om at blive fedtet ind – damen begyndte så at massere igennem et håndklæde, men af og til havde hun travlt med andre ting, skrive smser og masserede kun med 1 hånd, men jeg blev da nogenlunde masseret på skuldrene – men nu var tiden snart forbi, selvom der måske kun var gået et kvarter med effektiv massage og om jeg ikke ville have en afslutning for 5000 ekstra – men det syntes jeg ikke rigtig hun virkede kvalificeret til og foreslog hun nøjedes med at massere mine ben, som hun var sprunget let hen over – det gjorde hun så også lidt, mens hun skrev sms og surfede på nettet – men så gik hun ud. Jeg kunne så høre hun diskuterede med en anden kvinde – denne kom så pludselig ind med mundbind på og tilbød sig til 20000 yen – hvilket jeg heller ikke var interesseret i, selvom hun ville tage tøjet af og hun var også noget pænere end den første – hun satte så prisen ned – endda helt ned til 1000 yen på et tidspunkt, men vi blev så enige om 2000 og hun begyndte så at stå og rykke i tissemanden uden at tage tøjet af – eller at koncentrere sig om at give den en ordentlig behandling – så der skete ikke så meget, udover den blev lidt halvstiv – så tilbød hun at jeg kunne få en ung pige til 20000 og viste mig et foto af en ung pige – men nu havde vi lige aftalt at hun selv skulle give mig happy ending til 2000 – og jeg havde allerede spenderet 5000 på igenting – men nu blev damen sur og gik sin vej og den første kom tilbage – og hun fortsatte så med presse mig til at hoppe på den med den unge pige – endda selv efter jeg havde taget mit tøj på igen og vi var kommet helt ned på gaden – hvordan kan man være så tunghør – og hende den anden gik også nede på gaden og så fornærmet ud.

Så gik jeg lidt videre, hvor der igen stod en dame – men hende her tilbød en ung pige til 5000 til at give massage incl. happy ending – og så tænker man måske ikke så meget. Pigen var da også ung og slank, men hun ville ikke tage tøj og mundbind af uden at få ekstra tips – så det afviste jeg i første omgang – men hun var rimelig ferm til sit arbejde og jeg tilbød hende derfor 5000 for at tage tøj og mundbind af – penge, som hun gik ud med – men da hun kom tilbage ville hun kun sidde med ryggen til og jeg kunne kun få lov at tage hende lidt på låret og hun ville beholde tøj og mundbind på. Så bad jeg altså om at få mine ekstra 5000 tilbage - dem gik hun så til min store forundring ud og hentede til mig igen – og så satte hun sig igen ned mellem mine ben og gav et forholdsvis udmærket stille og roligt tohånds handjob med olie – især efter at jeg fik hende til også at massere mine nosser lidt - og jeg kom med et ordentlig sprøjt op over min mave. Hun var lidt imponeret af min størrelse og viste mig at japanere - kunne hun ordne med en hånd.

Kom så tilfældigt gående samme sted igen og nu stod, der en rigtig sød og smilende dame og tilbød happy-ending til 5000 yen – jeg var ikke helt interesseret, men hun var meget inciterende og så heller ikke helt dårlig ud – så jeg gik med op, hvor jeg godt kunne se jeg havde været der før og jeg havde mest lyst til at gå – men damen blev ved og hev og sled i mig og fik mig losset ind på et igen meget lille rum med en seng til massage og jeg gav hende de 5000 – ved godt jeg måske skulle have tilbageholdt 1 – 2000 yen med løfte om at betale, dem bagefter, hvis hun gav en god service. Så skulle jeg smide tøjet og hun kom snart ind igen og begyndte at massere min pik med lidt olie – men alt for hurtigt til at det ville føre til noget, så jeg bad hende flere gange om at sætte tempoet lidt ned – og også massere mine nosser lidt og der kom da også lidt liv i organet – men nu foreslog hun at jeg skulle have en ung pige istedetfor med store bryster, hvilket jeg afviste, da jeg sådan set var udmærket tilfreds med hende selv – men hun blev ved og så kom der også en anden pige ind i rummet – men hun var da mindst lige så gammel, og noget kraftig bygget – og de store bryster kunnne jeg ikke få øje på. Fik så endelig tydelig gjort opmærksom på at jeg kun var interesseret i den første meget smilende dame og hun fortsatte massagen – men snart mente hun at tiden var ved at være udløbet og hun kun ville massere i 5 min mere – det fik hun så lov til - men så virkede hun til at være for træt og jeg måtte selv overtage til det sidste – men det var da i det mindste bedre en første gang – og jeg slap for den intetsigende kropsmassage.

