Hop til indhold

Recommended Posts

Ser ud som at denne er havnet forkert - under anmeldelse og ikke som den burde under efterlysning 

En ansvarlig person kan skkkert flytte den 

// AL

Redigeret af Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nemlig også kigget en del på Mai, og jeg synes at de anmeldelser der ligger herind er lidt gamle. Kunne være fint med nogle nyere tilbagemeldinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Jeg har besøgt Mai rigtig mange gange da hun var i Glostrup, hun er en rigtig dejlig kvinde i sin bedste alder ( 40 til 50 år, med nogle bryster der sidder godt, hun er rigtig sød og venlig og imødekommende, jeg stoppede med at komme der, fordi jeg blev lidt forelsket og det durer ikke når jeg er gift 

Del dette indlæg

Link til indlæg
golfspiller skrev, for 19 timer siden:

Hej. Jeg har besøgt Mai rigtig mange gange da hun var i Glostrup, hun er en rigtig dejlig kvinde i sin bedste alder ( 40 til 50 år, med nogle bryster der sidder godt, hun er rigtig sød og venlig og imødekommende, jeg stoppede med at komme der, fordi jeg blev lidt forelsket og det durer ikke når jeg er gift 

Må jeg spørge dig hvor høj hun er og hvordan hendes "pirring" er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
frank.thomas skrev, for 4 timer siden:

Må jeg spørge dig hvor høj hun er og hvordan hendes "pirring" er?

Hun er ca 160-165 cm høj. Hendes pirring er lækkert og blødt både med bryster og hænder, vi havde en god kemi mellem os, det var måske også derfor at jeg syntes hun er lækker 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jo diskret nok, - man kan komme helt ubemærket. Sidst jeg besøgte hende holdt hun til i en stuelejlighed i en ældre ejendom på Eversvej. Fint nok. Om der også er andre piger ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hardy skrev, for 14 minutter siden:

Hej, jo diskret nok, - man kan komme helt ubemærket. Sidst jeg besøgte hende holdt hun til i en stuelejlighed i en ældre ejendom på Eversvej. Fint nok. Om der også er andre piger ved jeg ikke.

Hej Hardy,

Kan du dele lidt om dine oplevelser med Mai :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også gerne høre lidt mere om, hvad Mai tilbyder. Har været forbi en enkelt gang, fik fin massage og høflig behandling, men det blev ikke rigtigt lagt op til mere. På en måde var det fint nok, der er så mange thai steder hvor du med det samme skal tage stilling til sex-delen. Men Mai har en flot krop, så næste gang vil jeg måske vil måske gerne gå videre end bare massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Mai for et par uger siden. Ganske rigtigt diskret alm. lejlighed på Frb. Sød og hyggelig kvinde, med et fantastisk hår i øvrigt. Lille rund dame. Billederne lyver lidt. Der er lidt mere mås og mave på i dag. Men store, bløde naturlige bryster, det må man give hende. Valgte 30 min. b2b med håndtrold. Jeg vil sige en gennemsnitlig oplevelse. Ikke noget prangende, men fik da hvad jeg kom efter. Lidt hyggelig smalltalk blev det også til og tilbud om chokolade, bolsjer og vand på vejen ud. Alt i alt ok. Men "been there, done that".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...