Flere steder i Kabuchico står der en del mørke afrikanere og forsøge at lokke en ind på div. klubber, hvor man skal betale en entrance fee. En aften blev jeg af en af de mørke mænd, overtalt til at besøge en Gentlemens Club – det lød jo hyggeligt med en GC, men ved indgangen skulle jeg erlægge 5000 yen – så jeg vendte om i døren og sagde farvel og tak. En anden aften forsøgte en anden afrikaner også at lokke med med med løfte om at jeg kun behøvede betale for en øl – men så ledte han mig på en længere rundtur og virkede ikke rigtig interesseret i om jeg fulgte med eller ej – så da jeg så en sød lille dame stå og vente og hun virkede lidt interesseret i mig – henvendte jeg mig til hende, da jeg syntes hun var mere interessant at spendere tid sammen med – så blev han sur, men det kunne vi ligesom ikke rigtig tage os af.

Jeg blev så enig med damen om at jeg skulle betale 20000 yen for en time. Damen tog mig så med op et sted og forlangte at jeg skulle betale 2000 yen for et room – hvilket jeg afviste, da jeg havde mit lille lejlighed lige i nærheden – men det ville hun ikke og tilbød så at tage de 2000 på sin kappe, men jeg ville stadig hellere have hende med – men det kunne vi ikke blive enige om og jeg sagde pænt farvel.

Kort efter mødte jeg en anden lækker dame, som først var lidt indforstået i at tage med, men så ville hun hellere introducere mig for nogle unge piger og hev mig op et sted på 10. sal, hvor jeg fik en fremvisning af 5 yngre piger, men jeg ville stadig hellere have damen med hjem, da jeg syntes hun virkede mere interessant – men nej, det kunne ikke rigtig lade sig gøre, men så tog hun mig med til sit eget sted, sammen med hendes åbenbart overordnede vi mødte på vejen og som nu forsøgte at overtage slagets gang – og hvor jeg kun skulle betale 10000 - men jeg er før blev taget ved næsen (så vil de ikke tage tøjet af, så vil de have det overstået på nul komme fem, så vil de have flere penge og de kan blive ved) - så jeg sagde at jeg kun ville betale 5000 up-front og resten bagefter – men det var japan-style at betale alt på forhånd – så jeg gjorde mine til at gå – men så var det pludselig OK og jeg gav hende de 5000 – men så var det ikke OK alligevel og hun ville have alle 10000 på en gang – så jeg måtte hive de 5000, jeg allerede havde overdraget ud af hånden på hende igen og hurtigt forlade etablissementet.

Gik så lidt rundt igen et andet sted ikke så langt fra min lejlighed, hvor jeg havde fundet ud at der også stod nogle piger og ventede – en som gerne ville snakke med mig og som kunne lidt engelsk, startede med at forlange 20000, for en time, som åbebart er lidt en standardpris, pigerne bruger – men snart fik hun dog sig selv talt ned i kun 12000 for 1 time, men hun var ikke så meget for at gå med hjem – men det lykkedes da til sidst, da hun blev overbevist om at det ikke var særlig langt – men hun gik så hurtigt at jeg næsten ikke kunne følge med. Hjemme i lejligheden begyndte hun da også at tage lidt af tøjet af, men forlangte så hurtigt at se money, money – jeg havde så et problem at ikke kunne give hende halvdelen først – så jeg gav hende 10000 og viste hende at jeg lagde 2000 ind i mikrooven, så hun kunne få dem bagefter, hvis hun blev tiden ud og gav en god service – det muggede hun noget over, men kom da efterhånden ud af al tøjet – men det hele skulle gå sådan quickly, quickly og hun gad ikke rigtig kæle og stod bare og rykkede uinspirende frem og tilbage i pikken, så jeg tog hendes hånd væk for at hun ikke helt skulle ødelægge stemningen, men snart var hun i gang igen og det blev åbenbart for meget for hende med det kæleri istedetfor og hun bakkede noget ud – hvordan kan man være glædespige og have så megen berøringsangst og så lidt forstand på hvad der får en mand i stemning? – så forlangte jeg mine penge tilbage og dem var hun så mærkværdigvis hurtig til at finde og tage tøjet på igen, hvorpå hun forlangte lidt drikkepenge, men jeg syntes hun havde spildt min tid og jeg fulgte hende bare ud til yderdøren og sagde pænt farvel og tak for i aften – utroligt at jeg slap af med hende så nemt.

Men jeg var også blevet noget skeptisk, efter at jeg en aften af en spejder på gaden var blevet lokket til først at betale 1500 yen for room på en etage, hvor de udlejede korttidsrum – og så 12000 yen for en ung japansk pige, der ville både det ene og det andet – ”det var Japan style” og jeg ventede så længe i rummet, efter at spejderen var forsvundet, på at damen skulle ankomme, at jeg overvejede om jeg ikke bare ligesågodt kunne indse at jeg var blevet scammet og bare gå igen. Men endelig kom der en pige – ja, lad os hellere kalde hende en dame, hun var i hvert fald ude over den første ungdom og i gang med den næste – uha, det var hendes første gang og jeg skulle lige i bad i det tilstødende minimale badeværelse. Så skulle jeg lægge mig på maven og hun tjattede mig lidt på ryggen - men selv at tage tøjet af, blev der ikke meget af udover overfrakken, som hun havde taget af og efter at have hevet lidt i pjoverten, ville hun til at sætte kondom på med hænderne, hvilket hun dog hurtigt opgav – men nu slap min tålmodighed op og jeg forlangte mine penge tilbage – men det kunne jeg hurtigt indse, der nok ikke ville blive noget af, da spejderen var løbet med dem og jeg begyndte derfor at give hende hendes frakke og smide hende ud af rummet og jeg måtte endda følge hende helt ned på gaden for at slippe af med hende – men så forsvandt hun heldigvis også hurtigt i mængden sammen med en anden veninde, der lige havde ”ordnet” en anden fyr på samme ”hotel” - ellers havde jeg nok sparket hende i røven. Dyre lærepenge, men nu er jeg blevet mere skeptisk og tilbageholder så vidt muligt en del af betalingen, indtil jeg har set, om de vil tage tøjet af og give en ordentlig betjening – det er ”danish style” - og kan de ikke acceptere det – så må de jo undvære min business.

I Thailand betaler man aldrig forud, bortset fra barfine – og der oplever jeg sjældent at der er problemer med at pigen har berøringsangst, ikke vil tage al tøjet af eller gøre sig umage for at give en god betjening – ofte bliver de ligefrem kede af det, hvis manden ikke kan komme. Jeg har kun en gang i Thailand hørt en pige klage over hun ikke fik sin betaling bagefter – og det forstår jeg ikke, når de har gjort en stor indsats for at give en god betjening – så skal de også have deres betaling – kun enkelte gange har jeg i Thailand oplevet piger der var mere eller mindre umulige eller ville gå før tid – så har jeg bare reduceret betalingen eller udeladt drikkepenge til en motobike taxi.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Det handler om at holde tungen lige eller hvad man nu siger.

Det er et stort problem at de færreste japanere kan bare det mindste mest basic skoleengelsk - jeg vil tro et dansk barn i 1. klasse kan mere engelsk end 90% af den japanske befolkning, idet de mest går op i om skoleeleverne er korrekt uniformerede - og det ser da også nydeligt ud, når de kommer travende i helt ens uniformer med f.eks.  olivengrønne alpehuer, korte strømper og for pigernes vedkommende skørter - også i olivengrønt - men sprog står ikke særlig højt i undervisningen - og jeg har læst om at eleverne gerne pjækker fra engelskundervisning.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
doggingkbh skrev, den 11.11.2024 at 12:07:

Nogen erfaringer fra Osaka/Kyoto

Tog Shinkansen fra Tokyo til Kyoto - dels er det ret dyrt at køre med Shinkansen (faktisk er det billigere at flyve) dels ville jeg gerne besøge slottet i Kyoto med de "syngende gulve" - ja, det lyder grangiveligt, som en folk fugle, der pipper, når en flok turister går rundt på gulvene - og man kan ikke rigtig forstå hvor lyden kommer fra, men angiveligt skulle gulvene med vilje være lavet således at man ikke kan liste sig ind på nogen, uden af blive røbet af de knirkende gulve - ellers er selve slottet nu ikke særlig interessant at studere - voldgravende, haven og murene rundt omkring er langt mere interessante og imponerende.

Jeg fik så også tid til at besøge jernbanemuseet, hvor man bl.a. kan se udviklingen af Shinkansen, mange damplokomotiver, dieselelektriske lokomotiver, en imponerende modeljernbane, gamle togvogne, togstationer mm. - absolut et besøg værd.

Fra Kyoto tog jeg det normale tog til Osaka, hvor jeg tidligt på aftenen ankom til en togstation i nærheden af mit hotel - med Google Maps, er det som regel rimelig nemt at få beregnet en rute og rutevejledning - desværre er japanerne så ikke så gode til at skilte på stationerne - har f.eks. været ude for at, hvor et skilt sagde jeg skulle gå opad - skulle jeg gå nedad. Navnene på stationerne er heller ikke noget de skilter ret meget med, i togene viser de en stationsoversigt på japansk - og også på engelsk - men den på engelsk viser de den ofte kun i 2 sekunder, så man når slet ikke at finde hoved eller hale i oversigten - heldigvis siger de så også navnet på næste station på engelsk - men ofte utydeligt og pga. megen anden støj, skal man virkelig spidse ører for at følge med. Var også ude for at jeg havde fundet frem til spor 2, som google havde angivet - og jeg var også på den rigtige station - men det viste sig at den linje, jeg skulle med, var en JR-linje på samme station - men i deres visdom havde de ikke fundet ud af at give de forskellige spor forløbende numre - på andre stationer kan de godt have 10 forskellige spor - så det burde jo ikke være det store problem. Et sted kunne jeg heller ikke finde det rigtige spor, men var kommet 3 - 4 etager under jorden - og her var der pludselig flere gader med hyggelige barer og restauranter - og der var fyldt op af mennesker, selvom der lige ovenover på gaden - også var masser ditto barer og restauranter - ellers har jeg mest set barer og restauranter på 2. (svarer til 1. i vesten, da 1. er stuen i Japan) eller endnu højere oppe - og så selvfølgelig kælderbeværtninger.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Jeg synes du er super til, at fortælle -men jeg fatter ikke, hvad du laver der i Japan -når du ved, hvor godt  og billigt det kan være i thailand -jeg havde daffet videre til thailand -efter de første dage -som du beskriver -jeg forstår slet ikke, hvad det holder dig tilbage der... 

I mine øjne finder du dig i alt for meget... Er faktisk imponeret over du er der endnu...   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 14 timer siden:

-Jeg synes du er super til, at fortælle -men jeg fatter ikke, hvad du laver der i Japan -når du ved, hvor godt  og billigt det kan være i thailand -jeg havde daffet videre til thailand -efter de første dage -som du beskriver -jeg forstår slet ikke, hvad det holder dig tilbage der... 

I mine øjne finder du dig i alt for meget... Er faktisk imponeret over du er der endnu...   

Ja, jeg har selv tænkt samme tanke - men nu havde jeg booket en retur til japan - og jeg har faktisk allerede booket en ny tur til Pattaya til maj - så jeg kommer ikke til at lide nogen nød - og det ville kun komme til at koste mig penge at rejse til Thailand, hvor jeg var i hele september måned - og enten hjem derfra eller retur til Tokyo - og så hjem - så det ville slet ikke hænge sammen - så var det ligesom bedre at holde ud og forsøge at få det bedste ud af det - selvom min afrejse blev noget mere kaotisk end jeg havde forestillet mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...